Wat doe jij nou in te stemmen met Lottek.? Jij bent degene met de vieze vaatwasser en vette druppels op zijn borden!quote:
Afspoelen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
En al je borden, pannen en zulks niet zonder ze af te spoelen in de vaatwasser smijten![]()
Ik ken mensen die gewoon alle pannen en borden inclusief álle etensresten in de vaatwasser smijten en zich dan gaan verbazen dat de vaatwasser niet werkt en de leverancier dan aansprakelijk gaan stellen![]()
![]()
Tegenwoordig zijn de blokjes gemaakt voor een bepaald gedeelte van het programma. Wanneer je deze pas laat in het programma aan het water voegt, mist hij zijn werking en kan hij niet volledig oplossen. Dit is wat mij verteld is tenminste.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:41 schreef Barcafan het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid; waarom die blokjes niet in het bakkie doen? En de hoeveelheid zout die de machine gebruikt regelt ie toch zelf (wel het reservoir volgooien uiteraard).
Sorry, foutjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef Lienekien het volgende:
Glansspoelmiddel afstemmen op hardheid van het water? Huh?!
Zanussi toevallig?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:59 schreef Lienekien het volgende:
Er staat me iets van bij dat er bij de wasdroger iets is met instellen op hardheid water. Maar ik geloof dat ik dat te ingewikkeld vond.
(Tot voor een half jaar waren zowel afwasmachine als wasdoger mij onbekend...)
En bedankt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Lienekien het volgende:
Dat zijn dan mensen met met een verstandelijke beperking. Daar moet je niet om lachen.
Jawel. Ik heb geen idee wat een DMG tent is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat weet ik maar het is wel lachen (ik beken dat ik dan daarom wél moet lachenals ze dan hele verhalen met klachten inzake deze gaan neerplanten op trosradar of kassa, serieus, ik wil echt niemand belachelijk maken maar oh, wat kun je daar soms over je bol krabben om je lachen in te houden.
Top is nog altijd: mensen die bij een DMG tent om 4 uur op zaterdag tekenen voor een zgn vrijblijvende offerte![]()
hoef ik verder toch niet uit te leggen hè
Jup.quote:
Hoe wist je dan op welke waarde je 'm moest zetten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:21 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Jup.Als het zelfs een kind van 15 lukt......
Kijk maar naar de ingredienten van bijv. Sun: http://www.unilever.com/P(...)NL&productid=2090335 Daar staat het vrijwel bovenaan (sodium carbonate).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:32 schreef Barcafan het volgende:
Volgens mij niet hoor, maar kan het mis hebben. Net ff gegoogled maar nergens staat dat er in vaatwasmiddel soda (/ natronloog) zit.
De Mandemakers Groep meis, die dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb geen idee wat een DMG tent is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |