abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:51:00 #26
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_98487790
Die bakfiets met die ballonnen *O*. _O-. Leuke foto's van een mooie dag!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:09:53 #27
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98492245
oh die jarige ko! O+ O+ O+ (en die taaart!! :9~ O+ :9~ ) gefeliciteerd nog ko & (m)oeke! :* *O*

[ Bericht 22% gewijzigd door trui op 22-06-2011 08:43:20 ]
in de haak.
pi_98497512
ET, fijn dat ze dat zo in de gaten houden en dat er dit soort voorstellen komen. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen :)

Toetsen op de psz om te kijken wat het niveau is doen ze hier volgens mij niet. Maar nu ik er aan denk gaat dana ook helemaal niet naar de psz maar naar het kdv, goedemorgen :)

Dana vraagt in elk geval een paar ker per weer of ze al naar de basisschool mag en dacht dat ze na dr verjaardag mocht (er zijn veel kindjes 4 geworden op het kdv, dus die gaan weg naarde basisschool...dus ik snap die verwarring wel ;) )
Ze was dus wel een beetje teleurgesteld dat ze nog een jaartje moet wachten :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:43:17 #29
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_98497899
Oeke, wat een leuke foto's en van harte gefeliciteerd nog met Ko!! Trouwens Lennon gebruikt ook heel veel het woordje Blauw voor dingen. Grappig..

ET wat goed van Nienke zeg en wat fijn dat ze haar nu al in de gaten houden. Bij ons kdv worden de kinderen ook geobserveerd en worden er observatielijsten bijgehouden in het kader van VVE Vroege Voorschoolse Educatie
Make love, not war ☮
pi_98498826
oeke, kom jij even sneaky binnen ;) Nog gefeliciteerd met je peuter!
En leuke foto's.

Hier inderdaad ook die VVE lijsten, maar heb wel mijn vraagtekens bij de bruikbaarheid soms. Ons jochie was bij 2 jaar heel verlegen, en leek daardoor een achterstand te hebben op verschillende gebieden. Tsja, hij klimt niet zo snel in dingen, heeft niet interactie met alle kinderen, en zei daar weinig. Niks aan de hand met het kind verder, zeker thuis niet. Maar dan krijg je sneller een vraagteken autisme ofzo, terwijl er maar 1 oorzaak was: die verlegenheid.
Dus de lijsten moeten ze wel goed bekijken en intrepeteren en niet blind volgen.. Maar dat deed zijn mentor gelukkig ook niet.

Fijn dan Nienke zo in de gaten gehouden wordt. Misschien voor hun een mooi studieobject, maar voor Nienke ook positief.
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:44:27 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98498991
Hij staat er weer bij Oeke!

Wat goed dat school het zelf zo goed in de gaten houdt ET! :Y
pi_98499171
Dankjewel BE!
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:35 schreef Deepfreeze het volgende:
oeke, kom jij even sneaky binnen ;) Nog gefeliciteerd met je peuter!
En leuke foto's.
Zo sneaky was ik niet hoor, ik heb m hier 2 weken geleden gewoon gemeld, een dag na Ko's verjaardag. Ik heb alleen niet echt gepost sindsdien. ;)

Wat grappig Diaan, dat Lennon ook vaak blauw gebruikt. Vanochtend werden de aardbeien ook nog blauwe genoemd. Tenminste hij zegt gewoon het woord aardbeien maar roept er dan Blauwe! achteraan. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_98499498
Sorry oeks.. Niet altijd even helder de laatste tijd ;)
pi_98500071
Oh, maakt niks uit hoor DF, Ik was gewoon even verbaasd. :P

Ik moet trouwens nodig eens een geluidsopname maken van Ko zijn zangkunsten, vooral op de fiets is het geweldig leuk.
Dat gaat zo, ik zing en Ko vult aan: poesje MAUW, kom eens GAUW, ik heb lekkere melk voor joJOU en voor mij rijstebrij, OHWAEELIJK smullen WIJ...
O+
pi_98500254
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:31 schreef oeke het volgende:

Ik moet trouwens nodig eens een geluidsopname maken van Ko zijn zangkunsten, vooral op de fiets is het geweldig leuk.
Dat gaat zo, ik zing en Ko vult aan: poesje MAUW, kom eens GAUW, ik heb lekkere melk voor joJOU en voor mij rijstebrij, OHWAEELIJK smullen WIJ...
O+
Lief Oeke O+ Dat doet Seb precies zo. Nu ook met Ik zag twee beren (en dan vooral de HIHI HAHAHA) en In de maneschijn.
Alleen zingt hij daar ipv 'zo doet de vogel', 'zo doet de duif' _O-
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_98500743
selene deed dat toen ze anderhalf was. we sliepen toen allemaal samen op een kamer, dan werden we midden in de nacht wakker van selene die in haar campingbedje HIHIHI HAHAHA aan het zingen was O+

doet ze nog steeds. dan denk je 's avonds dat ze aan het huilen is, ga je aan de trap luisteren en dan kan je met wat goede wil het volgende ontcijferen:

NIJNTJE LIEF KLEIN KONIJNTJE NIJNTJE.....
:')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98501683
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:54 schreef oeke het volgende:
Dankjewel BE!

[..]

Zo sneaky was ik niet hoor, ik heb m hier 2 weken geleden gewoon gemeld, een dag na Ko's verjaardag. Ik heb alleen niet echt gepost sindsdien. ;)

Wat grappig Diaan, dat Lennon ook vaak blauw gebruikt. Vanochtend werden de aardbeien ook nog blauwe genoemd. Tenminste hij zegt gewoon het woord aardbeien maar roept er dan Blauwe! achteraan. :D
kijkt ie wel eens bumba?
Elin roept ook dat alles BLAUW is. en dan zeg ik 'nee rood' en dan zegt ze rood.

komt door bumba

blauwe pinda? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
rode pinda? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
gele pinda? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
elin doet dat zo leuk :D

blauwe piena? NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIII (en dan in een lege beker, klinkt zo grappig)
pi_98501724
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:31 schreef oeke het volgende:

O+
pi_98502768
Dat aanvullen deden wij in t begin ook...was zo leuk O+
En eigenlijk ook best knap he...als iemand een liedje voor mij zingt en halverwege verwacht dat ik het aanvul weet ik echt zo snel niet wat voor woord daar hoort :')

Tegenwoordig zingt ze de hele liedjes zelf, of zingen we samen. maar zijn kent meer liedjes dan ik..en ze weet ook dat als ik een liedje voor dr moet zingen dat ze het dan makkelijk moet houden en dat ze voor een uitgebreider reportoir bij dr vader moet zijn :D

Ow en als we een kerk (of moskee) tegenkomen zegt ze, heey dat is een kerk, van altijd is kortjakje ziek!! En dat begint ze KEIHARD altijd is kortjakje ziek te zingwn O+

En ze verzint ook zelf liedjes...eigenlijk is het meer dingen vertellen in liedjes vorm, maar ik vindt het er zo lief uitzien..en dan ook echt uit volle borst zingen met de ogen dicht (zoals je zangers wel eens ziet doen)
pi_98505257
Wat goed dat ze die link legt met altijd is kortjakje ziek, Bla ^O^

Als Seb een kerk ziet zegt hij 'kijk mama! kerk, OPA!'
Opa doet vrijwilligerswerk en is daarvoor nogal vaak in de kerk :D Mijn moeder klaagt daar weleens over.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_98506152
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
kijkt ie wel eens bumba?
Elin roept ook dat alles BLAUW is. en dan zeg ik 'nee rood' en dan zegt ze rood.

komt door bumba

blauwe pinda? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
rode pinda? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
gele pinda? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
elin doet dat zo leuk :D

blauwe piena? NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIII (en dan in een lege beker, klinkt zo grappig)
Oja, die ken ik inderdaad. Maar hij kijkt eigenlijk bijna geen Bumba meer. Meneer is verslaafd aan Madagascar. En vooral aan de pinguins.
Toch jammer, hij zei altijd pingpings, maar nu zegt hij het goed. Vind ik dan toch jammer. :D
En dat filmpje is zo lief, dat weet ik nog. Hier gaat het zingen met wat meer volume gepaard. :')

Grappig, waar ze dan toch dingen oppikken. Ko zingt inderdaad ook af en toe ineens HIHI HAHA. Nu heb ik het maar opgenomen in mijn scala van liedjes.

Dat vind ik ook knap, Bla. Ik denk dat het hier best lang gaat duren voor er enige associatie met kerk of moskee zal zijn. :D
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:33:33 #42
114177 Diaan73
pi_98506198
Ow Lennon keek ook veel naar Bumba inderdaad. Zou het echt daarvan komen? Hij kijkt nu naar Blue's Clues... ook weer blauw!! :D Al is zijn lievelingskleur groen, aldus leidsters op kdv. Hij pakt met kleuren altijd als eerste het groene potlood.

Ow dat aanvullen, zo schattig. Doet Lennon ook. :Y Zo herkenbaar!

Lennon weet al precies waar mijn ouders wonen, maar ook waar mijn oma woont. Als ik er langs fiets zegt ie altijd: oma? opa?
Make love, not war ☮
pi_98506377
Knap is dat he Diaan?
Ko heeft mij ook echt versteld doen staan toen we op zijn verjaardag gingen skypen met mijn vader.
Hij woont in het buitenland en Ko heeft hem denk ik nu 6 keer gezien ofzo.
En skypen doen we eigenlijk nooit want het tijdsverschil is zo onhandig.
Maar goed, hij nam op, Ko hoorde mijn vaders stem en riep 'Opa opa!'
Mijn mond viel echt open. Hij herkende gewoon zijn stem. :o
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:40:16 #44
114177 Diaan73
pi_98506468
Ja, erg knap vond ik. Maar hij laat me wel meer versteld staan. :D vandeweek deed hij memory op de iPad (Z@ppelin) en deed dat verrassend goed en precies zoals het moest, terwijl wij dat nog nooit met hem hebben gedaan. :o

Ow dat is echt O+ ^O^ Ik denk dat Lennon de stem van z'n opa en oma uit Dokkum niet (her) kent, hij (her) kent ze ook niet op foto's. Hij ziet ze ook niet zo heel vaak,
Make love, not war ☮
pi_98506901
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:27 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

O+ !
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:07:47 #46
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98507599
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:51 schreef CartWOman het volgende:

[..]

O+ !
zeg dat wel! O+ O+ O+
in de haak.
pi_98507953
hehe is alweer een tijdje terug hoor, ze begon te huilen omdat ze niet meer op schoot mocht, dus toch maar weer terug op schoot en liedjes zingen
pi_98507999
wat schattig KD! O+

Ik ging vanmorgen wandelen met Tess wandelen. Over een stukje van nog geen 100 meter hebben we ruim een kwartier gedaan. Overal stond ze stil en vroeg ze: mama, wat is dat??

En toen kwamen we bij een abri met reclame van Heineken. Oehh mama kijk, isse lekker ijsje! Dus ik, nee schat, dat is bier. Tess: nee isseniebier! Isse ijsje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98509455
gehehe Tess, dat kennen we ook

antischimmelcremepje op tafel, Elin: Hmmmmmmm Sjokolaaaaaaaaa
pi_98514080
Lopen we net in de regen, Tess steekt dr tong uit, vangt een druppel en zegt: oeehh isse jekke regendruppels O+ _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')