Ja, leuk is dat hè! Maarten zegt het nu ook sinds een paar weken... nu nog aanleren welke straat hij woontquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:38 schreef Estrys het volgende:
Koen drie jaarGefeliciteerd!
Seb kan zijn achternaam zeggen!incl voorvoegsels en al. Dat is op de een of andere manier zo vertederend.
Waarom niet terugzetten, dan laat je alsnog zien dat hij toch wel zijn zin krijgt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef DJMO het volgende:
Slaan is hier tegenwoordig in de hoek zetten en domweg negeren. hij loop wel weg uit die hoek, en ik zet 'm niet terug ofzo, het feit dat ik 'm wegzet maakt al indruk genoeg, hij doet het steeds minder. alleen nog als hij flink moe is. Zoals vanmiddag op de fiets terug naar huis. m'n rug (en met name daar waar m'n nieren zitten, kan hij natuurlijk goed bij achterop) moest het flink ontgelden .. ik was blij dat ik met een bevriende moeder samen fietste, en ik het dichtste bij woonde, zij kon hem al fietsend nog wat afleiden van het meppen wat hij deed. Hij heeft uiteindelijk van half een tot half vier geslapen en is om zes uur naar bed gegaan. ik heb geen kik gehoord. (nou heeft hij maandag, dinsdag en woensdag niet geslapen ivm badkamerverbouwing) dus ik snap wel dat hij zo'n beetje kapot was ...
lekker!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Koen, alweer 3! Gefelciteerd!!![]()
Hier een goedgekeurde bijna-kleuter. 17,3 kg, 105,5 cm ( 6mnd geleden 16,0 en 100,5). En de verpleegster zag maar weinig kinderen die vanaf hun 2e zo mooi in het midden van de curves blijven![]()
De ogentest met de C's ging niet helemaal goed bij de onderste lijntjes, maar die met de plaatjes wel. Dus zolang we niks merken, dan kunnen we de schoolarts wel afwachten.
Nu loopt hij rond met een cars-lego-auto, want hij heeft toch een prik overleefd
flink moe = oververmoeid, en zich niet meer op een andere manier kunnen uitenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef DJMO het volgende:
Slaan is hier tegenwoordig in de hoek zetten en domweg negeren. hij loop wel weg uit die hoek, en ik zet 'm niet terug ofzo, het feit dat ik 'm wegzet maakt al indruk genoeg, hij doet het steeds minder. alleen nog als hij flink moe is.
ervoor ook al hoor. en onthouden doen ze ook!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:17 schreef Marie79 het volgende:
Maarten blijft ook in de hoek tot ík zeg dat hij er vandaan mag... Meestal is dat een minuutje ofzo, en dan bespreken we even waarom hij straf heeft gehad en dat hij nu weer lief doet.
Enne, als ze 2 zijn, snappen ze een hoop meer dan dat we denken heb ik het idee
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:43 schreef Estrys het volgende:
En luisteren HO maarJa wat ze willen horen, dat horen ze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |