SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
*fluiterdefluit*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[Stbabylon] Of ff lekker terugzoenen! [/Stbabylon]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt een tattoo op je onderbuik met "Get it while it's hot"?
Nope.... rochel is een Nederlands woord....quote:
Nóg niet!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt een tattoo op je onderbuik met "Get it while it's hot"?
Kusje, m'n lieve sneeuwballetje?quote:
Mooiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Dit trekt vast nieuwe users!
Ik ben even een paar topics weg.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je 'fles' zegt, bedoel je 'piemel'?
Het was een garpjequote:Gaat dat altijd op?
Of juist meer zuipenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef rival het volgende:
zo ineens 3 nieuwe gezichten, wat een TT toch niet doet met mensen
Ik klikte voor dat google ads gedoequote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef rival het volgende:
Je hebt mijn gezicht helemaal niet gezienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef rival het volgende:
Plassex is schijnbaar populairquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef rival het volgende:
Plasseks en snowballen? Ja of nee?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:34 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Je hebt mijn gezicht helemaal niet gezien
Enne, ik kijk wel vaker hier maar omdat jullie nieuwe mensen verwachten, vond ik t tijd om ff te reageren
Er zijn wel een hoop zeikerds hier, maar das niet hetzelfde...quote:
Doeiiiiiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:34 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik klikte voor dat google ads gedoe![]()
ivm google adsense problemen....
Wat doe ik eigelijk in een single SC idd![]()
* Swomp maakt dat hij wegkomt!
Wie wil het nu over de bloemetjes en bijtjes hebben.quote:
En jij wil iets over rechtspraak zeggen, je neemt iets totaal onwaars ff als feit aan...quote:
Fresh meatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef rival het volgende:
mijn dank gaat uit naar de blauwe die het wel heeft gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij wil iets over rechtspraak zeggen, je neemt iets totaal onwaars ff als feit aan...
quote:
Wat een gelul..... welke schijtmod is dat nou weer geweest?quote:
Waarschijnlijk 1 die niets met plasseks heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat een gelul..... welke schijtmod is dat nou weer geweest?
Lees de bijsluiter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Wat gebeurt er als je een overdosis ibu ophebt?
Nog steeds last van de kiezen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Maagbloedingenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lees de bijsluiter.
Leuk je gekend te hebben.
Dat ga jij ons nu vertellenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Ja echt niet normaal gewoon en die pijnstillers doen al 2 dagen bijna niks.quote:
Moe, last van je maag en sloom...en bij een echte OD dan mag je ff belletje plegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Mijn maag kan wel wat hebben hoor.quote:
Vooralsnog niksquote:
Ach ja,.... internet censuur..... het begint op Fok!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1 die niets met plasseks heeft.
Dan gaat er niks gebeurenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn maag kan wel wat hebben hoor.
Tandarts mss een betere optie??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal gewoon en die pijnstillers doen al 2 dagen bijna niks.
Ja nee, die heeft het juist veroorzaaktquote:
Misschien is het wel licht ontstoken.... af en toe even goed rochelen met zout water.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, die heeft het juist veroorzaakt
Aha...ander TA zoeken dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, die heeft het juist veroorzaakt
ik zei een tijdje geleden al dat je gewoon een joint moest roken, maar zal er ooit iemand naar mij luisteren?quote:
Neeheequote:
Of sperma, om on-topic te blijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien is het wel licht ontstoken.... af en toe even goed rochelen met zout water.....
Ik mocht juist absoluut niet spoelen ofzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien is het wel licht ontstoken.... af en toe even goed rochelen met zout water.....
Ja, dat wilde ik later nog melden..... of misschien dat iemand even in haar mond wil plassen.....quote:
Iets op FOK! roepen in een SC heeft een direct 1 op 1 verband met de Nederlandse rechtspraak. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij wil iets over rechtspraak zeggen, je neemt iets totaal onwaars ff als feit aan...
Je kan hier natuurlijk medisch advies komen vragen, maar je kan ook even contact met een arts opnemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mocht juist absoluut niet spoelen ofzo.
Vreemd... ik moest juist spoelen toen mijn verstandskiezen er uit gehaald waren......quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mocht juist absoluut niet spoelen ofzo.
Er zijn vast wel een paar vrijwilligers te vinden hier....quote:
quote:
quote:
Amateurs!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:50 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Genoeg Fok!kers die je daarbij willen helpen...
Whahahahahaha.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In het geval van sperma moet je ook niet altijd zo snel klaar zijn he
Ja, maar dit is een noodgeval..... MissB moet rochelen.... met spoed!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In het geval van sperma moet je ook niet altijd zo snel klaar zijn he
Waar zit je?? (A)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat jammer, de baas is al naar huis, geen sperma meer hier dus
Dan toch maar de alcohol proberen he.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat jammer, de baas is al naar huis, geen sperma meer hier dus
Dat is altijd de betere optie ja, spermaquote:
Wat een (ge)zeur...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is altijd de betere optie ja, sperma
Mja,ik vind het ook niks. Daarom geef ik het altijd maar wegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gulle geverquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mja,ik vind het ook niks. Daarom geef ik het altijd maar weg
Alcohol is niet altijd de beste optie als er sperma bij betrokken is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ang3l, ik geloof dat we weer een klantje voor je hebbenquote:
Ja, das voor de BrEeZaH SLeTjUHs! Je weetzzquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
U schijnt nogal goed op de hoogte te zijn
No thanksquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ang3l, ik geloof dat we weer een klantje voor je hebben
BrEeZah? Dat spul wordt toch niet meer gedronken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, das voor de BrEeZaH SLeTjUHs! Je weetzz
Oh ik dacht, als jij vindt dat het wel lekker smaakt...quote:
Neuh, de sletjes zijn goedkoper geworden... tegenwoordig pijpen ze je al voor een Euroknaller van de Macquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
BrEeZah? Dat spul wordt toch niet meer gedronken?
Verdomme, zit hier geen Mac in de buurtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, de sletjes zijn goedkoper geworden... tegenwoordig pijpen ze je al voor een Euroknaller van de Mac
Niet denken, want dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik dacht, als jij vindt dat het wel lekker smaakt...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:00 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Niet denken, want dat bedoel ik niet.
Denk dat de ibu je lees/denkvermogen aantast :-P
Ik vind het gezeur dat vrouwen over de smaak ervan zeuren....alsof jullie naar baco smaken???
Dat het nog bestaansrecht heeft tussen alle smartphone appsquote:
Slecht. Pijn in mijn bekquote:
Dat heeft weer te maken met de huidige leeftijd van BrEeZAh SLeTjUHs.... die hebben nog net geen smartphone.... 11-12.... nog net te jong....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat het nog bestaansrecht heeft tussen alle smartphone apps
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
???? Ikke niet snap jouw antwoord...
Ja daar kwam ik net achterquote:
Ja, er zit er tegenwoordig 1 bij de Hornbach in Zaandam (ja, al een tijdje, maar ik kom daar weinig)quote:
Helaas niet, zit nog op mijn werk.quote:
Denk eerder door de wodka....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vervloekt, je hebt gelijk, door de ibu (of de pijn) kan ik niet meer lezen
Ja, je kunt verven wat je wilt, maar helemaal weg krijg je het nietquote:
die zag ik van de week toen ik behang ging kopen, had geen tijd om em even te proberen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, er zit er tegenwoordig 1 bij de Hornbach in Zaandam (ja, al een tijdje, maar ik kom daar weinig)
Misschien van de week eens even langs....
Ja dus?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas niet, zit nog op mijn werk.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dus?
Wie weet hoeveel flessen jij in de la hebt liggen
Whahahaha, kunstmatige intelligentie bestaat niet he :-Pquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, je kunt verven wat je wilt, maar helemaal weg krijg je het niet
Dat laatste was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
die zag ik van de week toen ik behang ging kopen, had geen tijd om em even te proberen!
die in Purmerend zou ik niet bezoeken
Ik zou er bijna trek in krijgen. Bijna.quote:
zonde man, ik heb wel alles hier in de buurtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
KFC![]()
Helaas zit die ook niet in de buurt
By the way. Ik was pas bij vrienden op visite toen hun 6 jarige dochter mij even uit ging leggen hoe de iPad werktequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat heeft weer te maken met de huidige leeftijd van BrEeZAh SLeTjUHs.... die hebben nog net geen smartphone.... 11-12.... nog net te jong....
Logischquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
zonde man, ik heb wel alles hier in de buurt
Die jeugd van tegenwoordig......quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
By the way. Ik was pas bij vrienden op visite toen hun 6 jarige dochter mij even uit ging leggen hoe de iPad werkteEn ze snapte het beter dan haar moeder
Die iPad dan hè
Auberginequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Whahahaha, kunstmatige intelligentie bestaat niet he :-P
Met welke kleur probeer je het te verhullen?
Nadeel van in een klein gehucht wonenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
zonde man, ik heb wel alles hier in de buurt
helpt het dan als ik zeg....... Spare rib expressquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna trek in krijgen. Bijna.
Huuh, daar gaat mijn dekmantelquote:
Hmmm Spare Ribsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
helpt het dan als ik zeg....... Spare rib express
Hotribs
Gewoon voor 9,95 unlimited op het Leidse bij die sportsbar, geweldige ribs!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Hotribs
En dan noem je mij blonT...quote:
Flikker!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef rival het volgende:
Hotribs
daar rij ik dagelijks langs, ga er bijna nooit heenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat laatste was ik ook niet van plan
Vorige week trouwens bij de BK geweest langs de A7.... die was goed te doen (eindelijk)
quote:
De tering, zo dom ben ik niet hoor...maar voor haren...niet echt wat ik zou uitkiezen..quote:
Ja ik dacht.... niet dat je straks ook een aubergine tussen je benen hebt....quote:
Die Argentijn klonk ineens lang niet zo gezellig meer zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ik dacht.... niet dat je straks ook een aubergine tussen je benen hebt....
komkommers zijn ff uit de gratie en dan moet je iets..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ik dacht.... niet dat je straks ook een aubergine tussen je benen hebt....
Ik heb nog steeds geen PM van jou gehad met een datum.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die Argentijn klonk ineens lang niet zo gezellig meer zeker?
Courgette lijkt me beter dan aubergine...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef clevy het volgende:
[..]
komkommers zijn ff uit de gratie en dan moet je iets..
+1quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon voor 9,95 unlimited op het Leidse bij die sportsbar, geweldige ribs!
maar die zijn niet paarsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Courgette lijkt me beter dan aubergine...
Precies! En dan heeft MissB een missmatch.... en dat kan natuurlijk nietquote:
scherp! en dat zijn komkommers ook al nietquote:
Daar beneden moet gewoon niets auberginekleurigs zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies! En dan heeft MissB een missmatch.... en dat kan natuurlijk niet
M.I.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die mantel kan uit toch? Dacht dat je dan alleen nog zo'n hoofdtooi op had
Joh!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen PM van jou gehad met een datum.....
Ja, bij de KFC in Zuidoost zag het er altijd zwart van de mensen....quote:
In het weekendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:15 schreef rival het volgende:
je zou maar elke dag een flink stuk hardlopen, of fanatiek sporten.....
dan zal je pas echt trek hebben in zo'n heerlijk foute bestelmaaltijd
Ja wat Joh!?quote:
Ik al recreatieve sporter juist niet. Ik heb dan juist meer trek in zelf bereidde maaltijden, zoals pasta. Kan me ook moeilijk voorstellen dat fanatieke sporters ongezond eten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:15 schreef rival het volgende:
je zou maar elke dag een flink stuk hardlopen, of fanatiek sporten.....
dan zal je pas echt trek hebben in zo'n heerlijk foute bestelmaaltijd
er wordt altijd wel iemand zwart gemaakt in een discussie.. voel jij je al schaap?quote:
Ik eet al het hele weekend amper, mijn hoofd staat niet zo naar eten nuquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja wat Joh!?
Dames leven toch vanuit een agenda? Ik weet niet wanneer ik je met mijn limo op kan komen halen....
en..en..zalm?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
Aubergine (net als perzik) is een vrucht, NIET een kleur.
Nee dat dan weer niet, bij schapen denk ik aan shoarma.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef clevy het volgende:
[..]
er wordt altijd wel iemand zwart gemaakt in een discussie.. voel jij je al schaap?
GEEN kleurquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
Aubergine (net als perzik) is een vrucht, NIET een kleur.
een zeevrucht!quote:
broodje schraapschaap.. ook wel lekker af en toe..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet, bij schapen denk ik aan shoarma.
Snap ik....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eet al het hele weekend amper, mijn hoofd staat niet zo naar eten nu
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef STING het volgende:
Ik al recreatieve sporter juist niet. Ik heb dan juist meer trek in zelf bereidde maaltijden, zoals pasta. Kan me ook moeilijk voorstellen dat fanatieke sporters ongezond eten.
Geen eend vanavond dus?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eet al het hele weekend amper, mijn hoofd staat niet zo naar eten nu
Bacardi Fishbitch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:00 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Niet denken, want dat bedoel ik niet.
Denk dat de ibu je lees/denkvermogen aantast :-P
Ik vind het gezeur dat vrouwen over de smaak ervan zeuren....alsof jullie naar baco smaken???
Nee helaasquote:
Nog even wachten en die zijn er niet meerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:19 schreef clevy het volgende:
[..]
een zeevrucht!
[..]
broodje schraapschaap.. ook wel lekker af en toe..
DAT lost de volgende generatie wel opquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog even wachten en die zijn er niet meer
Zalmkleur bestaat wel degelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zalm is een vis, geen vrucht en ook geen kleur.
Leuk antwoord voor het kabinet...kan je alles mee afschuiven!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DAT lost de volgende generatie wel op
Jammer voor jou dan dat de wereld niet zo in elkaar steektquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zalm is een vis, geen vrucht en ook geen kleur.
Ik gok van niet, de helft van de zeedieren staat nu op uitsterven, niet over 50 jaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DAT lost de volgende generatie wel op
Wacht maar tot het me lukt om roze uit het EM-spectrum te halen, dan gaan er daarna nog een heleboel meer kleuren er uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:23 schreef STING het volgende:
[..]
Jammer voor jou dan dat de wereld niet zo in elkaar steekt
Nee, ik flikker niet op. Doe het lekker zelf. Die kleuren bestaan, of jij het nu leuk vindt of niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flikker op met Aubergine-, perzik- of zalmkleur. Noem het gewoon groen, roze-oranje en roze.
Dan kijken we gewoon tot die tijd wel een andere kant opquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok van niet, de helft van de zeedieren staat nu op uitsterven, niet over 50 jaar
ze kennen nog niet eens de helft van alle zeedieren waar komt dit cijfer vandaan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
de helft van de zeedieren staat nu op uitsterven, niet over 50 jaar
Nee, die namen bestaan..... puur gemakshalve om aan te duiden om wat voor soort paars of roze het gaat.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik flikker niet op. Doe het lekker zelf. Die kleuren bestaan, of jij het nu leuk vindt of niet.
Dan hebben we toch de helft over. Zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok van niet, de helft van de zeedieren staat nu op uitsterven, niet over 50 jaar
Ook goed. Wat ik bedoelde lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, die namen bestaan..... puur gemakshalve om aan te duiden om wat voor soort paars of roze het gaat.....
Het stond vanmorgen in de Metroquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
ze kennen nog niet eens de helft van alle zeedieren waar komt dit cijfer vandaan?
Poteeto potaahto.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, die namen bestaan..... puur gemakshalve om aan te duiden om wat voor soort paars of roze het gaat.....
Nope.... want aubergine an sich is geen kleur....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Poteeto potaahto.
"Kleur" of "naam van kleur". Same thing.
toch is het verstandig dat de teler weet bij welke kleur hij die dingen plukken kan..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope.... want aubergine an sich is geen kleur....
Ik zei dan ook zalmkleur. En niet aubergine.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope.... want aubergine an sich is geen kleur....
Daar geldt hetzelfde voorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei dan ook zalmkleur. En niet aubergine.
Oh, dan moet het wel een hoax zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben het niet tegen gekomnen in de Telegraaf
Dan is het ook niet waar!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben het niet tegen gekomnen in de Telegraaf
of net wel..quote:
Kan me niks schelen. Zalmkleur is een bestaande en erkende kleur, net als aubergine kleur, perzik kleur, zand kleur, verzin het maar.quote:
Waarom kun je je dat niet voorstellen? Ook fanatieke sporters hebben behoefte aan ongezond eten zo nu en dan.quote:
Kijk maar naar Theo Janssen en Wayne Rooney.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom kun je je dat niet voorstellen? Ook fanatieke sporters hebben behoefte aan ongezond eten zo nu en dan.
Als de ene variant van het woord zonder spatie is, dan is de rest dat ook hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
Kan me niks schelen. Zalmkleur is een bestaande en erkende kleur, net als aubergine kleur, perzik kleur, zand kleur, verzin het maar.
Als jij 't zegt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als de ene variant van het woord zonder spatie is, dan is de rest dat ook hè.
Nee, ik vind dat je wel een punt hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-fabienne-vries.html
Luister, ik vind het heel zielig voor de meid.
Maar dit is toch een beetje uit het beeld verdwenen D ster.
Het is niet dat er hordes fotografen haar de hele dag door volgen.
Noch zullen heel veel mensen in of rond het ziekenhuis boulevard gaan bellen omdat er een bn'er rond loopt.
Hoe komt die verklaring dan bij boulevard? Wil je dan gewoon aandacht genereren over de rug van je kanker?![]()
Of zie ik nu te veel kwaad in dit voormalig tv hoofd?
* Spezza19 denkt er hetzelfde over..... aandacht genereren....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
Noch zullen heel veel mensen in of rond het ziekenhuis boulevard gaan bellen omdat er een bn'er rond loopt.
Hoe komt die verklaring dan bij boulevard? Wil je dan gewoon aandacht genereren over de rug van je kanker?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
Mensen uit de omgeving die het doorspelen ofzo, geloof niet dat ze zelf die Albert Verlinde zal bellen om het even door te geven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
Kwalbert he? Kwalbert.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen uit de omgeving die het doorspelen ofzo, geloof niet dat ze zelf die Albert Verlinde zal bellen om het even door te geven.
Nou ja, wie weet wordt ie pardoes geliquideerd door wat boze Tsjetjenen.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, mensen vinden alles nieuws. Ik zat net te lunchen bij van Dam, Gullit zat er ook, gewoon 5 paparazzi aan de overkant van de straat.
Wat voor nieuws is het dat gullit een broodje eet?.
lekker eten is niet perse ongezond hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom kun je je dat niet voorstellen? Ook fanatieke sporters hebben behoefte aan ongezond eten zo nu en dan.
Wayne heeft zijn postuur vanwege zijn boksachtergrond geloof ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kijk maar naar Theo Janssen en Wayne Rooney.....
Ik vind dit soort 'aanpassingen' van namen zo ontzettend kinderachtig hèquote:
Die laatst nog door heel veel ajacieden verrot gescholden werdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
lekker eten is niet perse ongezond hoor
[..]
Wayne heeft zijn postuur vanwege zijn boksachtergrond geloof ik
en Theo is een held, een echte Ajacied
Dat is ook niet wat ik zei.quote:
Bij een Albert kan ik me er iets bij voorstellen, aan hem heb ik een nog grotere hekel dan Gordonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind dit soort 'aanpassingen' van namen zo ontzettend kinderachtig hè
Gullit is nog een beetje recent nieuws. O.a. volgens mij pas gisteren terug gekomen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, mensen vinden alles nieuws. Ik zat net te lunchen bij van Dam, Gullit zat er ook, gewoon 5 paparazzi aan de overkant van de straat.
Wat voor nieuws is het dat gullit een broodje eet?.
Ik heb het niet verzonnen.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eenschquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt hierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die laatst nog door heel veel ajacieden verrot gescholden werd
Waarschijnlijk is dit gewoon via één of andere 'kennis' naar buiten gekomen en heeft Boulevard, adhv dit verhaal contact met haar opgenomen. Ik denk niet dat iemand op deze manier de aandacht zoekt, om maar weer mediaaandacht te hebben.quote:
Bij mij in de kroeg wel, toen zei ik voor de gein dat ik hem wel naar ajax zag gaan.quote:
Waarom? Heeft hij je ooit iets misdaan? Erger je je aan hem tijdens zijn programma's? Dan is er maar één simpele oplossing.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef rival het volgende:
Bij een Albert kan ik me er iets bij voorstellen, aan hem heb ik een nog grotere hekel dan Gordon
Nee, die mening deel ik niet. Ik ben geen fan van hem, en hij is soms overdreven, maar daarom kijk ik ook geen Boulevard.quote:
Ja mijn tante Corrie zei ooit ook eens dat Johan Cruijff een echte Feijenoorder is. En dat Messi eigenlijk helemaal niet kan voetballen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij in de kroeg wel, toen zei ik voor de gein dat ik hem wel naar ajax zag gaan.
En dat zou nooit gebeuren enzo.
ik ken alleen mensen die dat toejuigen, vreemde bezoekerds dus jouw kroegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij in de kroeg wel, toen zei ik voor de gein dat ik hem wel naar ajax zag gaan.
En dat zou nooit gebeuren enzo.
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
Een vriend van mij ook... tijdens die laatste wedstrijd tegen Twente Janssen nog helemaal verrot gescholden... daarna kwam ie naar Ajax en was het opeens een held....
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken alleen mensen die dat toejuigen, vreemde bezoekerds dus jouw kroeg
wat erger is, al die twente "supporters" die hem nu uitschelden e.d. ipv hem een leuke toekomst gunnen omdat hij ze eens kampioen heeft gemaaktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
Een vriend van mij ook... tijdens die laatste wedstrijd tegen Twente Janssen nog helemaal verrot gescholden... daarna kwam ie naar Ajax en was het opeens een held....
Bek!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom? Heeft hij je ooit iets misdaan? Erger je je aan hem tijdens zijn programma's? Dan is er maar één simpele oplossing.
Ik vind dat niet erger.... ik vind beide gevallen even triest.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
wat erger is, al die twente "supporters" die hem nu uitschelden e.d. ipv hem een leuke toekomst gunnen omdat hij ze eens kampioen heeft gemaakt
huh? albert op de bek pakken is wel een heel botte manier om 'm de mond te snoerenquote:
Ik ben al tijden fan van hem, en erg blij dat ie voor ONS heeft gekozenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erger.... ik vind beide gevallen even triest.....
Ik greep dit moment gewoon aan om iets negatiefs over ajacieden te posten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef rival het volgende:
en wel vreemd dat jullie over bezoekers en vrienden beginnen terwijl IK zeg dat het een held is
Jij bent echt klaar voor het kratje bier!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef clevy het volgende:
[..]
huh? albert op de bek pakken is wel een heel botte manier om 'm de mond te snoeren
Mja, jij riep dat het een "echte" ajacied is.... dat is ie niet en zal ie nooit worden ook.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef rival het volgende:
en wel vreemd dat jullie over bezoekers en vrienden beginnen terwijl IK zeg dat het een held is
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent echt klaar voor het kratje bier!
Ja, plasseks en spermarochelen mocht niet van de modjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind hhet sowieso vreemd dat het overvoetbal
gaat.
Alles beter dan kotersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
gaat.
Het is niks negatiefs. We weten wie de beste tegenstanders zijn en dan is het logisch dat je die in een rechtstreekse confrontatie niet heel erg leuk zal vinden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik greep dit moment gewoon aan om iets negatiefs over ajacieden te posten.
Niks persoonlijks verder
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik greep dit moment gewoon aan om iets negatiefs over ajacieden te posten.
Niks persoonlijks verder
* clevy geeft een dropje tegen de hoestquote:
Gast, kijk eens hoe ver hij van huis gaat spelen..... dat durft ie normaal niet.... waarom? omdat zijn hart in Amsterdam ligtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, jij riep dat het een "echte" ajacied is.... dat is ie niet en zal ie nooit worden ook.....
Het is een gavequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
gaat.
Jaap Stam was ook binnen 1 seizoen om.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, kijk eens hoe ver hij van huis gaat spelen..... dat durft ie normaal niet.... waarom? omdat zijn hart in Amsterdam ligt
[..]
Het is een gave
In OUD ja.... niet hierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet zeker dat ik over n jaar of 6/7 over mn koters mag posten
Je hebt de nieuwe policy van Danny nog niet gelezen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet zeker dat ik over n jaar of 6/7 over mn koters mag posten
Hij gaat denk ik elke dag gewoon op en neer naar Arnhem.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, kijk eens hoe ver hij van huis gaat spelen..... dat durft ie normaal niet.... waarom? omdat zijn hart in Amsterdam ligt
Ik ga toch echt lachen als ie volledig uit vorm raakt ivm heimweequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
En dit dus....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij gaat denk ik elke dag gewoon op en neer naar Arnhem.
DUH, als voetballer heb je 2 doelen... 1 is om ooit voor je eigen land uit te komen, en de ander is om ooit voor Ajax uit te komenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jaap Stam was ook binnen 1 seizoen om.
Meerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dit dus....
Klein uurtje tuffen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |