Als jij ook de hele dag niets anders doet dan 3FM luisterenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is al zooo vaak langskomen vandaag.
Valt volgens mij tegenwoordig wel weer mee hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Als we het toch over opnemen hebben, ik zie vaker bij de filmpjes van Frank Dane alleen het 3FM logo ipv echte webcambeelden. Je zou haast denken dat het hele programma al eerder opgenomen is. Toegegeven, ik luister het programma nooit dus oordeel vanaf de video's van Youtube.
Denk dat dat eerder komt doordat het programma daarvoor vaak veel opgenomen delen bevat. Als je erop let zie je ook dat eigenlijk alleen op zondag dat logo in beeld staat, van de zaterdag is meestal wel gewoon beeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Als we het toch over opnemen hebben, ik zie vaker bij de filmpjes van Frank Dane alleen het 3FM logo ipv echte webcambeelden. Je zou haast denken dat het hele programma al eerder opgenomen is. Toegegeven, ik luister het programma nooit dus oordeel vanaf de video's van Youtube.
Ik werk ook nog hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als jij ook de hele dag niets anders doet dan 3FM luisteren![]()
is pas de eerste keer dat ik vandaag de radio aanzet en dus de eerste keer dat ik `m hoor. Niets mis mee
In de categorie: Noem een geniaal kapot gedraaide plaat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:56 schreef borisz het volgende:
Plage ook maar even gebruikt voor de 30dsc
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef TheZapster het volgende:
http://mobiel.ad.nl/artic(...)erexamen-gezakt.html
Hij stond ruim onvoldoende, omdat hij dit schooljaar betrapt werd op spieken. Dat leverde hem een 1 voor een proefwerk op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef TheZapster het volgende:
Als je spiekt, spiek dan goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij stond ruim onvoldoende, omdat hij dit schooljaar betrapt werd op spieken. Dat leverde hem een 1 voor een proefwerk op.
Je doet al HBO/WO en je hebt een laptop?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Grafische rekenmachines zijn bij mij verboten
alsof laptops wel mogen bij tentamensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je doet al HBO/WO en je hebt een laptop?
Emulator voor je GRM.
dat doen ze ook bij Annemieke en Sander Guisquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Paul draaide de afgelopen weken vaak de cam weg naar de meest random plaatsen (zoals een lege andere studio of de live-ruimte) om dus te verhullen dat 'ie een opgenomen gesprek aan het uitzenden was. Alsof dat zo juist niet alleen maar meer opvalt...
Veel gedraaid op de radio iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef Allrounder het volgende:
[..]
In de categorie: Noem een geniaal kapot gedraaide plaat?
gatverdamme. Ook nog een beetje over zijn vader hebben, publiciteit winnen over de rug van je dode vaderquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef TheZapster het volgende:
Zie je wel, ik wist wel dat dat jou was opgevallen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat doen ze ook bij Annemieke en Sander Guis
quote:
daar wordt je toch helemaal gek van, een zaal met 1000 tikkende mensenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Zelfs CSE op laptop gemaakt.
En tentamens op de VU nu ook trouwens![]()
Dat had ik tijdens wiskunde al met maar 60 mensenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
daar wordt je toch helemaal gek van, een zaal met 1000 tikkende mensen?
Ik was met nog iemand de enigequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
daar wordt je toch helemaal gek van, een zaal met 1000 tikkende mensen?
oooooh ja dat scheelt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik was met nog iemand de enige.
En op de VU zitten we met de dyslecten en de laptopgangers apart, dus is het lekker rustig
En altijd de vaste oudjes die de boel regelen. Leuke mensenquote:
op 1 na wel jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:37 schreef ConscienceNL het volgende:
Die zitten gewoon bij elkaar, wedden?
nu welquote:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 23:27:46@elger Inmiddels contact met een bioscoop in Amsterdam die enthousiast zijn. reageer retweet
En dat na zo'n goed nummer (Dustbowlquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:00 schreef ConscienceNL het volgende:
En toen lag de nieuwslezer te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:23 schreef hole1988 het volgende:
wat is een moeder die in het huwelijk treed.ik dacht eerlijk gezegd dat dat een Belgische schoonmoeder was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Het is wansmaakwoensdag dus dan kan je dat verwachtenquote:
http://www.dumpert.nl/med(...)ard_uitgelachen.htmlquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is wansmaakwoensdag dus dan kan je dat verwachten
quote:Patty Wrat is te gast bij Chiel Kwelen. Uitstekende keuze voor de Wansmaak Woensdag!
Slam FM/breezah taalquote:
Te kleine supermarkt hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:41 schreef themauster het volgende:
Haat aan huisvrouwen die denken dat de supermarkt een plaats is om uitgebreid te staan kletsen
De AH hier is groot genoeg, alleen jammer dat er van die huisvrouwen zijn die hun kar schuin in het pad zetten en als je vraagt of je er langs mag gaan ze je ook nog raar aankijkenquote:
Wat mensen tot 17:00 in een supermarkt doen, moeten ze helemaal zelf weten. Daarna wil ik graag rap m'n boodschappen doen en wil ik dus geen mensen zien die voor dágen inslaan of bejaarden die 20 euro in dubbeltjes gaan betalen. O, en er moeten lijfstraffen komen voor je boodschappen pas inpakken nadat je betaald heb.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:41 schreef themauster het volgende:
Haat aan huisvrouwen die denken dat de supermarkt een plaats is om uitgebreid te staan kletsen
Hahahah schitterendquote:
Ik koop ook voor een week in meteen omdat we 5 km moeten rijden voor de dichtsbijzijnde winkel,gooi meteen alles in de kar en ik pak bij de auto wel alles in.Ik heb namelijk daar ook een hekel aan aan mensen die pas na het betalen alles inpakken bij de kassa.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat mensen tot 17:00 in een supermarkt doen, moeten ze helemaal zelf weten. Daarna wil ik graag rap m'n boodschappen doen en wil ik dus geen mensen zien die voor dágen inslaan of bejaarden die 20 euro in dubbeltjes gaan betalen. O, en er moeten lijfstraffen komen voor je boodschappen pas inpakken nadat je betaald heb.
Klinkt ouderwets maar voor mij is de zondag een rustdag, dus dan zou ik niet gaan winkelen. Wat anderen doen moeten ze zelf weten dus winkels mogen van mij op zondag wel open. Alleen zie ik dat bij mijn AH niet gebeuren aangezien de filiaalhouder zwaar christelijk isquote:
Ik moet er niet aandenken om voor een hele week boodschappen te halen. Ik weet nu nog niet eens wat ik vanavond wil eten, laat staan over 4 dagen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik koop ook voor een week in meteen omdat we 5 km moeten rijden voor de dichtsbijzijnde winkel,gooi meteen alles in de kar en ik pak bij de auto wel alles in.Ik heb namelijk daar ook een hekel aan aan mensen die pas na het betalen alles inpakken bij de kassa.
Het is heerlijk winkelen zondagmiddag. Hier is de winkel op zondag om 12u open. Niet te druk, wel in en uit loop. Dat is heerlijk dat het kan. Ik vind dat iedereen zelf moet kunnen bepalen wat hij met zijn zondag wil doen, als pietje zijn winkel open wil gooien maar henkie niet prima dat heet ondernemersvrijheid.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Klinkt ouderwets maar voor mij is de zondag een rustdag, dus dan zou ik niet gaan winkelen. Wat anderen doen moeten ze zelf weten dus winkels mogen van mij op zondag wel open. Alleen zie ik dat bij mijn AH niet gebeuren aangezien de filiaalhouder zwaar christelijk is
Precies. Ik vind het al heel wat dat ik op zaterdag voor 2 dagen haal. En da's alleen maar omdat er in H'kerk geen supers open zijn op zondag. Wel in Beverwijk, maar daar ga ik geen boodschappen doen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik moet er niet aandenken om voor een hele week boodschappen te halen. Ik weet nu nog niet eens wat ik vanavond wil eten, laat staan over 4 dagen.
Zelfscankassa FTW!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat mensen tot 17:00 in een supermarkt doen, moeten ze helemaal zelf weten. Daarna wil ik graag rap m'n boodschappen doen en wil ik dus geen mensen zien die voor dágen inslaan of bejaarden die 20 euro in dubbeltjes gaan betalen. O, en er moeten lijfstraffen komen voor je boodschappen pas inpakken nadat je betaald heb.
Dat. En als ik de drukte bij supermarkten op zondag zie, is er blijkbaar behoefte aan. Genoeg studenten/scholieren die dan willen werken, dus iedereen blij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is heerlijk winkelen zondagmiddag. Hier is de winkel op zondag om 12u open. Niet te druk, wel in en uit loop. Dat is heerlijk dat het kan. Ik vind dat iedereen zelf moet kunnen bepalen wat hij met zijn zondag wil doen, als pietje zijn winkel open wil gooien maar henkie niet prima dat heet ondernemersvrijheid.
Enigszinsquote:
Ja en die zingende loodgieter nemen we maar op de koop toe. Na World Idols ook nooit meer wat van gehoordquote:
En kun je dan ook nog 120 mbit krijgen in je nieuwe huisjequote:Op woensdag 22 juni 2011 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Enigszins.
Nu nog vooral in verhuissferen. Komend weekend gaat Sanne ook over, dus dan zitten we echt in ons nieuwe huisje.
Kun je zien hoe veel we van je houdenquote:
Yupquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:26 schreef gerbenp het volgende:
[..]
En kun je dan ook nog 120 mbit krijgen in je nieuwe huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |