Heb je issues?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:38 schreef Drs_Pauper het volgende:
[..]
Kankertopics openen over een domme kankeruitspraak van een kankerfilosoof
Als hij van voor de verlichting is is hij toch geen verlichtte, zemmelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dat zeggen over degene die voor het eerst een wetenschappelijke methode toepastte op de politiek.
Ja dus.quote:
Heb ik dan gezegd dat hij verlicht is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef Drs_Pauper het volgende:
[..]
Als hij van voor de verlichting is is hij toch geen verlichtte, zemmel
Verdomme ik dacht dat jij het had over filosofen die ik goed kenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Machiavelli deed die uitspraak in mijn OP.
Het enige wat fwokker zei is dat hij niet verlicht is, waarop jij je meteen persoonlijk aangevallen voeltquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:44 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat hij verlicht is.Trouwens, filosofen van vóor de verlichting konden ook tot goede inzichten komen, nooit van Aristoteles gehoord?
Oh ok.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:45 schreef samvirus het volgende:
[..]
Verdomme ik dacht dat jij het had over filosofen die ik goed ken
Heb ik ergens gezegd dat ik me persoonlijk aangevallen voel?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:46 schreef Drs_Pauper het volgende:
[..]
Het enige wat fwokker zei is dat hij niet verlicht is, waarop jij je meteen persoonlijk aangevallen voelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |