Dirty minds hierzoquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zou BIJNA op FB gaanNee kan ik hier niet posten ivb met dat gezeik met die ads, krijg ik lifelong banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Doe dan maar linkje in mijn pmquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:29 schreef dreamzk het volgende:
Nee kan ik hier niet posten ivb met dat gezeik met die ads, krijg ik lifelong ban
Zal kijken wat ik kan doen.quote:
Uiteraard, sommige dingen worden met de paplepel ingegoten hequote:Op woensdag 22 juni 2011 08:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik kan doen.
En je voedt je zoon goed op zie ik, nu al fan van ajax. Grote toekomst heeft hij.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij had het ook over jou volgens mij
Dat mag jij zekerquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mag ik jou nog bedanken voor de 4 prachtig gesproken berichten in mijn inbox op Live?
Truequote:Op woensdag 22 juni 2011 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij had het ook over jou volgens mij
ik ben meer van ass to mouth actionquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bozz houdt wel van dingen die met anal te maken hebben.
Niet nodig als je voor vakkenvuller solliciteert.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Dadelijk sollicitatiegesprek. Verwachten ze nou dat ik daar in driedelig pak aan kom?
Ligt er aan waar je gaat solliciteren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Dadelijk sollicitatiegesprek. Verwachten ze nou dat ik daar in driedelig pak aan kom?
Gelukkig nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet nodig als je voor vakkenvuller solliciteert.
Dat dus. En naar wat voor functie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je gaat solliciteren.
Dan hoef je niet in pak te komen hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo bijzonder is het niet, het is een parttime baan (administratief werk) bij ASML.
Dan zou ik wel netjes gaan. Pantalon, Hemd en stropdas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo bijzonder is het niet, het is een parttime baan (administratief werk) bij ASML.
Kutweer.quote:
Niet goed genoeg zoals bij jouquote:
Waar zit je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm dus met spykerbroek het vliegtuig in?
Graad of 17/18 en bewolkt/regen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kzou bioscoop broek aandoen, heb je nog wat plezier in het vliegtuig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Momenteel lig ik met 36 graden te bakken op een ligbedje in Kos!quote:
WTF! Pics or it didn't happen!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Momenteel lig ik met 36 graden te bakken op een ligbedje in Kos!morgen avond vertrek ik.
Heb ik eindelijk bruine benen moet ik een lange broek aan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Graad of 17/18 en bewolkt/regen.
Ik zou dus niet in korte broek komen
Mooie foto's.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Voor de liefhebbers hier wat pics van de vakantie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twitter is voor (eind)bazen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iets met Twitter, maar laat ook maar.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik kan doen.
En je voedt je zoon goed op zie ik, nu al fan van ajax. Grote toekomst heeft hij.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Uiteraard, sommige dingen worden met de paplepel ingegoten he
Vanaf volgende week schijnt het weer erg mooi weer te worden, dus komt wel goed danquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk bruine benen moet ik een lange broek aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |