LOL ik zag ook zoiets voorbij komen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef dreamzk het volgende:
Tieten van tittylicious op FB!!!! FAP FAP FAP!!!!
Die zijn ook niet te missenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
LOL ik zag ook zoiets voorbij komen...
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef dreamzk het volgende:
Ik zou BIJNA op FB gaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:32 schreef dreamzk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Doopy-X- op 22-06-2011 08:24:45 ]
Dirty minds hierzoquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zou BIJNA op FB gaanNee kan ik hier niet posten ivb met dat gezeik met die ads, krijg ik lifelong banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Doe dan maar linkje in mijn pmquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:29 schreef dreamzk het volgende:
Nee kan ik hier niet posten ivb met dat gezeik met die ads, krijg ik lifelong ban
Zal kijken wat ik kan doen.quote:
Uiteraard, sommige dingen worden met de paplepel ingegoten hequote:Op woensdag 22 juni 2011 08:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik kan doen.
En je voedt je zoon goed op zie ik, nu al fan van ajax. Grote toekomst heeft hij.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij had het ook over jou volgens mij
Dat mag jij zekerquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mag ik jou nog bedanken voor de 4 prachtig gesproken berichten in mijn inbox op Live?
Truequote:Op woensdag 22 juni 2011 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij had het ook over jou volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |