Een keukenboer?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
De Mandemakers Groep meis, die dus![]()
die met valse "tekent u vandaag maar enkel de offerte, neehee, u zit nergens aan vast, maar de korting van 60 % telt enkel vandaag en enkel speciaal voor u dus teken maar en echt, u zit nergens aan vast , echt niet, is enkel maar een offerte hoor, verder niks, echt niet hoor, even paragraafje en niks aan de hand,, is toch enkel maar een offerte die u ondertekend, verder niks hoor, echt niet_O-
Dat kaliber dus![]()
Maar niet omdat ik niet afspoelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat doe jij nou in te stemmen met Lottek.? Jij bent degene met de vieze vaatwasser en vette druppels op zijn borden!
Etensresten weggooien: goed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar niet omdat ik niet afspoel
Hahaquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
De Mandemakers Groep meis, die dus![]()
die met valse "tekent u vandaag maar enkel de offerte, neehee, u zit nergens aan vast, maar de korting van 60 % telt enkel vandaag en enkel speciaal voor u dus teken maar en echt, u zit nergens aan vast , echt niet, is enkel maar een offerte hoor, verder niks, echt niet hoor, even paragraafje en niks aan de hand,, is toch enkel maar een offerte die u ondertekend, verder niks hoor, echt niet_O-
Dat kaliber dus![]()
Ja, dat bedoel ik ook. Desalniettemin ga ik die andere dingen ook eens uitvoeren, wil die druppels niet meer zienquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Etensresten weggooien: goed.
Afspoelen: niet goed.
Gewoon uitproberen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe wist je dan op welke waarde je 'm moest zetten?
Ja, uitproberen. Waar meet je het dan aan af?!quote:
Voelen met je handen? Voor het afstellen droogde hij niet super, na het afstellen wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, uitproberen. Waar meet je het dan aan af?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |