Om welke plaat gaat het?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:26 schreef alors het volgende:
ik zei het toch, ze krijgen echt een stijfje van die plaat'Ja hier als eerste gedraaid' en 'kijk ze hebben een speciale versie voor mij gemaakt'
![]()
als die smsjes over dat het een boutplaat is, ja /care dan maar, als zij het maar leuk vinden he
Giel en Rabbering vinden het ook niks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:26 schreef alors het volgende:
ik zei het toch, ze krijgen echt een stijfje van die plaat'Ja hier als eerste gedraaid' en 'kijk ze hebben een speciale versie voor mij gemaakt'
![]()
als die smsjes over dat het een boutplaat is, ja /care dan maar, als zij het maar leuk vinden he
De slechtste plaat van het moment die door een paar dj's enorm wordt gehypedquote:
What the fuck?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:38 schreef alors het volgende:
[..]
De slechtste plaat van het moment die door een paar dj's enorm wordt gehypeddan zou je genoeg moeten weten.
Niks aan de hand. Doorlopen.quote:
twitter:Domien twitterde op woensdag 22-06-2011 om 13:05:53Hoop dat ik nooit op het punt in mijn leven kom dat ik een twitteraccount aanmaak voor mijn nog ongeboren kind.. reageer retweet
Al is Domien wel de koning van de verkeerd omschreven Tweets.twitter:Domien twitterde op woensdag 22-06-2011 om 13:07:08Zoiets dus: RT @DomienJr Vandaag weer een onrustige dag in mama haar buik gehad. Ik wil er uit! reageer retweet
quote:De lakeien merken terecht op dat het kamerlid Elias al jaren uitsluitend op #frituurvet draait en dat dat de krant ook niet haalt.
Doet hij met opzet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Doorlopen.twitter:Domien twitterde op woensdag 22-06-2011 om 13:05:53Hoop dat ik nooit op het punt in mijn leven kom dat ik een twitteraccount aanmaak voor mijn nog ongeboren kind.. reageer retweet
Al is Domien wel de koning van de verkeerd omschreven Tweets.twitter:Domien twitterde op woensdag 22-06-2011 om 13:07:08Zoiets dus: RT @DomienJr Vandaag weer een onrustige dag in mama haar buik gehad. Ik wil er uit! reageer retweet
Recent nog 538 en 'Fok it'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |