Ach, vond dit makkelijker. Ben trouwens wel al de ebooks aan het lezen, maar een boek is wel chiller dan een telefoonquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb de losse boeken besteld, was goedkoper
Pff, al 5 dagen over tijd. Vermoeiend zeg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:57 schreef s0k het volgende:
[quote=mail van bol.com]
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met nummer xxxxxxxxx helaas nog niet kunnen leveren.
Titel: Game Of Thrones 4-Copy Boxed Set - George R. R. Martin Paperback
Aantal: 1
Wij hebben geen nieuwe leverdatum van de leverancier ontvangen, het blijkt een moeilijk leverbaar artikel te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor.
In het begin van de serie dacht ik ook "laat ze aub niet te veel fantasygezever gebruiken".. Met die "zombie" in Castle Black had ik echt ff een WTF momentje. Ik had Drogo graag langer in de serie gezien maar ben eigenlijk wel blij dat ie niet opeens weer springlevend is na die "blood magic".. Die verhaallijn met Daenerys en haar draken vind ik onverwacht toch eigenlijk wel heel gaaf..quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:28 schreef _The_General_ het volgende:
Ben ik de enige die zo wat heeft van... dat draken gedoe enzo mag wel weg blijven?
Ik dacht, eindelijk een ruige serie zonder te veel fantasy!
Mee eens, wordt een leuk seizoen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:05 schreef neilpad het volgende:
[..]
Wat had je er van verwacht dan?
Ik vind dat ze wel mooi de verhaallijnen voor seizoen twee hebben opgezet.
Dany met haar draakjes. De Night's Watch die erop uit trekt. King of the North. Tyrion naar King's Landing.
Ja!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:28 schreef _The_General_ het volgende:
Ben ik de enige die zo wat heeft van... dat draken gedoe enzo mag wel weg blijven?
Nu gaat de serie pas echt "beginnen". Dit eerste seizoen is eigenlijk nog maar het opzetten van het schaakbord (plus een paar eerste zetjes).quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:36 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Mee eens, wordt een leuk seizoen.
Mja, je zag natuurlijk vanaf 10min in aflevering 1 al dat er wat fantasy bij zou komen. Maar je hebt een punt, teveel series die daarna 'over the top' worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:28 schreef _The_General_ het volgende:
snel weg hier voordat we je het plezier vergallen met spoilers!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef ConscienceNL het volgende:
Net (eindelijk) de eerste aflevering gezien:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef ConscienceNL het volgende:
Net (eindelijk) de eerste aflevering gezien:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nee, dat soort fantasy is dit absoluut niet, gelukkig. Ik houd daar ook niet van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:35 schreef Cliffy het volgende:
Als er maar niet wizards met puntmutsjes met vuurballen gaan gooien enzo.. dan haak ik echt af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lord Arryn?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:26 schreef BlackSheep het volgende:
Gisteren gelijk heel de serie er doorheen geramd, lovely! Vond het wel verfrissend hoe ze met fantasy begonnen en eindigden, en er tussendoor eigenlijk enkel over spraken. En tering wat is die uit de kluiten gewassen zuigeling eng.
Ik dacht aan Tyrion toen ik dat lasquote:
Ja dat ventje inderdaad. Echt heel goed neergezet. Zo'n mannetje wat alles in zijn schoot geworpen krijgt en ook veel te belangrijke beslissingen mag nemen, omdat ie anders gaat janken.quote:
hier wordt als het goed is niet teveel over de boeken gesproken, daar schijnt inmiddels een apart topic voor te zijn, en anders in spoilersquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:19 schreef VacaLoca het volgende:
Ken de boeken niet, en ga hier verder niet teveel lezen omdat ik niet gespoiled wil worden, maar wil even kwijt dat ik afgelopen dagen seizoen 1 heb gekeken... wat een meesterwerk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |