SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
*fluiterdefluit*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[Stbabylon] Of ff lekker terugzoenen! [/Stbabylon]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt een tattoo op je onderbuik met "Get it while it's hot"?
Nope.... rochel is een Nederlands woord....quote:
Nóg niet!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt een tattoo op je onderbuik met "Get it while it's hot"?
Kusje, m'n lieve sneeuwballetje?quote:
Mooiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Dit trekt vast nieuwe users!
Ik ben even een paar topics weg.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je 'fles' zegt, bedoel je 'piemel'?
Het was een garpjequote:Gaat dat altijd op?
Of juist meer zuipenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef rival het volgende:
zo ineens 3 nieuwe gezichten, wat een TT toch niet doet met mensen
Ik klikte voor dat google ads gedoequote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef rival het volgende:
Je hebt mijn gezicht helemaal niet gezienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef rival het volgende:
Plassex is schijnbaar populairquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef rival het volgende:
Plasseks en snowballen? Ja of nee?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:34 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Je hebt mijn gezicht helemaal niet gezien
Enne, ik kijk wel vaker hier maar omdat jullie nieuwe mensen verwachten, vond ik t tijd om ff te reageren
Er zijn wel een hoop zeikerds hier, maar das niet hetzelfde...quote:
Doeiiiiiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:34 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik klikte voor dat google ads gedoe![]()
ivm google adsense problemen....
Wat doe ik eigelijk in een single SC idd![]()
* Swomp maakt dat hij wegkomt!
Wie wil het nu over de bloemetjes en bijtjes hebben.quote:
En jij wil iets over rechtspraak zeggen, je neemt iets totaal onwaars ff als feit aan...quote:
Fresh meatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef rival het volgende:
mijn dank gaat uit naar de blauwe die het wel heeft gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij wil iets over rechtspraak zeggen, je neemt iets totaal onwaars ff als feit aan...
quote:
Wat een gelul..... welke schijtmod is dat nou weer geweest?quote:
Waarschijnlijk 1 die niets met plasseks heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat een gelul..... welke schijtmod is dat nou weer geweest?
Lees de bijsluiter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Wat gebeurt er als je een overdosis ibu ophebt?
Nog steeds last van de kiezen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Maagbloedingenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lees de bijsluiter.
Leuk je gekend te hebben.
Dat ga jij ons nu vertellenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Ja echt niet normaal gewoon en die pijnstillers doen al 2 dagen bijna niks.quote:
Moe, last van je maag en sloom...en bij een echte OD dan mag je ff belletje plegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Mijn maag kan wel wat hebben hoor.quote:
Vooralsnog niksquote:
Ach ja,.... internet censuur..... het begint op Fok!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1 die niets met plasseks heeft.
Dan gaat er niks gebeurenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn maag kan wel wat hebben hoor.
Tandarts mss een betere optie??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal gewoon en die pijnstillers doen al 2 dagen bijna niks.
Ja nee, die heeft het juist veroorzaaktquote:
Misschien is het wel licht ontstoken.... af en toe even goed rochelen met zout water.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, die heeft het juist veroorzaakt
Aha...ander TA zoeken dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, die heeft het juist veroorzaakt
ik zei een tijdje geleden al dat je gewoon een joint moest roken, maar zal er ooit iemand naar mij luisteren?quote:
Neeheequote:
Of sperma, om on-topic te blijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien is het wel licht ontstoken.... af en toe even goed rochelen met zout water.....
Ik mocht juist absoluut niet spoelen ofzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien is het wel licht ontstoken.... af en toe even goed rochelen met zout water.....
Ja, dat wilde ik later nog melden..... of misschien dat iemand even in haar mond wil plassen.....quote:
Iets op FOK! roepen in een SC heeft een direct 1 op 1 verband met de Nederlandse rechtspraak. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij wil iets over rechtspraak zeggen, je neemt iets totaal onwaars ff als feit aan...
Je kan hier natuurlijk medisch advies komen vragen, maar je kan ook even contact met een arts opnemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mocht juist absoluut niet spoelen ofzo.
Vreemd... ik moest juist spoelen toen mijn verstandskiezen er uit gehaald waren......quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mocht juist absoluut niet spoelen ofzo.
Er zijn vast wel een paar vrijwilligers te vinden hier....quote:
quote:
quote:
Amateurs!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:50 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Genoeg Fok!kers die je daarbij willen helpen...
Whahahahahaha.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In het geval van sperma moet je ook niet altijd zo snel klaar zijn he
Ja, maar dit is een noodgeval..... MissB moet rochelen.... met spoed!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In het geval van sperma moet je ook niet altijd zo snel klaar zijn he
Waar zit je?? (A)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat jammer, de baas is al naar huis, geen sperma meer hier dus
Dan toch maar de alcohol proberen he.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat jammer, de baas is al naar huis, geen sperma meer hier dus
Dat is altijd de betere optie ja, spermaquote:
Wat een (ge)zeur...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is altijd de betere optie ja, sperma
Mja,ik vind het ook niks. Daarom geef ik het altijd maar wegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gulle geverquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mja,ik vind het ook niks. Daarom geef ik het altijd maar weg
Alcohol is niet altijd de beste optie als er sperma bij betrokken is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ang3l, ik geloof dat we weer een klantje voor je hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |