Dat kan bijna nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kim wilde
kheb r live gezien zaterdag![]()
en dit nr live gehoord
live is beter
jah, maar haar hele eerste zin klopt niet.. ik heb net mn ramen gelapt...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kim wilde
kheb r live gezien zaterdag![]()
en dit nr live gehoord
live is beter
is echt zoquote:
Oei, wel gevaarlijk, als een olifant valt kan hij meestal niet gelijk weer opstaan... duurt een paar minuten...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is echt zo
ze is nog grappig ook
ze pleurde op de bek, en vroeg of ze wel gracieus was gevallen.. dus iedereen jaaaa
zei: dat kan niet, ik val altijd als een olifant
ze bleef eerst ook zittenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:13 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oei, wel gevaarlijk, als een olifant valt kan hij meestal niet gelijk weer opstaan... duurt een paar minuten...![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:13 schreef Karzai het volgende:
is echt zo
ze is nog grappig ook
ze pleurde op de bek, en vroeg of ze wel gracieus was gevallen.. dus iedereen jaaaa
zei: dat kan niet, ik val altijd als een olifant
ja dat is levenservaringquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben andre echt gaan waarderen.. door onzin radio en stokkie.. raar eigenlijk
In dat geval... had ze dus wel gelijk...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze bleef eerst ook zittenhaar gitarist hielp haar overeind.. toen zong ze verder na het nr zei ze dat van die olifant
Nee, die is toch al 50? ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mja bij kim wilde was iedereen afgeleid door haar lekkere achtergrond zangeres....
die had een jumpsuit ofzo aan met decolete tot net niet haar navel maar die had echt een stel pracht tieten.. dan let toch niemand meer op kim wilde
Al zuipend van een podium flikkeren tijdens het eerste concert van je comeback-tourquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:15 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ben ff Amy Whinehouse moe, wat een vrouw die duizenden fans teleursteld..![]()
geen idee, maar kim wilde is van ver af.. met een lading make- up ook nog niet lelijk hoorquote:
Dat wel, als ze normaal zingt is ze goed...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Al zuipend van een podium flikkeren tijdens het eerste concert van je comeback-tour![]()
Gouden keeltje, dat wel
Keek net, ze blijkt al over de 50 te zijn, maar neemt niet weg dat ze er voor haar leeftijd best goed uit ziet...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee, maar kim wilde is van ver af.. met een lading make- up ook nog niet lelijk hoor
Oke, welke? Ik kan geen boek lezen, bij de derde bladzijde ben ik alweer vergeten wat er op de eerste stond... waarom weet ik niet, maar heb een hekel aan lezen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:19 schreef Zokunen het volgende:
Morgen als het mee zit voor het eerst in jaren weer een boek lezen, wel jammer dat het de Nederlandse vertaling is, maar kijk er toch wel naar uit
rustig lezen het zijn veel bladzijden zonder samenvattingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:19 schreef Zokunen het volgende:
Morgen als het mee zit voor het eerst in jaren weer een boek lezen, wel jammer dat het de Nederlandse vertaling is, maar kijk er toch wel naar uit
Lezen is belangrijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, welke? Ik kan geen boek lezen, bij de derde bladzijde ben ik alweer vergeten wat er op de eerste stond... waarom weet ik niet, maar heb een hekel aan lezen..
Ach bij mij waren boekverslagen van een boek van honderd bladzijden al een ramp, laat staan boeken van 500 bladzijden.... Ik heb daar echt een afwijking in...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
rustig lezen het zijn veel bladzijden zonder samenvatting
Ik kan wel "lezen" ,maar dan moet het echt in mijn straatje liggen...quote:
Ik heb altijd veel en graag gelezen, tot de boekenlijst kwam, nu lees ik heel af en toe wat, 3 jaar geleden nog iets van 3000 paginas tijdens de vakantie, maar verder niet meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
rustig lezen het zijn veel bladzijden zonder samenvatting
i know ik lees nu ook niet zo makkelijk meer een boek tis allemaal de schuld van de computerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach bij mij waren boekverslagen van een boek van honderd bladzijden al een ramp, laat staan boeken van 500 bladzijden.... Ik heb daar echt een afwijking in...
true,quote:
Heeft bij mij ook een flinke vertraging in mijn leesontwikkeling veroorzaakt. Echt schandalig slecht geregeld was dat altijdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
true,
Boekenlijst daarentegen![]()
![]()
![]()
Echt daardoor lees ik niet meer.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
true,
Boekenlijst daarentegen![]()
![]()
![]()
Echt daardoor lees ik niet meer.
wat het ook is, je vocabulaire gaat erop vooruit met lezenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik kan wel "lezen" ,maar dan moet het echt in mijn straatje liggen...
Nou , niet helemaal, als er een grote lap tekst staat op een website, heb ik het al verdreten, dan denk ik gelijk al iets van: tl;dr...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
i know ik lees nu ook niet zo makkelijk meer een boek tis allemaal de schuld van de computer
Tja, hier ook. Las tot de middelbare echt alles wat los en vast zat. En dan heb ik het ook over volwassen boeken. Toen kwam de middelbare en moest ik echt worstelen om uberhaupt een boek uit te lezen. Gelukkig heb ik het vrij snel kunnen herstellen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:26 schreef Zokunen het volgende:
Geforceerd kutboeken die je niet aanspreken moeten lezen
Ik las al voor ik naar groep 3 ging, na de HAVO las ik niet meer.
Mocht ik niet :Squote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Boekenlijst wist ik altijd te omzeilen, ik kwam met andere boeken die ik wel leuk vond, en vroeg of het daar ook over mocht gaan.. dat mocht altijd
Bij mij niet... alhoewel dat al bijna 15 jaar geleden is, maar goed, ik heb nu een prachtbaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Boekenlijst wist ik altijd te omzeilen, ik kwam met andere boeken die ik wel leuk vond, en vroeg of het daar ook over mocht gaan.. dat mocht altijd
Ik ben er nu mee bezig om weer te leren lezen, 10 jaar na de middelbare ofzo, ik mis het wel, maar de aversie is zo enorm.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, hier ook. Las tot de middelbare echt alles wat los en vast zat. En dan heb ik het ook over volwassen boeken. Toen kwam de middelbare en moest ik echt worstelen om uberhaupt een boek uit te lezen. Gelukkig heb ik het vrij snel kunnen herstellen.
Begin niet te moeilijk. Lees wat boeken van Stephen King, die zijn heel goed behapbaar en met veel kwaliteit. Of Harry Potter. Geweldige boeken zijn datquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben er nu mee bezig om weer te leren lezen, 10 jaar na de middelbare ofzo, ik mis het wel, maar de aversie is zo enorm.
Speciaal voor jou deze, Amsterdamse vriendquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Speciaal voor jou deze, Amsterdamse vriend
Uiltjeknap zuh...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:33 schreef ValHallen het volgende:
Maargoed, ik ga een uiltje knappen.
Later
Schatje ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:33 schreef ValHallen het volgende:
Later
Het is zo, als ik een boek lees, kan ik er me geen voorstelling bij nemen... Echt raar, terwijl ik me wel in een film van dik 5 uur kan inleven...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:34 schreef Zokunen het volgende:
Arendsoog, snelle jelle, de kameleon, alles van k. norel etc had ik al gelezen (alles van deze dus).
In slaap vallen met happy hardcore en een boek in je handen, heerlijk.
laterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:33 schreef ValHallen het volgende:
Later
de kameleon dat is echt basis materiaal, goddamn net zoals alle boeken van roald dahl ik heb echt een paar honderd boeken opgevreten vroegahquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het is zo, als ik een boek lees, kan ik er me geen voorstelling bij nemen... Echt raar, terwijl ik me wel in een film van dik 5 uur kan inleven...
Ik had je hoger ingeschat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
de kameleon dat is echt basis materiaal, goddamn net zoals alle boeken van roald dahl ik heb echt een paar honderd boeken opgevreten vroegah
Net onder gemiddeld.quote:
Sweet dreams manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef humorduck28 het volgende:
Het is genoeg geweest, ik ga slapen..Doei all en slaap lekker. .
laters ouwe pikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef humorduck28 het volgende:
Het is genoeg geweest, ik ga slapen..Doei all en slaap lekker. .
FOK! kan ook leerzaam zijn. Al is dit dan wellicht niet het beste subforumquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis een feit op fok word je alleen maar dommer
ja ik heb hier wel wel wat dingetjes geleerd, maar je hebt er niet veel aan in het echte levenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
FOK! kan ook leerzaam zijn. Al is dit dan wellicht niet het beste subforum.
Hoe sta jij als ras-Amsterdammer eigenlijk tegenover al die Volendamse artiesten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb hier wel wel wat dingetjes geleerd, maar je hebt er niet veel aan in het echte leven
ik heb veel contact met de Volendamse medemens. bij de belastingdienst waar ik een jaar werkzaam was werkte veel Volendammers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe sta jij als ras-Amsterdammer eigenlijk tegenover al die Volendamse artiesten?
slaap lekker ouwequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga ff doen alsof ik dood ben...
Slapen dus
dus samenvatting ik heb respect voor de Volendammersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb veel contact met de Volendamse medemens. bij de belastingdienst waar ik een jaar werkzaam was werkte veel Volendammers.
En in elke viswinkel werken Volendammers,
Het zijn hardwerkende mensen en lekkere meiden, maja ze kunnen niet niet op tegen de grote bek van de Amsterdammer
die gasten maken geldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
dus samenvatting ik heb respect voor de Volendammers
Dus Monique Smit zou jij zeg maar geven?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
dus samenvatting ik heb respect voor de Volendammers
zekerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus Monique Smit zou jij zeg maar geven?
stokkie die Volendammers leven op een goud mijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus Monique Smit zou jij zeg maar geven?
Wij hebben alleen antihelden zoals Lee Towers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:08 schreef Karzai het volgende:
Welke Rotterdamse artiest is momenteel populair?
Lee Towers, tjongequote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij hebben alleen antihelden zoals Lee Towers.
André van Duin?
in rotterdam moet je een hoge opleiding hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
Klopt, veel rappers zoals Uniq en Sluipschutters zijn het allemaal net niet.
Slaap lekker pikquote:
Morgen om 14:00 pas beginnen. En jij?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog op? Geen werk vandaag? Of de nacht weer in?
Tussen 5:00 en 5:10 weg ofzo, ritje doen van een uurtje (6:00 - 7:00) en dan wachten tot het kwart over 12 is voor m'n volgende dienst..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgen om 14:00 pas beginnen. En jij?
Ja kut gebroken diensten, allesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tussen 5:00 en 5:10 weg ofzo, ritje doen van een uurtje (6:00 - 7:00) en dan wachten tot het kwart over 12 is voor m'n volgende dienst..
Mjah, normaal heb ik iets betere diensten, maar dit kwam zo uit.. Ik had liver gisteravond door gegaan en 't schooltje van vorige week weer opgehaald in Charleroi..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja kut gebroken diensten, alles [ afbeelding ].
Ook goedemorgenquote:
Goedemorgen Samzz en Stok!quote:
Verbod op ritueel slachten komt er misschien niet door.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook goedemorgen![]()
Wats met de politiek?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verbod op ritueel slachten komt er misschien niet door.
Mogguh!quote:
Woonde je nu in huissen of zat ik er nogsteeds naast?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mogguh!
Dit is Faye, live vanaf de fiets.. en dan nu het weer. Het regent.
Nope, richting duitslandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Woonde je nu in huissen of zat ik er nogsteeds naast?
Dan fiets je nu waarschijnlijk op die -bij regen- irritante dijk...
Westervoort, Duiven? (Laatste is kut om te lopen met een zatte kopquote:
Een stad verderquote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Westervoort, Duiven? (Laatste is kut om te lopen met een zatte kop)
Als je naar Arnhem fietsende bent is dat echt wel een kuteind...quote:
Dat faalt wel, maar ik moet bekennen ook nog wakker te zijn...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:05 schreef _Fanta het volgende:
Hopake, weer nachtje doorgehaald, ik leer het ook nooit he
pfew, ben ik gelukkig nie de enigstequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat faalt wel, maar ik moet bekennen ook nog wakker te zijn...
kut voor jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet echt vroeg naar bed vanavond, heb vannacht tot een uur of half 2 liggen draaien
Mijn ogen willen steeds dichtvallen en dan heb ik nog een vergadering van 3 uur in de ochtend, en vanmiddag een vergadering van 2 uur
Naar Duiven fietst ze als het goed is, daar staat haar school..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je naar Arnhem fietsende bent is dat echt wel een kuteind...
(gezien je werk daar zit, gokte ik daar op)
ja half ja ...quote:
Uitstekend manquote:
Dat was gisteren al hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jofu heeft zn busrit met 72 pubers ook weer overleeft
haha kut gevoel is da ofnie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn lichaam begint me te haten. Waarschijnlijk ga ik zo in slaap vallen...
maar hoe was het in de Efteling?, ik vind dat echt mooi parkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was gisteren al hoor![]()
Vandaag 2 man van de Eon, vanmiddag weer saai tussen de kolen bouwlui pendelen..
Fixed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar hoe was het in de Efteling? Ik vind dat echt een mooi park
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fixed.wel toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve, lieve Fanta... Wanneer doe je je naam eens eer aan en lees ik dat je gisteren een hele fles Fanta hebt gedronken ipv bier?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hey man. ik heb alle Duvels opgezopen
Hehehehe t was dan ook niet bedoeld als taalnazi oid. Zag je 2x editen dus dacht help je even.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef _Fanta het volgende:
maar was idd goed aan t klooien om de spelingsfouten eruit te halen idd. Goed gezien outpost
Jij hebt een hoofdletter van begin van de zin gemaakt waar ik een kleine letter hadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe vergelijk jou zin eens met dat wat ik er van gemaakt heb??
Dodelijk saai in je eentje..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoe was het in de Efteling?, ik vind dat echt mooi park
Ja dat 2x en een , weg gehaald en t woordje een erbij gezet in je 2e zin.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jij hebt een hoofdletter van begin van de zin gemaakt waar ik een kleine letter had
Moet jij niet de schoonmaaknazi uithangen ipv taalnazi?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe t was dan ook niet bedoeld als taalnazi oid. Zag je 2x editen dus dacht help je even.
Tijd zat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet jij niet de schoonmaaknazi uithangen ipv taalnazi?
Ik fiets naar arnhemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naar Duiven fietst ze als het goed is, daar staat haar school..
Arnhem fietsen en vooral centrum lijkt me niets vanaf zevenaar.. Ik heb 1 keer Dieren - Doesburg gedaan, nooit weer!
Vast wel us ooit, maar nu niequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Lieve, lieve Fanta... Wanneer doe je je naam eens eer aan en lees ik dat je gisteren een hele fles Fanta hebt gedronken ipv bier?
jij bent echt goed manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat 2x en een , weg gehaald en t woordje een erbij gezet in je 2e zin.
De meeste zijn heul niet leuk joh......quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ben je niet in attracties geweest oid?
Suc6 meidquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
Nou wens me succesIk ga de vergadering in
Suc6!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
Nou wens me succesIk ga de vergadering in
Neuh, mag niet ivm risico's enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ben je niet in attracties geweest oid?
Whahahahaha, suc6 misschien is t wel een heule leukje jongen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:36 schreef robdriessen het volgende:
Hummm, krijg fanmail van een jongen hoewel ik toch echt van de meisjesliefde ben. Heb ik weer...
Ik ben half hersendood, maar zal zo ook wel wat leuk aanvragenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef robdriessen het volgende:
Oh en mensen, veel leuke verzoekjes aanvragen, he?
Ohja, ik moet de bladwijzer nog aanpassen hierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef robdriessen het volgende:
Oh en mensen, veel leuke verzoekjes aanvragen, he?
Levensgevaarlijk die zwanengondels die langzaam rondvaren!quote:
Mjah, ik hou sowieso niet van attractieparken hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hmm da's wel naai. ben je weer keer in de Efteling mag je nergens in. klote man
Heuy ik ben niet meer all1 op de wereld!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik hou sowieso niet van attractieparken hoor
hmm da's geen goed teken, da betekend dat je oud geworden bent..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik hou sowieso niet van attractieparken hoor
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hmm da's geen goed teken, da betekend dat je oud geworden bent..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik hield er in mn tiener jaren ook niet van hoor
Vrouwelijke mannen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En net zegt ie dat hij van de vrouwen liefde is....![]()
Niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik hield er in mn tiener jaren ook niet van hoor
Ik heb ze nooit leuk gevonden want lage bloeddruk, dus ik ging er KO vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik was als kind helemaal bezeten van attractieparken. Was zo er dat als we ergens naar toe gingen dat ik pas die ochtend kreeg te horen. Want als ze van tevoren zeiden kon ik gewoon niet slapen van de adrenaline.
Herkenbaar. Ik heb dat nog, alleen nu kan ik wel slapenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik was als kind helemaal bezeten van attractieparken. Was zo er dat als we ergens naar toe gingen dat ik pas die ochtend kreeg te horen. Want als ze van tevoren zeiden kon ik gewoon niet slapen van de adrenaline.
Blijft leuk niewaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb dat nog, alleen nu kan ik wel slapen
Neuh man ik kan niet tegen snelle dingen waar ik zelf geen controle over heb... Das eng enzo...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik was als kind helemaal bezeten van attractieparken. Was zo erg dat als we ergens naar toe gingen dat ik pas die ochtend kreeg te horen. Want als ze van tevoren zeiden kon ik gewoon niet slapen van de adrenaline.
Kan ik me voorstellen, ik houd daar ook niet zo vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe mja hij had fanmail van een vent en dat vond ie maar niets
Heb je nu nog last van lage bloeddruk ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit leuk gevonden want lage bloeddruk, dus ik ging er KO van
Daarom ga ik nogsteeds niet in achtbanenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Heb je nu nog last van lage bloeddruk ?
Maar mijn muzieksmaak is zo breed als maar zijn kan, dus inclusief spul dat dansbaar is en naar Homo 100 neigtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En net zegt ie dat hij van de vrouwen liefde is....![]()
Ja, geweldigquote:
maar hoe komt dat dan, dat je bloeddruk laag is zeg maar?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom ga ik nogsteeds niet in achtbanen
Watjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom ga ik nogsteeds niet in achtbanen
Hehehe ik zou t wel tof vinden hoor. Boeit mij t nou of t een man is of een vrouw t is maar een fan mailtjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik houd daar ook niet zo vanAfhankelijk van de inhoud
Geen idee, altijd al gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoe komt dat dan, dat je bloeddruk laag is zeg maar?
maar ben je echt zo'n labiel mannetje dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wordt er liever niet door de EHBO uit gevist
Het ging me meer om je beschrijving. Niet om t nummer dat je had aangevraagd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar mijn muzieksmaak is zo breed als maar zijn kan, dus inclusief spul dat dansbaar is en naar Homo 100 neigt
Nou.. Ik kan 1 of 2 keer.. En daarna begint m'n neus te bloeden, dan moet ik ophouden..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar ben je echt zo'n labiel mannetje dan?
is nie gezond ouwe..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. Ik kan 1 of 2 keer.. En daarna begint m'n neus te bloeden, dan moet ik ophouden..
Ach, ik ben sowieso al een medisch speciaal gevalquote:
Achjah, je bent tenminste een aardige gastquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik ben sowieso al een medisch speciaal geval![]()
Wel de euh.. symptomen van diabetes, maar niet de klachten
Zoals ik zei, ligt eraan wat erin staat. Alleen 'Hoi, daten?' vind ik stomquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehe ik zou t wel tof vinden hoor. Boeit mij t nou of t een man is of een vrouw t is maar een fan mailtje
"Hoi Samzz,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ligt eraan wat erin staat. Alleen 'Hoi, daten?' vind ik stom
En Knetter dan, dat was toch jou grootte idool?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Hoi Samzz,
Ik vind jou leuk posten en reageren, wil je een keertje een terrasje pakken en een filmpje?"
Knetter heb ik al een paar keer gemeetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En Knetter dan, dat was toch jou grootte idool?
JA ok maar das geen fan mail das spam.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ligt eraan wat erin staat. Alleen 'Hoi, daten?' vind ik stom
Zit me meer af te vragen waarom je mij laatst uitmaakte voor hosselaar terwijl je zelf er ook op los hosseltquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knetter heb ik al een paar keer gemeet
En waarom zou dat bindend zijn?
Ja viel mij ook al op ja!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef robdriessen het volgende:
Wat zijn we hier eigenlijk een hoop speciale gevalletjes bij elkaar he? Iedereen heeft wel medische en/of psychische klachten
Knetter valt niet te hosselen die hosselt zelfquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zit me mee af te vragen waarom je mij laatst uitmaakte voor hosselaar terwijl je zelf er ook op los hosselt
Had je de zoutkorrels in je kraag niet opgemerkt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zit me meer af te vragen waarom je mij laatst uitmaakte voor hosselaar terwijl je zelf er ook op los hosselt
En dat!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knetter valt niet te hosselen die hosselt zelf
Was gewoon om te lachen dus, oke dan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je de zoutkorrels in je kraag niet opgemerkt?
Hadden we toch Spesjal Radio als naam moeten nemenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef robdriessen het volgende:
Wat zijn we hier eigenlijk een hoop speciale gevalletjes bij elkaar he? Iedereen heeft wel medische en/of psychische klachten
Nee joh, we zijn toch geen Corky'squote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hadden we toch Spesjal Radio als naam moeten nemen
Staan er dacht ik nog veel meer in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heuj toch nog een dubbele gevonden in Gup.. Cartoons - Witchdoctor
Ik zie waarom.. want bij 1 staat het aan elkaar als witchdoctor, en de ander als witch doctorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Staan er dacht ik nog veel meer in.Ontdubbelen werkt nogal lastig.
Hierna 2 van mij!quote:
Precies. Zo is vaak ook t ene nummer langer dan de ander en al klopt de naam wel heb je ook grote kans dat t gezien wordt als een ander bestand omdat t op een andere lokatie op je hd staat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie waarom.. want bij 1 staat het aan elkaar als witchdoctor, en de ander als witch doctor
Ohjee herrie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hierna 2 van mij!
Heuj, bij jou staat niet bij wie m gerequest heeft
Op mijn ogen na, ben ik helemaal gezond hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef robdriessen het volgende:
Nee dit is Lil Wayne van zijn cd Rebirth ft Eminem.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, dit is toch geen lil wayne maar Eminem?
ik hoorde ook Eminem iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, dit is toch geen lil wayne maar Eminem?
Oh gewoon even een lijstje maken met de dubbelen die je ziet en dat in een pm naar rob sturen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie waarom.. want bij 1 staat het aan elkaar als witchdoctor, en de ander als witch doctor
Blijkbaar...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohh als je geen berichtje geeft dan verschijnt je naam niet ofzo?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik hoorde ook Eminem idd. miss mix oid?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dit is Lil Wayne van zijn cd Rebirth ft Eminem.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:14 schreef _Fanta het volgende:
Ik zoek nogsteeds niet te slapenIk blijf gwoon lekker hangen met mn zatte kloten
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:15 schreef _Fanta het volgende:
Maar eej jofu, als je lage bloedruk hebt miss moet je dan gaan roken? daar krijg hoger bloedruk van toch
hehe onthou ik!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh gewoon even een lijstje maken met de dubbelen die je ziet en dat in een pm naar rob sturen.(dus niet iedere keer als je er 1 vind)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 43 Oasis - Wonderwall Oasis - Greatest Hits Cd1 4:21 44 Oasis - Wonderwall Now That's What I Call Music 34 - Cd 2 4:19 |
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:15 schreef _Fanta het volgende:
Maar eej jofu, als je lage bloedruk hebt miss moet je dan gaan roken? daar krijg hoger bloedruk van toch
Nuff said..quote:
werken is gezondquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks slapen, straks weer werken om 12 uur
Wie wil dat nu niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:23 schreef _Fanta het volgende:
Ik zal nu wel met Samzz in de droomvlucht in de Efteling willen zitten
Hossel Faye en je merkt t zelf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef _Fanta het volgende:
Maar hoe zit dat nu eigenlijk tussen Naatje en Faye. hebben hun wa of?
Donderdag 2 maandenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef _Fanta het volgende:
Maar hoe zit dat nu eigenlijk tussen Naatje en Faye. hebben hun wa of?
Programmeur probeert een scriptje te schrijven, ondertussen ben ik al handmatig bezig. Ben bij de B. En heb zojuist gezien dat het album van de Staat zijn ID3 data kwijt is en onder de 0 in de database staat. Wheeeee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Staan er dacht ik nog veel meer in.Ontdubbelen werkt nogal lastig.
hij bedoelde ons, 16 en 25 is gewoon not donequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Collega's van mij schelen ook 14 jaar en zijn inm al dik 40 jaar getrouwd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hij bedoelde ons, 16 en 25 is gewoon not done
Vind ik niet. In sommige gevallenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hij bedoelde ons, 16 en 25 is gewoon not done
oow, 2 maand nog maar. Als ik naatje soms hoor dan zat ik aan een jaar te denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |