Dat zou ik juist maar even voor je houdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
Mocht ik ooit daadwerkelijk DJ worden zal het wel een leuk verhaal zijn dat de eerste single die ik als klein jochie kocht Jody Bernal met Que Si Que No was.
Ík, Jamai. Of Ali Bquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
Mocht ik ooit daadwerkelijk DJ worden zal het wel een leuk verhaal zijn dat de eerste single die ik als klein jochie kocht Jody Bernal met Que Si Que No was.
Joh ik was 7.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zou ik juist maar even voor je houden
Jamai was de tweede en laatste CD die ik ooit kocht.quote:
Van mij ook de laatste volgens mij. Nee, ik heb ook nog hitzones.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jamai was de tweede en laatste CD die ik ooit kocht.
Ik was 7, wat had je dan verwacht?quote:
quote:
Do i need to say morequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jamai was de tweede en laatste CD die ik ooit kocht.
Daar heb ik nooit wat aan gevonden, terwijl ik mensen om me heen in tranen zag uitbarsten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef formerjellybean het volgende:
Dit is wel een oudje maar mooie viel trouwens meer op jongens die qua type wat als hem waren.
Jeff Buckley
Ik was 8 wat had je dan verwacht?quote:
Sorry maar ik vind dat wel een beetje Jezus muziek. Dus dat was in?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit wat aan gevonden, terwijl ik mensen om me heen in tranen zag uitbarsten.
Downloaden is illegaal jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was 8 wat had je dan verwacht?
Mijn moeder ontdekte vrij snel Kazaa dus heb daarna ook geen CD hoeven kopen.
Toen? Dat gebeurt nog steeds best vaak als mensen het opzetten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat wel een beetje Jezus muziek. Dus dat was in?
Who cares?quote:
Enkel Jodi Bernal en Jamai waren het waard om geld aan uit te geven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Ik ben wel blij dat het fenomeen boyband is uitgestorven.
Wat een hekel had ik aan de meeste.
Je gaat me nu serieus afrekenen op de muzieksmaak die ik had als 8 jarige.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Enkel Jodi Bernal en Jamai waren het waard om geld aan uit te geven.
Hij was 8.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Enkel Jodi Bernal en Jamai waren het waard om geld aan uit te geven.
Je was zeven zeg je net.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Je gaat me nu serieus afrekenen op de muzieksmaak die ik had als 8 jarige._________!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Techno het volgende:
Mijn eerste singletje was Lola van The Kinks.
Ik snap het wel. Zo'n hijgende mooiboy. Zo stelt iedere vrouw zich de hemel voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen? Dat gebeurt nog steeds best vaak als mensen vrouwen het opzetten.
Nu je het zegt, het zijn altijd vrouwen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Zo'n hijgende mooiboy. Zo stelt iedere vrouw zich de hemel voor.
Ik zie meestal alleen vrouwen janken bij optredens. En nou niet bij de meeste geweldig muziek.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het zijn altijd vrouwen inderdaad.
Wat doe je dan bij die optredens?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie meestal alleen vrouwen janken bij optredens. En nou niet bij de meeste geweldig muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |