Je gaat me nu serieus afrekenen op de muzieksmaak die ik had als 8 jarige.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Enkel Jodi Bernal en Jamai waren het waard om geld aan uit te geven.
Hij was 8.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Enkel Jodi Bernal en Jamai waren het waard om geld aan uit te geven.
Je was zeven zeg je net.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Je gaat me nu serieus afrekenen op de muzieksmaak die ik had als 8 jarige._________!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Techno het volgende:
Mijn eerste singletje was Lola van The Kinks.
Ik snap het wel. Zo'n hijgende mooiboy. Zo stelt iedere vrouw zich de hemel voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen? Dat gebeurt nog steeds best vaak als mensen vrouwen het opzetten.
Nu je het zegt, het zijn altijd vrouwen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Zo'n hijgende mooiboy. Zo stelt iedere vrouw zich de hemel voor.
Ik zie meestal alleen vrouwen janken bij optredens. En nou niet bij de meeste geweldig muziek.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het zijn altijd vrouwen inderdaad.
Wat doe je dan bij die optredens?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie meestal alleen vrouwen janken bij optredens. En nou niet bij de meeste geweldig muziek.
Ik ben niet aanwezig maar je ziet het op het NOS journaal.quote:
Dat is niet zo moeilijk omdat het sowieso bijna altijd vrouwen zijn die janken, of het nou een optreden is of een film of wat dan ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie meestal alleen vrouwen janken bij optredens. En nou niet bij de meeste geweldig muziek.
Als Gerrie kon zingen, was het met jou niet veel beter gesteld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet aanwezig maar je ziet het op het NOS journaal.
Take That ging uit elkaar, er werd een partij gejankt. Justin Bieber kwam naar Nederland er werd een partij gejankt. Nou zo kan ik nog wel even verder.
Ja, en die moeten daarna altijd worden getroost. Mannen hebben het er maar moeilijk mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk omdat het sowieso bijna altijd vrouwen zijn die janken, of het nou een optreden is of een film of wat dan ook.
Nou ik heb haar een musical ding zien doen, daar moest ik ook om janken. Omdat het slecht was.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als Gerrie kon zingen, was het met jou niet veel beter gesteld.
Daar kunnen ze wel mooi weer punten mee scoren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, en die moeten daarna altijd worden getroost. Mannen hebben het er maar moeilijk mee.
Of wat ook erg is wanneer een boyband weer gaat optreden en de fans inmiddels allemaal pittige kapsels zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet aanwezig maar je ziet het op het NOS journaal.
Take That ging uit elkaar, er werd een partij gejankt. Justin Bieber kwam naar Nederland er werd een partij gejankt. Nou zo kan ik nog wel even verder.
Die weer hysterisch staan te gillen terwijl ze een man en 3 kinderen hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of wat ook erg is wanneer een boyband weer gaat optreden en de fans inmiddels allemaal pittige kapsels zijn.
De schaamte.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Die weer hysterisch staan te gillen terwijl ze een man en 3 kinderen hebben.
Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Ga je naar boyband concerten dan?
Voor die kinderen is het al treurig dat ze zo'n moeder hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom? Ga je naar boyband concerten dan?
Nou nou, zou het echt zo erg voor ze zijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor die kinderen is het al treurig dat ze zo'n moeder hebben.
Een klein drama is het wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou nou, zou het echt zo erg voor ze zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |