Slaap lekker pikquote:
Morgen om 14:00 pas beginnen. En jij?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog op? Geen werk vandaag? Of de nacht weer in?
Tussen 5:00 en 5:10 weg ofzo, ritje doen van een uurtje (6:00 - 7:00) en dan wachten tot het kwart over 12 is voor m'n volgende dienst..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgen om 14:00 pas beginnen. En jij?
Ja kut gebroken diensten, allesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tussen 5:00 en 5:10 weg ofzo, ritje doen van een uurtje (6:00 - 7:00) en dan wachten tot het kwart over 12 is voor m'n volgende dienst..
.
Mjah, normaal heb ik iets betere diensten, maar dit kwam zo uit.. Ik had liver gisteravond door gegaan en 't schooltje van vorige week weer opgehaald in Charleroi..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja kut gebroken diensten, alles [ afbeelding ].
Ook goedemorgenquote:
Goedemorgen Samzz en Stok!quote:
Verbod op ritueel slachten komt er misschien niet door.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook goedemorgen![]()
Wats met de politiek?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verbod op ritueel slachten komt er misschien niet door.
Mogguh!quote:
Woonde je nu in huissen of zat ik er nogsteeds naast?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mogguh!
Dit is Faye, live vanaf de fiets.. en dan nu het weer. Het regent.
Nope, richting duitslandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Woonde je nu in huissen of zat ik er nogsteeds naast?
Dan fiets je nu waarschijnlijk op die -bij regen- irritante dijk...
Westervoort, Duiven? (Laatste is kut om te lopen met een zatte kopquote:
Een stad verderquote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Westervoort, Duiven? (Laatste is kut om te lopen met een zatte kop)
Als je naar Arnhem fietsende bent is dat echt wel een kuteind...quote:
Dat faalt wel, maar ik moet bekennen ook nog wakker te zijn...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:05 schreef _Fanta het volgende:
Hopake, weer nachtje doorgehaald, ik leer het ook nooit he
pfew, ben ik gelukkig nie de enigstequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat faalt wel, maar ik moet bekennen ook nog wakker te zijn...
kut voor jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet echt vroeg naar bed vanavond, heb vannacht tot een uur of half 2 liggen draaien
Mijn ogen willen steeds dichtvallen en dan heb ik nog een vergadering van 3 uur in de ochtend, en vanmiddag een vergadering van 2 uur
Naar Duiven fietst ze als het goed is, daar staat haar school..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je naar Arnhem fietsende bent is dat echt wel een kuteind...
(gezien je werk daar zit, gokte ik daar op)
ja half ja ...quote:
Uitstekend manquote:
Dat was gisteren al hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jofu heeft zn busrit met 72 pubers ook weer overleeft
haha kut gevoel is da ofnie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn lichaam begint me te haten. Waarschijnlijk ga ik zo in slaap vallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |