Oh, Nederlanders als toerist hebben inderdaad ook die naam.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:37 schreef waht het volgende:
[..]
Nederlanders hebben daar ook een handje van. Ik vond de mensen in Israel derhalve alles behalve onbeschoft, het verschilt amper van Nederland.
Nah Kees, dit zie je mi te zwart/wit .. ik denk dat er aardig wat meer dingen meespelen dan alleen opvoeding.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh, Nederlanders als toerist hebben inderdaad ook die naam.
Net als Russen.
En misschien is het in eigen land anders, dat kan ook nog.
Maar goed: het argument was dat een land dat zijn eigen burgers opvoedt tot misdragingen tegenover ander burgers, een slecht land is.
Precies. Zo zien we hier hoe moslims opgevoed worden, door hun ouders en/of scholen en/of leeftijdgenoten. Door de islam, dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De jonge soldaat laat zien hoe hij opgevoed is. Door zijn ouders en/of zijn scholen en/of zijn leeftijdgenoten. Door Israel, dus.
Haha, de Russen hebben veruit die naam. En nu? Rusland is een genocide plegende nazi-staat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zou er niet trots op zijn dat toeristen uit Israel onder de onbeschoftste geschaard worden.
Weet je, dat kan net zo goed onbewust gebeuren. Je hoeft de geschiedenisboeken niet open te slaan om te weten wat de het joodse volk allemaal is overkomen. Dat laat z'n sporen na, uiteraard op de oude generatie maar net zoveel op de nieuwe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:16 schreef Kees22 het volgende:
Maar goed: het argument was dat een land dat zijn eigen burgers opvoedt tot misdragingen tegenover ander burgers, een slecht land is.
Gelukkig worden de Palestijnen niet opgevoed om Israeliers te haten....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja!
Een land dat zijn eigen burgers kennelijk opvoedt tot haat is een slecht land!
Zelfverdediging is niet bepaald hetzelfde als de wens de ander te verdelgen.
En ik heb al vaker op diverse manieren betoogd, dat ik het kwalijk vind dat jonge Israeli's mishandeld worden zodat ze het normaal vinden om anderen onbeschoft te behandelen.
Ik zou er niet trots op zijn dat toeristen uit Israel onder de onbeschoftste geschaard worden.
Argumént? Iemand die beweert dat de Israëli hun kinderen opvoeden met haat, draait de zaken volledig om. Een sterk staaltje projectie! Maar géén argument.quote:
Dat hoeft helemaal niet. Israël zorgt daar zelf voor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:20 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Gelukkig worden de Palestijnen niet opgevoed om Israeliers te haten....
Ik wil niet aannemen dat elke Israëlische jongeling zo denkt als deze. Maar met zo'n oorlogszuchtige en haatdragende machtige vader lijkt het me moeilijk zelfstandig een beeld van moslims, de islam en Palestijnen te vormen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:13 schreef Kees22 het volgende:
De jonge soldaat laat zien hoe hij opgevoed is. Door zijn ouders en/of zijn scholen en/of zijn leeftijdgenoten. Door Israel, dus.
Blame the juice....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Israël zorgt daar zelf voor.
Ze hebben een grote fout gemaakt door Israël op te richten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:13 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Blame the juice....
Israel kan niks goed doen. Ik denk dat mensen het gewoon vervelend vinden dat joden tegenwoordig zichzelf kunnen verdedigen na eeuwenlang te zijn onderdrukt.
Dat hoor je wel vaker. Maar elke keer als de arabieren die fout ongedaan probeerden te maken kregen ze gigantisch op hun flikker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hebben een grote fout gemaakt door Israël op te richten.
Ze hebben een grote fout gemaakt door het niet eerder te doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze waren te laat, dat moeten ze accepteren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:50 schreef waht het volgende:
[..]
Ze hebben een grote fout gemaakt door het niet eerder te doen.
Er moesten eerst nog wat bomaanslagen gepleegd worden en dorpjes uitgemoord door latere premiers van Israel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:50 schreef waht het volgende:
[..]
Ze hebben een grote fout gemaakt door het niet eerder te doen.
De fout van de palestijnen is, dat ze zelf gaan staat hebben opgericht, die vreedzaam naast Israel kon bestaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heeft Israël onmogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:33 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
De fout van de palestijnen is, dat ze zelf gaan staat hebben opgericht, die vreedzaam naast Israel kon bestaan.
Ja en Turkije ook. Dat is namelijk eigenlijk Byzantium.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heeft Israël onmogelijk gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |