Die van mij anders wel hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:56 schreef Books het volgende:
Het zijn nu eenmaal nog niet allemaal meteen Einsteintjes die de meest overwogen keuzes kunnen maken voor hun bestwil.
Ik haat treuzelen en ik heb weliswaar geen peuter maar ik zet mijn 6 of 10 jarige gewoon in hun onderbroek in de auto als het zo uitkomt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik pak Lennon soms af en toe wel op om te dragen als iets me te lang duurt of als hij aan het treuzelen is. Daar kan ik niet zo goed tegen eigenlijk.Over het algemeen wil hij altijd zelf lopen.
laat het lekker gaan books, je schiet er toch niks mee op. pretty is as pretty doesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:03 schreef Books het volgende:
Groofs, de reactie van Sly: ik, ik, ik en ik en dan erachter aan meteen vermelden dat je in het peutertopic op je woorden moet passen.
Ik heb helemaal niets tegen AP en het constante overleg tussen de ouders en kind maar het komt vaak bij bepaalde personen zo over alsof het het enige juiste is en als er een weerwoord komt dan is het meteen het grote slachtoffer spelen, daar kan ik niet zo goed tegen!
Hier wordt ook overlegt maar met sommige dingen is er niets te overleggen in de zin van wij gaan nu eten kom je aan tafel ajb en geen haar op mijn hoofd die dan denkt van: K. en E. als jullie er trek in hebben zouden jullie dan aub aan tafel willen komen eten. Ooit schreef Miss ergens dat Senna bepaald wanneer er gegeten wordt nu hier dus niet.
Helemaal gelijk Simmu.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:08 schreef simmu het volgende:
[..]
laat het lekker gaan books, je schiet er toch niks mee op. pretty is as pretty does
ieder zn eigen stijl he!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:08 schreef lily het volgende:
[..]
Ik haat treuzelen en ik heb weliswaar geen peuter maar ik zet mijn 6 of 10 jarige gewoon in hun onderbroek in de auto als het zo uitkomt.
Laatst nog; ze hebben anderhalf uur de tijd om te eten en zich aan te kleden/tanden te poetsen. Hij stond nog steeds in zijn onderbroek te flauwekullen dus hup in de auto en broek/shirt/schoenen en tandenborstel/tandpasta in een tasje erachteraan. Klaar.
Zo probeer ik het hier ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:51 schreef She-Wolf het volgende:
Bij dingen zoals in de plassen stampen zeg ik meestal iets als: "ik begrijp dat je in de plas wilt stampen, want dat is hartstikke leuk. Het is nu alleen niet zo'n goed idee want dan worden je schoenen nat". En doet ze het dan wel, ja jammer dan. Natte schoenen en sokken, maar daar moet je niet over zeuren. I told you so, idd.
Ik probeer het wat positiever te brengen dan gelijk een verbod of een waarschuwing. Al gebeurt mij het ook wel eens dat ik gewoon roep:"niet doen!" oud. Meestal wanneer ik of zelf ergens van schrik of wanneer ik m'n dag niet heb. Maar dat is niet zo vaak.
Aan dingen als, de hoek, de trap of de gang doe ik niet. Dat past helemaal niet bij ons.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hij trok nietsvermoedend de nooduitgang open bij de Lidl. Het is een gewone deur, met alleen helemaal hoog beveiligings-sensoren.Een pokkeherrie!
Hij schrok zich helemaal wezenloos en was totaal overstuur, arm kind.
Verdere geen man over boord, de kassiere zei dat het wel vaker gebeurd was.
Ik denk alleen dat Sasha het noooooooit meer doet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |