abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98448622
Van de week heb ik tijdens het uitgaan een meisje leren kennen die ik meteen echt leuk vond. Nou zegt dat wat want het aantal meisjes dat ik ooit echt leuk heb gevonden kan je op een hand tellen. Tijdje staan praten etc. Nou was ze wel een beetje dronken maar ze was toch behoorlijk eerlijk (ik woon in Japan btw, dus de vrouwen hier zijn wat anders, over het algemeen krijg je in eerste instantie weinig aan echte gevoelens te zien). Hoe dan ook, ze heeft wel een keer of 10 gezegd dat ik toch echt wel contact met haar moest opnemen (normaal is zeggen ze dat niet, dan is het tot volgende keer oid wat eigenlijk neerkomt op doei en niks meer, zelfs als ze wel interesse hebben).

ik heb haar natuurlijk gemaild. Alleen ze laat niks van zich horen :') en het ergste is dat ik me nog echt rot vol erover ook :') voel me weer net een 15 jarige terwijl ik toch echt 10 jaar ouder ben.

Wat zal ik doen? nog een keer contact proberen te zoeken?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_98448640
Een mailtje kan geen kwaad lijkt mij..
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_98448709
Dat ze niet binnen 5 minuten wat terug stuurt wil natuurlijk niets zeggen he ;)
pi_98449394
Ik zou nog even wachten, een week reactietijd op een (eerste) mail vind ik niet lang. Als ze je inderdaad ziet zitten zal ze het ook lastig vinden wat ze terug moet sturen en daar even de tijd voor nemen.

Daarna kun je nog wel een mail sturen. :Y ...of even uitzoeken of je geen foutje hebt gemaakt in het mailadres. :D
pi_98449854
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:00 schreef Hanneloor het volgende:
Ik zou nog even wachten, een week reactietijd op een (eerste) mail vind ik niet lang. Als ze je inderdaad ziet zitten zal ze het ook lastig vinden wat ze terug moet sturen en daar even de tijd voor nemen.

Daarna kun je nog wel een mail sturen. :Y ...of even uitzoeken of je geen foutje hebt gemaakt in het mailadres. :D
Een beetje geduld kan geen kwaad in dit soort zaken. Ze moet even nadenken over het antwoord.
heb je haar in die mail overigens uitgenodigd om nog een keer af te spreken?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:40:35 #6
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_98449874
Opbellen als je haar nummer hebt!
pi_98449905
niet doen, vrouwen vinden het heerlijk om met mannen 'te spelen'
als je haar weer ziet, reageer koeltjes, je zal je slap lachen...
pi_98453091
Ze heeft je geen telefoonnummer gegeven maar een e-mail adres?
Zegt genoeg toch ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:48:05 #9
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98453182
Het is ook lastig mailen naar een Japans-emailadres, zie maar eens die tekentjes goed op een papiertje te priegelen als je lam bent! ;)
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:51:23 #10
348520 BiologischBoertje
Het biologische boertje
pi_98453334
Als je wilt dat het ooit wat wordt moet je haar keihard negeren.
Krek zeg!
pi_98453483
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 06:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat ze niet binnen 5 minuten wat terug stuurt wil natuurlijk niets zeggen he ;)
Nouja bijna 3 dagen ;) Nou zegt het natuurlijk niets maar mijn ervaring hier is dat je eigenlijk altijd wel binnen een dag wat te horen krijgt zelfs als het antwoord ''nee'' is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:00 schreef Hanneloor het volgende:

Ik vind een week vrij lang. Vooral omdat ze hier eigenlijk altijd snel terug mailen.
Maar het zou kunnen... al wou ze mij wel zoenen toen ze wegging dus ja of ze er nou echt moeite mee zal hebben om iets te laten horen dat weet ik niet.

quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef Deetch het volgende:

[..]

Een beetje geduld kan geen kwaad in dit soort zaken. Ze moet even nadenken over het antwoord.
heb je haar in die mail overigens uitgenodigd om nog een keer af te spreken?
Ja. Gezegd dat als zei dat ook wou, ik haar weer wou ontmoeten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:45 schreef SAMTHAAA het volgende:
Zegt genoeg toch ;)
Tja waarom dan wel toevoegen op facebook en mail adres geven en zeggen dat ik haar niet moet vergeten de volgende dag? Het kwam allemaal van haar uit.

Trouwens, het is Japan. Niemand belt hier en iedere telefoon heeft email en dat is wat iedereen 99% van de tijd gebruikt. En normaal gebruik je sekigaisen om je gegevens aan iemand te geven maar iphone heeft dat niet dus alleen mail.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:56:24 #12
348520 BiologischBoertje
Het biologische boertje
pi_98453535
ga iig niet weer mailen, dan kom je dik wanhopig over en dan weet zij dat ze haar best niet meer hoeft te doen.
Krek zeg!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:56:52 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98453559
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:56 schreef BiologischBoertje het volgende:
ga iig niet weer mailen, dan kom je dik wanhopig over en dan weet zij dat ze haar best niet meer hoeft te doen.
De vrouwen zijn niet in elk land hetzelfde he.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:03:41 #14
327807 Mariposas
יה&#14
pi_98453819
Ze was een beetje dronken, ze vond je op dat moment gewoon leuk, maar toen ze nuchter was kwam ze waarschijnlijk tot realiteit. Nu durft ze dat niet te zeggen, dus negeert ze je maar helemaal.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_98456448
Terug naar nederland komen en bij de tax-free shop een paar breezers meenemen *O* :Y
niet meer
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:19:56 #16
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98459068
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:45 schreef SAMTHAAA het volgende:
Zegt genoeg toch ;)
In Japan stuur je emails tussen email addressen, via je telefoon. SMSen kan alleen binnen dezelfde provider, en wordt alleen door ouderen gebruikt eigenlijk.
Bellen gebeurd ook vrij weinig, mag ook niet op de trein, terwijl je daar een groot deel van de dag doorbrengt.

Ik vrees dat ze zich misschien schaamt voor d'r dronken gedrag. Probeer d'r nog een keer te zien met wat anderen d'r bij, eventueel mensen die je inseint en die eerder naar huis gaan.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_98464591
Dat zou misschien kunnen maar zo'n type leek ze mij niet. Waar en met wie ik eventueel afspreek maakt mij veder niet zoveel uit. Punt is meer dat ze toch eerst iets van zichzelf moet laten horen ;) Mjah anders mail ik woensdag of donderdag nog wel een keer.

Kan natuurlijk ook zijn dat ze denkt hoepel een eind op aub hehe :')
pi_98464958
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:19 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik vrees dat ze zich misschien schaamt voor d'r dronken gedrag. Probeer d'r nog een keer te zien met wat anderen d'r bij, eventueel mensen die je inseint en die eerder naar huis gaan.
Denk het ook helaas. Al weet ik niet zo goed hoe Japanse vrouwen in elkaar steken.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:50:12 #19
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98465967
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

De vrouwen zijn niet in elk land hetzelfde he.
TS kan alles maken. Als ze het raar vindt, kun je altijd zeggen dat het in Nederland normaal is. Maar een blanke man is wel interessant natuurlijk.
The view from nowhere.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:22:41 #20
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98467661
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:20 schreef Kill_em_all het volgende:
Dat zou misschien kunnen maar zo'n type leek ze mij niet. Waar en met wie ik eventueel afspreek maakt mij veder niet zoveel uit. Punt is meer dat ze toch eerst iets van zichzelf moet laten horen ;) Mjah anders mail ik woensdag of donderdag nog wel een keer.

Kan natuurlijk ook zijn dat ze denkt hoepel een eind op aub hehe :')
Het gaat er niet om dat ze wat van zich moet laten horen, maar dat Japanse vrouwen/meiden alleen op een date gaan met een jongen als het al praktisch aan is, al het verkenningswerk wordt normaliter verricht tijdens sociale ontmoetingen met anderen erbij/mailen.
Ze zal nooit in gaan op een date met je, tenzij ze je echt leuk vindt, en denkt dat dat wederzijds is, en zelfs dat gebeurd maar zelden. Neem het van mij aan dat het praktischer is als je met z'n allen uitgaat en jij d'r thuisbrengt/je vrienden eerder weggaan/etc.

Wat blanke mannen betreft, je kunt de lelijkste blanke man naar Japan sturen, en hij wordt een sex-symbool, iedereen zal hem geweldig vinden, maar buiten de sletjes zullen maar weinig meiden iets met een blanke (knap of niet) willen, ongeveer net zoveel meiden als er meiden thuis in Nederland iets met hem willen.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_98468814
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:22 schreef Tanin het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat ze wat van zich moet laten horen, maar dat Japanse vrouwen/meiden alleen op een date gaan met een jongen als het al praktisch aan is, al het verkenningswerk wordt normaliter verricht tijdens sociale ontmoetingen met anderen erbij/mailen.
Ze zal nooit in gaan op een date met je, tenzij ze je echt leuk vindt, en denkt dat dat wederzijds is, en zelfs dat gebeurd maar zelden. Neem het van mij aan dat het praktischer is als je met z'n allen uitgaat en jij d'r thuisbrengt/je vrienden eerder weggaan/etc.

Ik denk niet dat dat waar is, tenminste niet voor iedereen. De vorige waar ik een paar keer mee heb gedate kwam gewoon alleen. Mjah dat was misschien een geval apart want nadat ik me een keer afvroeg of ze nou ook eens uit zichzelf iets van zich zou laten horen heb ik nooit meer iets van haar gehoord :')

Maar goed dat is een ander verhaal.

Zit jij trouwens ook in Japan? Of ben je daar een tijd geweest?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:47:42 #22
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98468888
Ik heb er een jaar gewoond, en ben er daarna nog 2 keer voor langere tijd (1 x 1 maand, 1 x 3 maanden) terug geweest.
pi_98469345
Nee, niet nog een keer mailen. Als ze niet reageert, laat het dan maar.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:04:18 #24
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98469567
Heb je overigens getekend met je naam? misschien is ze die gewoon vergeten en schaamt ze zich kapot (dat soort verhalen hebben we ook wel eens gehad hier op Fok!), zo niet, gewoon nog een paar dagen wachten, van het weekend een berichtje sturen "hey, ik ga uit naar x met vrienden, kom je ook? kill_em_all"
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:21:16 #25
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_98470192
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:55 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Nouja bijna 3 dagen ;) Nou zegt het natuurlijk niets maar mijn ervaring hier is dat je eigenlijk altijd wel binnen een dag wat te horen krijgt zelfs als het antwoord ''nee'' is.

Ik vind 3 dagen echt niks.Tenminste niet zo lang, dat je er een topic op fok over moet openen om raad te vragen. Misschien heeft ze het gewoon druk. Als ze dit weekend nog niks heeft laten horen, kan je gaan denken over nog eens contact proberen opnemen. imho.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lonewolf2003 op 21-06-2011 17:30:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')