SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Juistquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier kunnen producten overstuur gaan, huppel heeft me flink belachelijk gemaakt toen ik dat zei
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
Slecht excuus Roy! Geef missb maar de schuld
Dat doe ik ook, het ligt nooit aan mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
Slecht excuus Roy! Geef missb maar de schuld
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's toch geen excuus? Heeft ie soms zo'n antieke Nokia?
quote:
met complimentenquote:
Nee antiek zelfsquote:
Nee enkel ouderwets geloof ikquote:
Ik moet nog, maar ik verlies en dat is jouw schuldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee antiek zelfs![]()
Hoe gaat het biljarten?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet nog, maar ik verlies en dat is jouw schuld
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan jullie me nu weer samen afzeiken?
Kom maar hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hallo, vanmiddag hebben we het al uitgebreid over plasseks gehad.... Niet nog een keer hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is onderzeiken hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hallo, vanmiddag hebben we het al uitgebreid over plasseks gehad.... Niet nog een keer hoor
Met liefde gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lach maar, mijn hele seizoen verkloot
Hij had je zo hard afgewezen en toch wil je hem troosten, zo liefquote:
Nee hoor, i'll take it like a manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan niet hoor![]()
Niet straks weer bij me komen janken dan he
Pas 7 stemmen binnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de verkiezingen? Ben wel benieuwd
Volgens mij nog maar 7 of 8 reacties binnen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo ben ik, wij mannen moeten elkaar steunen he in deze zware tijden met julliequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had je zo hard afgewezen en toch wil je hem troosten, zo lief![]()
Oh, jammer. Mijn aankomende zwager heeft zo'n naam dat hij bij voorbaat al niet door sollicitatieronden heenkomtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo een waar je je nek over breekt ofzo. Een hele zonnige, dat dan weer wel.
Oh nee ik niet. Ik klinkt als het zonnestraaltje dat ik benquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, jammer. Mijn aankomende zwager heeft zo'n naam dat hij bij voorbaat al niet door sollicitatieronden heenkomt
je bitcht nogal wat af hier dus dat mogen we sarcastisch oppakken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee ik niet. Ik klinkt als het zonnestraaltje dat ik ben
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:44 schreef clevy het volgende:
[..]
je bitcht nogal wat af hier dus dat mogen we sarcastisch oppakken?
Roycoquote:
Heb je het lijstje al ingestuurd dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee ik niet. Ik klinkt als het zonnewodkastraaltje dat ik ben
ja schatquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |