quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:48 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij beter je bek houden. Het stinkt nogal in dit topic...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oké je hebt me door.
Ik heb 42 notes.
Nostalgie!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:54 schreef Skull-splitter het volgende:
het begin, toen het hier nog echt leuk was
quote:
Kijk dat bedoel ik nu.... vieze gore blauwbekken dat het zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zelfs een note over een pm die ik gestuurd had naar een mod om m'n verontschuldiging aan te bieden :$
het was een note dat ze het gewaardeerde dat ik me verontschuldiging had aangeboden. Zo aardig zijn ze ook wel weerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nu.... vieze gore blauwbekken dat het zijn.
Zie P.I.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
het was een note dat ze het gewaardeerde dat ik me verontschuldiging had aangeboden. Zo aardig zijn ze ook wel weer
en vaak een ban als gevolgquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
crewbashing, altijd goed voor een zooi notes.
Ja, welke halve tamme heeft mijn laatste twee notes gezet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
homoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Bedankt voor de aanbieding, maar ik score notes wel the hard way. Zodat ik straks een respectvol track record hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Nee, zo kinderachtig ben ik ook niet hoor, bash maar een eind weg.
1x gedaan. Daarna een abbo genomen. Soms zetten ze alleen je betreffende post neer. Soms met een comment eronder.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef Inlognaam het volgende:
En iemand wel eens zn notes opgevraagd? En er dus voor betaald.
Ik ben gewoon benieuwd wat er dan vermeld wordt/is.
Zoiets als: Maakte een fantopic voor Yvonne ofzo?
Linkje naar het topic en dan het gedrag erbij wat een mod niet zo heel erg beviel. En dat gaat dus vaak nergens over.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef Inlognaam het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd wat er dan vermeld wordt/is.
Notes zijn vreselijk "mood" gebonden. De ene x kan een mod meer hebben als een andere keer. Daarom zijn notes nou niet bepaald indrukwekkendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Linkje naar het topic en dan het gedrag erbij wat een mod niet zo heel erg beviel. En dat gaat dus vaak nergens over.
En daar betaal je dan 4.50 euro voor. Kun je beter twee biertjes kopen ervan, dat is veel zinvoller.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Linkje naar het topic en dan het gedrag erbij wat een mod niet zo heel erg beviel. En dat gaat dus vaak nergens over.
Als ik dit zeg krijg ik weer een maand ban. Nah, geen zin in, de eckte eckte weten wel wie ik bedoelquote:
Achja, de zwakte van het geschreven woord; als je de intentie van de schrijver niet kent of het in zijn context verkeerd leest, schop je zo iemand tegen het zere been.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Notes zijn vreselijk "mood" gebonden. De ene x kan een mod meer hebben als een andere keer. Daarom zijn notes nou niet bepaald indrukwekkend
Stormfront is ergens anders.quote:
Nee niet op Fok!.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef Inlognaam het volgende:
PM het ander even, dan zeg ik het wel. Ik ben toe aan wat meer notes dus als ik er dan een paar extra kan scoren is dat welkom. Ik ben veels te braaf.
Gezien je emailadres lijkt me dat geen goed idee. Ik vrees dat ik daar te hetero voor ben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee niet op Fok!.
Voeg me toe op msn: hete_pako22@live.nl
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik dit zeg krijg ik weer een maand ban. Nah, geen zin in, de eckte eckte weten wel wie ik bedoel
Ik gok op Swarmahoer!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik dit zeg krijg ik weer een maand ban. Nah, geen zin in, de eckte eckte weten wel wie ik bedoel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |