oh nouja omdat je op mij reageert, terwijl ik t tegen oeke had, vandaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik leg alleen uit hoe IK het doe he. Verder moet iedereen het helemaal zelf weten en denk ik sowieso niet dat er veel slechte manieren zijn, als je een beetje je verstand en liefde gebruikt
volgens mij quote ik niemand en sprak ik in algemene zinquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh nouja omdat je op mij reageert, terwijl ik t tegen oeke had, vandaar
Ik zou op mijn woorden passen! En eens niet alles zo letterlijk nemen en alles naar je toe trekken helpt ook wel een hoop denk ik ;-)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
maar in het peutertopic moet je goed op je worden passen, dus? Goed om te weten, kan ik nog even oefenen
o ga je nu alweeeeer het aangeschoten hert spelen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
volgens mij quote ik niemand en sprak ik in algemene zin
maar in het peutertopic moet je goed op je worden passen, dus? Goed om te weten, kan ik nog even oefenen
Miss, ik weet dat ik vaak degene ben waar het mee kan 'botsen'. Maar ik zie hier ook eigenlijk niet terug wat Books en Kleurdoos bedoelen.quote:
Die van mij anders wel hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:56 schreef Books het volgende:
Het zijn nu eenmaal nog niet allemaal meteen Einsteintjes die de meest overwogen keuzes kunnen maken voor hun bestwil.
Ik haat treuzelen en ik heb weliswaar geen peuter maar ik zet mijn 6 of 10 jarige gewoon in hun onderbroek in de auto als het zo uitkomt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik pak Lennon soms af en toe wel op om te dragen als iets me te lang duurt of als hij aan het treuzelen is. Daar kan ik niet zo goed tegen eigenlijk.Over het algemeen wil hij altijd zelf lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |