Pissen!quote:
Huh, hoe maak je van plassen sassie? Is dat dialect of zo?quote:
Misschien dat ze bedoelt plassiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, hoe maak je van plassen sassie? Is dat dialect of zo?![]()
Nee joh, sassen is een olijk woord voor plassenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, hoe maak je van plassen sassie? Is dat dialect of zo?![]()
W. de Bie ‘Meneer Foppe en het gedoe’ 1987:170quote:“Zij: Goed zo. Is Ventje fijn met baas uit wezen doene daan?
Hondje: Wrrrraf! Waf!
Hij: Ja, ja ik weet het. Ventje heeft nog geen brokje kregen doene daan.
Zij: Hier is vrouw al met brokje. Ventje lekker brokje eten doene daan.
(.... ....)
Zij: ...Als er andere mensen bij zijn, moeten we niet doene daan zeggen, hoor.”
jij bent de toekomstige nederlandse dog whispererquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik praat gewoon tegen de honden die ik tegenkom. Dat babygedoe vind ik zo beschamend en raar. Als ik dan 's avonds thuiskom na het stappen (of 's ochtends vroeg eigenlijk) dan komt ie zo heel moe uit z'n mand geklommen om me te begroeten, en als ik dan (na een aai) zeg "Ga maar lekker slapen, Sam" dan keert ie om en sjokt ie terug z'n mand in
.
Ik ook en ze verstaat toch niet wat ik zeg. Dus ik brabbel maar wat. Het gaat toch om de toon.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Misstique het volgende:
Een mooi voorbeeld van antropomorfisme, je ziet/hoort het steeds meer.
En nee, ik doe er zelf niet aan mee; ik behandel mn huisdier als een dier.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat krijgen lieve hondjes die een mooi poepje hebben gedaan"
Leuk toch! Maar kraam jij dan ook die taal uit zo van: dag poessie. dag wollebaaltje. dag 'geitebreiertje en nog zo wat nonsensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik praat ook tegen m'n hond en zelfs op de kinderboerderij zeg ik altijd wel iets korts tegen de schaapjes en geitjes![]()
En katten op straat die keihard mauwen begroet ik ook wel kort
Een poes op straat is op lieve toon "Heyyy poes" en een geit die ik altijd op de wangetjes aai is dan iets van "wat ben je ook een lieverd".quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Leuk toch! Maar kraam jij dan ook die taal uit zo van: dag poessie. dag wollebaaltje. dag 'geitebreiertje en nog zo wat nonsens
Filmpje willen we!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kraai wel vaak naar kraaien als ik alleen ben.
Me vriend groet merels met 'dag merel'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Me vriend groet merels met 'dag merel'.
Rel?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
En bedankt, hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Je zou haast wennen aan reacties hier op FOK!, conclusie is dat jullie op elkaar nog kindelijker reageren dan hondenliefhebbers tegen hun "kind". Geeft niks, stupide lullen tegen je hond is een hele goede tegenwerking naar de gemiddelde mens met dat verschil dat een hond altijd eerlijk is , tóch![]()
Ja, hetzelfde heb ik bij onze haan, als de kippen even een eindje bij hem uit de buurt zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ow, ik fluit terug en krijg dan antwoord.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Me vriend groet merels met 'dag merel'.
Dat vind ik nou weer raar: om te denken dat niemand met een hond dat beest gewoon een kikker zou noemen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
en vanmorgen zat een kikker op het terras, hond vliegt er op af dus ik roep: niet doen, dat is een kwakbeestje......
Noem mij de eerste hondenbezitter die dan roept"niet doen, dat is een kikker.
*Steekt vinger op*quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
en vanmorgen zat een kikker op het terras, hond vliegt er op af dus ik roep: niet doen, dat is een kwakbeestje......
+1, sowieso kwakken kikkers niet , ze kwaaaaaaaaken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
*Steekt vinger op*
Het zou niet eens in me op komen om een kikker een 'kwakbeestje' te noemen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer raar: om te denken dat niemand met een hond dat beest gewoon een kikker zou noemen!
Dat dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
*Steekt vinger op*
Het zou niet eens in me op komen om een kikker een 'kwakbeestje' te noemen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |