Stop eens met die half-cryptische postsquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:56 schreef Aisumasen het volgende:
Ok, Miles Kane in het voorprogramma van Arctic Monkeys was in kannen en kruiken, en toen kwam Bitterzoet om de hoek kijken. Gaat nu dus écht niet meer gebeuren, "mate".
Gisterenavond heeft jullie dus "505" door de neus geboord.
Duidelijker kan je het toch bijna niet hebben?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Stop eens met die half-cryptische posts
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:30 schreef Aisumasen het volgende:
Pas in Sheffield weer voor het eerst, met 6 man op het podium. Er is in ieder geval een vijfde man 'nodig', wat opgelost wordt doordat John Ashton weer onderdeel van de crew uitmaakt, en de orgel-partij speelt. Dat Alex dan gitaar speelt gebeurde van de week pas voor het eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mooi nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:43 schreef Arn0 het volgende:
Dat ze 505 maar permanent vervangen door That's Where You're Wrong.
Ja, dat had ik eerst ook. Je draait wel bijquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef JulesWinnfield het volgende:
Ik snap al die liefde hier niet voor Suck it and See. Ik vind het echt een pauperalbum, complete bagger vergeleken met hun vorige heldige werk.
Gevalletje 'je-weet-niet-wat-je-mist'.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef JulesWinnfield het volgende:
Heb hem inderdaad pas één keer geluisterd, maar toch, voel me echt niet geroepen het nog een keer te luisteren. Zet ik liever een ander album van ze op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |