Zo sneaky was ik niet hoor, ik heb m hier 2 weken geleden gewoon gemeld, een dag na Ko's verjaardag. Ik heb alleen niet echt gepost sindsdien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:35 schreef Deepfreeze het volgende:
oeke, kom jij even sneaky binnenNog gefeliciteerd met je peuter!
En leuke foto's.

Lief Oekequote:Op woensdag 22 juni 2011 10:31 schreef oeke het volgende:
Oh, maakt niks uit hoor DF, Ik was gewoon even verbaasd.
Ik moet trouwens nodig eens een geluidsopname maken van Ko zijn zangkunsten, vooral op de fiets is het geweldig leuk.
Dat gaat zo, ik zing en Ko vult aan: poesje MAUW, kom eens GAUW, ik heb lekkere melk voor joJOU en voor mij rijstebrij, OHWAEELIJK smullen WIJ...
 Dat doet Seb precies zo. Nu ook met Ik zag twee beren (en dan vooral de HIHI HAHAHA) en In de maneschijn.
  Dat doet Seb precies zo. Nu ook met Ik zag twee beren (en dan vooral de HIHI HAHAHA) en In de maneschijn.  

kijkt ie wel eens bumba?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:54 schreef oeke het volgende:
Dankjewel BE!
[..]
Zo sneaky was ik niet hoor, ik heb m hier 2 weken geleden gewoon gemeld, een dag na Ko's verjaardag. Ik heb alleen niet echt gepost sindsdien.
Wat grappig Diaan, dat Lennon ook vaak blauw gebruikt. Vanochtend werden de aardbeien ook nog blauwe genoemd. Tenminste hij zegt gewoon het woord aardbeien maar roept er dan Blauwe! achteraan.

quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:31 schreef oeke het volgende:
Oh, maakt niks uit hoor DF, Ik was gewoon even verbaasd.
Ik moet trouwens nodig eens een geluidsopname maken van Ko zijn zangkunsten, vooral op de fiets is het geweldig leuk.
Dat gaat zo, ik zing en Ko vult aan: poesje MAUW, kom eens GAUW, ik heb lekkere melk voor joJOU en voor mij rijstebrij, OHWAEELIJK smullen WIJ...

Mijn moeder klaagt daar weleens over.
 Mijn moeder klaagt daar weleens over.

Oja, die ken ik inderdaad. Maar hij kijkt eigenlijk bijna geen Bumba meer. Meneer is verslaafd aan Madagascar. En vooral aan de pinguins.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
kijkt ie wel eens bumba?
Elin roept ook dat alles BLAUW is. en dan zeg ik 'nee rood' en dan zegt ze rood.
komt door bumba
blauwe pinda? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
rode pinda? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
gele pinda? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
elin doet dat zo leuk
blauwe piena? NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIII (en dan in een lege beker, klinkt zo grappig)

Al is zijn lievelingskleur groen, aldus leidsters op kdv. Hij pakt met kleuren altijd als eerste het groene potlood.
 Al is zijn lievelingskleur groen, aldus leidsters op kdv. Hij pakt met kleuren altijd als eerste het groene potlood. Zo herkenbaar!
 Zo herkenbaar!  

vandeweek deed hij memory op de iPad (Z@ppelin) en deed dat verrassend goed en precies zoals het moest, terwijl wij dat nog nooit met hem hebben gedaan.
 vandeweek deed hij memory op de iPad (Z@ppelin) en deed dat verrassend goed en precies zoals het moest, terwijl wij dat nog nooit met hem hebben gedaan.   

Ik denk dat Lennon de stem van z'n opa en oma uit Dokkum niet (her) kent, hij (her) kent ze ook niet op foto's. Hij ziet ze ook niet zo heel vaak,
 Ik denk dat Lennon de stem van z'n opa en oma uit Dokkum niet (her) kent, hij (her) kent ze ook niet op foto's. Hij ziet ze ook niet zo heel vaak,

Lekker ding!
 Lekker ding! 
   Wat knap!
 Wat knap! en we hoeven er nu 'nog maar' één of twee keer per nacht uit. Woei! Zou het....?
 en we hoeven er nu 'nog maar' één of twee keer per nacht uit. Woei! Zou het....?

en nog welkom! Leuk feestje gehad?
 en nog welkom! Leuk feestje gehad? , ik ben traag .....;) (en druk met bv)
, ik ben traag .....;) (en druk met bv)

grote meid
 grote meid 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |