Zo sneaky was ik niet hoor, ik heb m hier 2 weken geleden gewoon gemeld, een dag na Ko's verjaardag. Ik heb alleen niet echt gepost sindsdien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:35 schreef Deepfreeze het volgende:
oeke, kom jij even sneaky binnenNog gefeliciteerd met je peuter!
En leuke foto's.
Lief Oekequote:Op woensdag 22 juni 2011 10:31 schreef oeke het volgende:
Oh, maakt niks uit hoor DF, Ik was gewoon even verbaasd.
Ik moet trouwens nodig eens een geluidsopname maken van Ko zijn zangkunsten, vooral op de fiets is het geweldig leuk.
Dat gaat zo, ik zing en Ko vult aan: poesje MAUW, kom eens GAUW, ik heb lekkere melk voor joJOU en voor mij rijstebrij, OHWAEELIJK smullen WIJ...
kijkt ie wel eens bumba?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:54 schreef oeke het volgende:
Dankjewel BE!
[..]
Zo sneaky was ik niet hoor, ik heb m hier 2 weken geleden gewoon gemeld, een dag na Ko's verjaardag. Ik heb alleen niet echt gepost sindsdien.
Wat grappig Diaan, dat Lennon ook vaak blauw gebruikt. Vanochtend werden de aardbeien ook nog blauwe genoemd. Tenminste hij zegt gewoon het woord aardbeien maar roept er dan Blauwe! achteraan.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:31 schreef oeke het volgende:
Oh, maakt niks uit hoor DF, Ik was gewoon even verbaasd.
Ik moet trouwens nodig eens een geluidsopname maken van Ko zijn zangkunsten, vooral op de fiets is het geweldig leuk.
Dat gaat zo, ik zing en Ko vult aan: poesje MAUW, kom eens GAUW, ik heb lekkere melk voor joJOU en voor mij rijstebrij, OHWAEELIJK smullen WIJ...
Oja, die ken ik inderdaad. Maar hij kijkt eigenlijk bijna geen Bumba meer. Meneer is verslaafd aan Madagascar. En vooral aan de pinguins.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
kijkt ie wel eens bumba?
Elin roept ook dat alles BLAUW is. en dan zeg ik 'nee rood' en dan zegt ze rood.
komt door bumba
blauwe pinda? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
rode pinda? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
gele pinda? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
elin doet dat zo leuk
blauwe piena? NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIII (en dan in een lege beker, klinkt zo grappig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |