quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:48 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij beter je bek houden. Het stinkt nogal in dit topic...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oké je hebt me door.
Ik heb 42 notes.
Nostalgie!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:54 schreef Skull-splitter het volgende:
het begin, toen het hier nog echt leuk was
quote:
Kijk dat bedoel ik nu.... vieze gore blauwbekken dat het zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zelfs een note over een pm die ik gestuurd had naar een mod om m'n verontschuldiging aan te bieden :$
het was een note dat ze het gewaardeerde dat ik me verontschuldiging had aangeboden. Zo aardig zijn ze ook wel weerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nu.... vieze gore blauwbekken dat het zijn.
Zie P.I.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
het was een note dat ze het gewaardeerde dat ik me verontschuldiging had aangeboden. Zo aardig zijn ze ook wel weer
en vaak een ban als gevolgquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
crewbashing, altijd goed voor een zooi notes.
Ja, welke halve tamme heeft mijn laatste twee notes gezet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
homoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Bedankt voor de aanbieding, maar ik score notes wel the hard way. Zodat ik straks een respectvol track record hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Nee, zo kinderachtig ben ik ook niet hoor, bash maar een eind weg.
1x gedaan. Daarna een abbo genomen. Soms zetten ze alleen je betreffende post neer. Soms met een comment eronder.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef Inlognaam het volgende:
En iemand wel eens zn notes opgevraagd? En er dus voor betaald.
Ik ben gewoon benieuwd wat er dan vermeld wordt/is.
Zoiets als: Maakte een fantopic voor Yvonne ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |