maar hoe was het in de Efteling?, ik vind dat echt mooi parkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was gisteren al hoor![]()
Vandaag 2 man van de Eon, vanmiddag weer saai tussen de kolen bouwlui pendelen..
Fixed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar hoe was het in de Efteling? Ik vind dat echt een mooi park
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fixed.wel toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve, lieve Fanta... Wanneer doe je je naam eens eer aan en lees ik dat je gisteren een hele fles Fanta hebt gedronken ipv bier?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hey man. ik heb alle Duvels opgezopen
Hehehehe t was dan ook niet bedoeld als taalnazi oid. Zag je 2x editen dus dacht help je even.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef _Fanta het volgende:
maar was idd goed aan t klooien om de spelingsfouten eruit te halen idd. Goed gezien outpost
Jij hebt een hoofdletter van begin van de zin gemaakt waar ik een kleine letter hadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe vergelijk jou zin eens met dat wat ik er van gemaakt heb??
Dodelijk saai in je eentje..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoe was het in de Efteling?, ik vind dat echt mooi park
Ja dat 2x en een , weg gehaald en t woordje een erbij gezet in je 2e zin.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jij hebt een hoofdletter van begin van de zin gemaakt waar ik een kleine letter had
Moet jij niet de schoonmaaknazi uithangen ipv taalnazi?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe t was dan ook niet bedoeld als taalnazi oid. Zag je 2x editen dus dacht help je even.
Tijd zat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet jij niet de schoonmaaknazi uithangen ipv taalnazi?
Ik fiets naar arnhemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naar Duiven fietst ze als het goed is, daar staat haar school..
Arnhem fietsen en vooral centrum lijkt me niets vanaf zevenaar.. Ik heb 1 keer Dieren - Doesburg gedaan, nooit weer!
Vast wel us ooit, maar nu niequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Lieve, lieve Fanta... Wanneer doe je je naam eens eer aan en lees ik dat je gisteren een hele fles Fanta hebt gedronken ipv bier?
jij bent echt goed manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat 2x en een , weg gehaald en t woordje een erbij gezet in je 2e zin.
De meeste zijn heul niet leuk joh......quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ben je niet in attracties geweest oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |