SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Juistquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier kunnen producten overstuur gaan, huppel heeft me flink belachelijk gemaakt toen ik dat zei
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
Slecht excuus Roy! Geef missb maar de schuld
Dat doe ik ook, het ligt nooit aan mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
Slecht excuus Roy! Geef missb maar de schuld
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's toch geen excuus? Heeft ie soms zo'n antieke Nokia?
quote:
met complimentenquote:
Nee antiek zelfsquote:
Nee enkel ouderwets geloof ikquote:
Ik moet nog, maar ik verlies en dat is jouw schuldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee antiek zelfs![]()
Hoe gaat het biljarten?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet nog, maar ik verlies en dat is jouw schuld
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan jullie me nu weer samen afzeiken?
Kom maar hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hallo, vanmiddag hebben we het al uitgebreid over plasseks gehad.... Niet nog een keer hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is onderzeiken hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hallo, vanmiddag hebben we het al uitgebreid over plasseks gehad.... Niet nog een keer hoor
Met liefde gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lach maar, mijn hele seizoen verkloot
Hij had je zo hard afgewezen en toch wil je hem troosten, zo liefquote:
Nee hoor, i'll take it like a manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan niet hoor![]()
Niet straks weer bij me komen janken dan he
Pas 7 stemmen binnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de verkiezingen? Ben wel benieuwd
Volgens mij nog maar 7 of 8 reacties binnen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo ben ik, wij mannen moeten elkaar steunen he in deze zware tijden met julliequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had je zo hard afgewezen en toch wil je hem troosten, zo lief![]()
Oh, jammer. Mijn aankomende zwager heeft zo'n naam dat hij bij voorbaat al niet door sollicitatieronden heenkomtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo een waar je je nek over breekt ofzo. Een hele zonnige, dat dan weer wel.
Oh nee ik niet. Ik klinkt als het zonnestraaltje dat ik benquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, jammer. Mijn aankomende zwager heeft zo'n naam dat hij bij voorbaat al niet door sollicitatieronden heenkomt
je bitcht nogal wat af hier dus dat mogen we sarcastisch oppakken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee ik niet. Ik klinkt als het zonnestraaltje dat ik ben
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:44 schreef clevy het volgende:
[..]
je bitcht nogal wat af hier dus dat mogen we sarcastisch oppakken?
Roycoquote:
Heb je het lijstje al ingestuurd dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee ik niet. Ik klinkt als het zonnewodkastraaltje dat ik ben
ja schatquote:
quote:
En zware shag rookt en gewoon uit de fles drinktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vind je juist zo leuk aan me, dat ik vloek als een bootwerker
Ik post hier nog niet lang genoeg om een weloverwogen waarde-oordeel te vellen. Enige uitzonderingen daargelaten.quote:
Pas maar op of ik stuur er een in met alles jouw naam tech, met 7 stemmen valt dat nog te beinvloedenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, de categorieën die ik altijd win staan er niet eens meer bij.
Volgens mij gaat het om degenen die hier posten, niet of ze ook daadwerkelijk single zijn. Althans zo was het wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik post hier nog niet lang genoeg om een weloverwogen waarde-oordeel te vellen. Enige uitzonderingen daargelaten.
Maarja, jij bent geen Single meer.
Maakt niet uit joh, doe gewoon een random pick, het is niet alsof er prijzen te verdelen zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik post hier nog niet lang genoeg om een weloverwogen waarde-oordeel te vellen. Enige uitzonderingen daargelaten.
Maarja, jij bent geen Single meer.
Blijft lastig hè met missb als concurrentie om de categorie 'grootste fossiel' te winnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
Mja, de categorieën die ik altijd win staan er niet eens meer bij.
Geen prijzen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, doe gewoon een random pick, het is niet alsof er prijzen te verdelen zijn
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijft lastig hè met missb als concurrentie om de categorie 'grootste fossiel' te winnen.
Hoezo? Er is zowel een mannelijke als vrouwelijke winnaar voor elke categorie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
Blijft lastig hè met missb als concurrentie om de categorie 'grootste fossiel' te winnen.
Had iemand je al op die taalfaal gewezen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee ik niet. Ik klinkt als het zonnestraaltje dat ik ben
nee bahquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zal ik de koffie dan alvast aanzetten?
quote:
Klinkt=klinkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had iemand je al op die taalfaal gewezen?
Nee, ze waren allemaal verblind door mijn stralenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sta boven dat niveau.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo zijn wij niet jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ze waren allemaal verblind door mijn stralen
Ver onder bedoel je schatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sta boven dat niveau.
Altijd zo jammer dat gebitch op taal
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoezo? Er is zowel een mannelijke als vrouwelijke winnaar voor elke categorie.
True wat Techno zegt, voor elke categorie is er wel een man en vrouw te vinden, genoeg diversiteit hier.quote:
Pot, ketel, etc.quote:
Moet er wel gestemd worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True wat Techno zegt, voor elke categorie is er wel een man en vrouw te vinden, genoeg diversiteit hier.
Ik heb een fobo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik lurk nog te kort mee om een goede stem uit te kunnen brengen!
Eens kijken wat er allemaal te winnen valt.quote:
ok.. 1maal arrogant voor techno staat genoteerdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Eens kijken wat er allemaal te winnen valt.
Edit: Eh doe mooiste en slimste maar dan.
Je verwart zelfverzekerdheid met arrogantie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef clevy het volgende:
ok.. 1maal arrogant voor techno staat genoteerd
yup.. ongehinderd door enige kennis van de wereld doe ik zulke dingen vakerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Je verwart zelfverzekerdheid met arrogantie.
past bij t gepeupelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu je het zegt, de categoriën zijn wel wat... meh
En de twee die ik won staan er niet meer bij..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Singles he, niet teveel verwachten, we zitten hier niet voor niksquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Betekent dit dat jij het liefste knuffelt of de liefste knuffel krijgt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef -Engel- het volgende:
Ik wil de categorie liefste knuffel winnen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Singles he, niet teveel verwachten, we zitten hier niet voor niks
Spreek voor jezelf aub.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
Singles he, niet teveel verwachten, we zitten hier niet voor niks
Allebeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Betekent dit dat jij het liefste knuffelt of de liefste knuffel krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |