Eens, maar na concert en meer dan 10 keer luisteren wordt het beterquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef JulesWinnfield het volgende:
Ik snap al die liefde hier niet voor Suck it and See. Ik vind het echt een pauperalbum, complete bagger vergeleken met hun vorige heldige werk.
Ja he, ik zag het net op de site van Paradiso. Voorprogramma begint 1930u. Is dat wat The Deaf?quote:
Spike van Di-rectquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:58 schreef TheView het volgende:
[..]
Ja he, ik zag het net op de site van Paradiso. Voorprogramma begint 1930u. Is dat wat The Deaf?
Inderdaad, die Spike is ook echt om te kotsen, irritant mannetjequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:15 schreef Arn0 het volgende:
Klinkt echt verschrikkelijk.. Dat wordt een lange zit morgen. Dan liever geen voorprogramma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef Arn0 het volgende:
Heb net soundchecknieuws van Aisumasen doorgekregen, niets echt verhullend maar toch even spoilers:Weet iemand hoe dat zit bij Paradiso, kan je daar ook iets mee krijgen van de soundcheck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kende ze wel maar was 't vergeten. Ben er blij mee! Beter iig dan geen voorprogramma en een leeg podium.quote:
Heb dan zelf liever niks, saaie optredens kosten me buitengewoon veel energie, en ik kan heel slecht met anderen praten als er harde muziek is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:45 schreef TheView het volgende:
[..]
Ja, kende ze wel maar was 't vergeten. Ben er blij mee! Beter iig dan geen voorprogramma en een leeg podium.
Op de site van The Deaf staat dat ze door Arctic Monkeys zelf zijn gevraagd, hoe betrouwbaar dat ook moge zijn...
Nou, saai wordt het vast niet, maar of je ervan houdt is iets anders natuurlijk. Ik vind ze bijv. veel leuker dan Di-Rect.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb dan zelf liever niks, saaie optredens kosten me buitengewoon veel energie, en ik kan heel slecht met anderen praten als er harde muziek is.
Het lijkt me trouwens buitengewoon sterk dat AM ze zelf gevraagd hebben. Waarschijnlijk gewoon wat managementdealtjes![]()
Die kans is best groot denk ik, als je er gewoon gaat staan als de zaal open gaat en dan goed opletten op mensen die ze kwijt willen. Over het algemeen betaal je dan gewoon de koop-prijs, die mensen willen namelijk ook graag van hun kaartjes af. Ik zou het gewoon proberen als ik jou wasquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:32 schreef Elusive het volgende:
hoe groot is de kans om morgen bij de paradiso een ticket te scoren ? en wat vraagt zo'n handelaartje gemiddeld ?
ik vertrouw die marktplaats lullo's niet zo met die e-Tickets, helemaal omdat ik al eens eerder ben genept (sjappie die 20x dezelfde PDF verkoopt etc)
Ophangen zulk tuig, gewoon zware mishandeling/poging tot doodslag ditquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef Piles het volgende:
http://www.sheffieldteleg(...)ck_concert_1_3487266
Mijn angst was dus terecht toen ik daar vlakbij stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef Arn0 het volgende:
Bericht van Aisumasen, met spoilers dit keer:OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef Arn0 het volgende:
Bericht van Aisumasen, met spoilers dit keer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest een geniale setlist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:28 schreef Arn0 het volgende:
Denk het ook, in Berlijn speelden ze ook al 2 andere SIAS nummers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:35 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Denk het ook, in Berlijn speelden ze ook al 2 andere SIAS nummers:NEE NEE NEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe, dat zekerquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:40 schreef AMDB het volgende:
Ik hoor het al, gaat een gezellige meet worden morgen
Sorry hoor, maar wat denk je op een meet te zoeken zonder een hotline met Aisumasen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:09 schreef neilpad het volgende:
Ik ben er ook bij morgen.
Heb alleen geen internet op mijn telefoon dus kan niet op het forum vragen waar jullie zitten...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat denk je op een meet te zoeken zonder een hotline met Aisumasen?
Ik ben dadelijk toch niet de enige niet-ingewijdequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat denk je op een meet te zoeken zonder een hotline met Aisumasen?
Piledriver is toch nog niet geweest?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:17 schreef Aisumasen het volgende:
In ander nieuws mis ik nu alleen nog RS op de SIAS-bingokaart. Laten we hopen op die vanavond, dan heb ik ze allemaal gehad.
Jij bent ook geen fan van een goed potje bingo lees ik, gewoon lekker veilig wachten samen met de andere bejaarden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:22 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En Laserquest, maar nummers die ze niet live spelen kun je moeilijk wegstrepen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex was 100% nuchter, zeer geconcentreerd, niet geanimeerd en een beetje tot het grappige aan laks door de maar niet terugkerende energie. Als je bij "When The Sun Goes Down" bijna moet smeken voor de verwachte euforie in de break, dan heb je al een achterstand... Maar de band werd nergens slordig of ondankbaar, laat ik daar duidelijk over zijn. Waarschijnlijk is "professioneel" het woord dat ik zoek. Matt had veel tijd om te geinen met de crew tussen de nummers door, wijzend met z'n drumstokken in breaks, dat was de relaxte vibe waar ze inzaten.
"The Chair" natuurlijk weer in het Duits, en zo waren er nog wel meer grappige dingen, maar het hardst heb ik moeten lachen tijdens "Fluorescent Adolescent". Tegen het eind bleef Jamie maar struikelen over een lick-je (ik zeg niets...), John Ashton en Stootch (of hoe heet dat crew-lid?) lagen aan de zijkant in een deuk, en terwijl Jamie z'n handen niet vrij had om z'n middelvinger op te steken, maakte hij dat min of meer wel lachend duidelijk, z'n hoofd schuddend op de charmante Jamie-manier. Natuurlijk ging het spel daardoor niet veel beter, waardoor die 2 het helemaal niet meer hadden, en Jamie alleen nog maar plagend z'n tong uit kon steken.
Had het niet willen missen, zeker niet met deze songs, maar het was een erg rustig avondje uit vanaf de eerste rij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje even opklikbaar gemaakt ivm mobiele lay-out enzulks.
En ik kan echt niet leven zonder die 3 in de eerder genoemde spoiler vanavond, hoor... Perfecte selectie, schot in de roos. Zou extra zuur zijn als ze er eentje wisselen voor dat niemendalletje aan het eind van de plaat.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:12 schreef Aisumasen het volgende:
Tevens: John Ashton's 'orgel' is nu een Nord Electro 3 synth-je. Beetje knullig...
Niet echtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:09 schreef Merkie het volgende:
23 juni is het gewoon 25°C en ga je zonder jas.
Terwijl je ook bier kan drinken bij de meetquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:26 schreef Aisumasen het volgende:
Volume soundcheck ging gisteren drastisch omhoog na de al dan niet nieuwe song, SIAS werd nog gedaan. Voor de persoon die daar om vroeg, buiten Paradiso is het ook redelijk te horen, maar dan moet je beetje sneu bij de artiesteningang gaan staan.
Hangen er al posters in de omgeving voor de meet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Terwijl je ook bier kan drinken bij de meet
Ik zat serieus vanochtend nog aan die post terug te denken in verband met het schijtweer van de afgelopen weekquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:09 schreef AMDB het volgende:
*inkoppertje*
Ik zet 'm niet eens meer neer
Uiteraard, kartonnen bord is klaar!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hangen er al posters in de omgeving voor de meet?
quote:@LondonCallingNL: Wie wil vanavond flyers uitdelen bij de Arctic Monkeys? Van 19 tot 20:30 aan de bak, dan (gratis) naar het concert. londoncalling@paradiso.nl
Ach joh, als het zoals normaal gaat steeds iedereen binnen een half nummer op een andere plekquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef Jacobuspower het volgende:
Vanavond!! Wat heb ik er veel zin in zeg![]()
![]()
Zal wel de enige zijn, maar ga denk ik wel proberen om een uurtje of 6 in de rij gaan staan. Wil toch wel goede plekken hebben nu ze toch in Pardiso staan
Jah ik weet het, maar ik heb toch graag een goede startplekquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ach joh, als het zoals normaal gaat steeds iedereen binnen een half nummer op een andere plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, je staat waarschijnlijk binnen een mum vooraan. Ik denk dat ik een beetje in het midden van de zaal ga starten en dan proberen tegen het einde vooraan te eindigen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ach joh, als het zoals normaal gaat steeds iedereen binnen een half nummer op een andere plek
Ben ik nu ook aan het doen, op chronologische volgorde. Nu bij FWN, wat heb ik er zin in zeg!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef kreuk050 het volgende:
Ik ben er ook! Echt super veel zin in! Vanmiddag nog ff alle cd's luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |