Dat ziet er heftig uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Son drie kwartier geleden.
Ze hebben het wel over onweer, maar dan meer over de waarschijnlijkheid dat er niet echt sprake van zal zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:45 schreef INViCTuS het volgende:
stukje van weer.nl. Die zeggen geen onweer :s maar wel knake heet
Was wel erg plaatselijk dan, in Roosendaal alleen wat druppeltjes op dat moment. Op 40 km van Roosendaal wel zware hagel een uurtje daarvoor, water bleef ook op de snelweg staan zoveel viel er.quote:
Mooi kaartje, waar heb je dat vandaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:42 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit gaat ploffen....
Wellicht wordt het nu positief (voor de onweersliefhebbers) bijgesteld, ben benieuwd wat voor vuurwerk (hopelijk 25-26 mei stijl, maar dan ook hier in oost brabant) het oplevert als het op het juiste moment komt en 37 graden erbijquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Fredo55 het volgende:
Aan alleen cape hebben we niets.
Zeker niet als het koufront snachts over trekt.
Laten we hopen van niet.
Mooie fotoquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:43 schreef Gitank2 het volgende:
Mooi buitje straks hier in ZO brabant, met een arcus(?) en vluchtende vogel er aan vooraf.
[ afbeelding ]
Ja 35°C en achter die front effe 10°C, geloof me dan knijp je je wel evenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef INViCTuS het volgende:
Nee, dat weet ikmaar de cape en darmee ook de lifted zijn juist in de middag goed. Dat koufront moet gewoon op het heetst van de dag overtrekken
Mwoah in de nacht is er voldoende energie over om prachtig onweer te doen laten voorkomen, persoonlijk denk ik dat MC de boel een beetje aan het opblazen is net zoals de weerdiensten dat 25/25 mei 2009 deden. Toen werd er ook gezegd dat we te maken kregen met enkele buitjes met onweer, nou ik ben de grond ingebliksemdquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Fredo55 het volgende:
Aan alleen cape hebben we niets.
Zeker niet als het koufront snachts over trekt.
Laten we hopen van niet.
Laten we dat maar hopen dan! Dat was een memorabele dag al viel dat hier nog wel tegen...en onweer als het donker is das toch wel gaaf! Gelukkig is het nog geen maandagquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:53 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Mwoah in de nacht is er voldoende energie over om prachtig onweer te doen laten voorkomen, persoonlijk denk ik dat MC de boel een beetje aan het opblazen is net zoals de weerdiensten dat 25/25 mei 2009 deden. Toen werd er ook gezegd dat we te maken kregen met enkele buitjes met onweer, nou ik ben de grond ingebliksemd
Oudenbosch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was wel erg plaatselijk dan, in Roosendaal alleen wat druppeltjes op dat moment. Op 40 km van Roosendaal wel zware hagel een uurtje daarvoor, water bleef ook op de snelweg staan zoveel viel er.
goed voer voor een tornadoquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja 35°C en achter die front effe 10°C, geloof me dan knijp je je wel even
Ja, dat was wel lachen ja. Ik 's nachts ff naar wc en denk...hmm, beetje weerlicht enzo...even later kwam er toch eventjes een buitje langsquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:53 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Mwoah in de nacht is er voldoende energie over om prachtig onweer te doen laten voorkomen, persoonlijk denk ik dat MC de boel een beetje aan het opblazen is net zoals de weerdiensten dat 25/25 mei 2009 deden. Toen werd er ook gezegd dat we te maken kregen met enkele buitjes met onweer, nou ik ben de grond ingebliksemd
Eventjes?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:21 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ja, dat was wel lachen ja. Ik 's nachts ff naar wc en denk...hmm, beetje weerlicht enzo...even later kwam er toch eventjes een buitje langsWas echt wel mooi
Level 5quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef DemonRage het volgende:
Ik ben benieuwd waar Estofex dit weekend mee komt.
Als de waarschijnlijkheid van zwaar weer duidelijk aanwezig is dan willen ze nog wel een dag of 2 van te voren een voorspelling doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |