SK inderdaad.quote:
jah alleen wel jammer dat irelia zo tanky tegen magic dmg built.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:25 schreef Keselo het volgende:
Dat is inderdaad vrij lullig, mid game kan hij nu zo belachelijk sterk worden.
wel beetje die hard zijn he en gewoon doorkijken!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:34 schreef Zeroku het volgende:
Pff. Tijd om te slapen, kijk morgen wel wie er heeft gewonnen.
Morgen naar de opleidingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wel beetje die hard zijn he en gewoon doorkijken!
quote:
Je hoeft het niet elke 8 minuten te zeggen hoorquote:
Tuurlijk wel beetje postcount verhogen he.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Je hoeft het niet elke 8 minuten te zeggen hoor
Daar hebben we al een forum voor: Mens erger je nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel beetje postcount verhogen he.
Altijdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel beetje postcount verhogen he.
Ashe? Verder zijn er niet echt carries van 450 IP geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef EpicKnife het volgende:
Voor 450IP wie is de beste character die je kunt krijgen? Of iemand die nog een goede champion kent? Ik zoek vooral nukers/kills halen.
Uit mn hoofd zijn 450 IP:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ashe? Verder zijn er niet echt carries van 450 IP geloof ik.
Met een mana / tanky caster build is Ryze behoorlijk effectief en gaat ie bovendien niet heel snel dood. Met genoeg cooldown reduction kun je ook zo ongeveer gewoon door blijven spammen met je abilities.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef EpicKnife het volgende:
Maar wat houd junglen nou precies in? Dat je alleen maar gaat geilen in de beesten in de jungle? ^^
Verder heb ik Ryze 4x gespeeld, maar vond hem niet zo super, als ik hem ben in ek geval, is de tegestander hem, is hij zwaar OP.
Verder is Ashe meer aangeraden als Yi? Ook op lange termijn? hogere levels dus?
Klopt, maar die extra CDR heb je nodig om praktisch door te kunnen spammen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:27 schreef Soltd het volgende:
Die cooldown is al laag vanwege passive, maar Frozen Heart helpt ook wel. (-25%). Ryze vind ik heel leuke hero =). In fights steeds maar weer die snare spammen helpt heel veel. + hij doet leuke damage.
Het jammere alleen is dat ik lvl 25 ben ofzo, en dan moet je maar hopen dat
1) je een jungler in je team hebt.
2) als dat zo is, moet je nog iemand hebben die überhaupt solo kan lanen.
3) dat je spelers in je team niet gaan voor pushen, maar echt voor lasthitten..... (dat is zooo irritant).
Sivir is waarschijnlijk de slechtste AD carry op het moment. (Inb4: Omg nab sivir is geen AD carry maar een pusher)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:43 schreef EpicKnife het volgende:
Ok, ik dacht dat annie goed was, maar Sivir is dus gewoon zwaar OP. 1 Q en de hele enemy team is zowat dood. Zou sivir ene goede aankoop?
Veigar is leuk in Normal games. Mensen met je ult oneshotten is enorm vetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:47 schreef EpicKnife het volgende:
Dat is oneerlijk, level 30'ers maken een nieuw account om noobs te ownen. Bovendien vind ik veigar véél beter. Veigar instant hit mij, ik doe dat nog niet eens met QWER op dezelfde level.
Roku weet wel raad met Veigar (2100+)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef Sjappel het volgende:
Veigar kan ownen op low level, maar op high elo is die matig. Annie blijft superieur.
Ik kan het echt niet, ga altijd dood en positioneer me nooit goed als support. Zal wel kwestie van oefenen zijn..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:56 schreef MrManuel het volgende:
Soraka support in Ranked matches werkt zeer goed bij Solo Matches.
Team levend houden in een teamfight en dan door pushen Heerlijk..
Ik zou het eens met Janna proberen, die heeft in principe 4 abilities die je helpen te overleven als je in de problemen komt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet, ga altijd dood en positioneer me nooit goed als support. Zal wel kwestie van oefenen zijn..
Jep..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet, ga altijd dood en positioneer me nooit goed als support. Zal wel kwestie van oefenen zijn..
Dan begrijp je Urgot niet helemaal. Een van die skills zorgt dat de enemy een lock op zich krijgt. Dan wordt je Q ineens heatseaking en raakt ie ALTIJD, en ook nog van bizar lange range. Dat is juist de manier waarop je Urgot moet spelen. Zoek maar eens naar een paar gameplay-filmpjes van hem, dan begrijp je wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:07 schreef EpicKnife het volgende:
Ging met Urgot niet zo lekker, die Q en E missen me te vaak. ^^
Bij was hij 9 minuten, totdat internet ermee stoptequote:
Heb eigenlijk vrijwel nooit problemen met mana op malzahar door zijn E. Heb zelf al aardig wat potjes gespeelt met malzahar en er nog nooit problemen mee gehad eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:48 schreef Zeroku het volgende:
Eerste potje met Malz ging vanmiddag trouwens wel aardig. Op het einde wel vaak doodgegaan en die ulti is vrij lastig om echt helemaal uit te zitten, 9/10 meer wordt hij of geinterrupt of je moet zelf rennen.
Ohja en voordat je TotG hebt gehaald is je mana vrij snel op. Zelfs met die E-spam.
Verschilt per situatie eigenlijk. Als je 1 vs 1 bent en je bent in het voordeel, dan gewoon QWER. Als je in een teamfight bent en in het begin dan wil je het liefst zo snel mogelijk je E op iemand gooien. Je Q wil je gebruiken om zoveel mogelijk damage te doen op meerdere vijanden, want damage en silence. W probeer je ook zoveel mogelijk onder zoveel mogelijk mensen te gooien. R gebruik ik wanneer er snel iemand kan worden gekilled of als er al een paar dood zijn en ze proberen te ontsnappen of wanneer je niet meer snel kan worden getarget.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef Zeroku het volgende:
Wat is de 'standaard'-volgorde? Ik gebruik nu Null Zone > Malefic Visions > Call of the Void > Nether Grasp.
Reginald zegt dat het het belangrijkste is dat je null zone raakt. Je doet dus eerst null zone, dan malefic visions (e), en dan gelijk je ult. Die silence kun je daarna ook nog wel raken, of bewaren voor de rest van de teamfight.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef Zeroku het volgende:
Wat is de 'standaard'-volgorde? Ik gebruik nu Null Zone > Malefic Visions > Call of the Void > Nether Grasp.
Welke heb je al? Ik vind Sona niet zo heel leuk om te spelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:32 schreef MrManuel het volgende:
Welke support zal ik hierna kopen?
Is Sona wat?
Amumu is iig een leuke character om mee te spelen, is gemakkelijk om mee te junglen en heeft een goede CC. Alistair heb ik niet veel mee gespeeld, maar ja, als je shushei hebt gezien is wel gebleken dat Alistair een goede champ kan zijn. Zilean is ook tof om mee te spelen, de bommen zijn heel irritant, met je ult kun je iemand redden en je ability om mensen te versnellen of te slowwen helpt ook heel veelquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef Monolith het volgende:
Op mijn lijstje om nog eens te gaan spelen staan amumu, alistair en zilean. Als de servers weer in fatsoenlijk staat zijn, dan denk ik dat ik maar eens wat RP ga kopen.
Zonde om die champs van RP te kopen. Het is effectiever om dure champs met RP te kopen wat dat betreft, want de RP-prijs is meestal gewoon 975 RP terwijl hij in IP dan kan varieren van 1350 tot 6300. Met een 6300 champ heb je dus meer bang for the buck, omdat je die 1350 dan bij elkaar kan sparen van IP terwijl dat bij 6300 haast niet te doen is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef Monolith het volgende:
Op mijn lijstje om nog eens te gaan spelen staan amumu, alistair en zilean. Als de servers weer in fatsoenlijk staat zijn, dan denk ik dat ik maar eens wat RP ga kopen.
Het gaat om het inloggen, niet om de games zelf.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:47 schreef colty het volgende:
Ik lees allemaal berichten over servers, en wachttijden van 37min. Ik speel op US en heb daar eigenlijk nooit van. Ik wacht 10-30 (max 40) seconden en dan zit ik in een game. Soms kom ik zelfs nog onder de 10 sec. gemiddelde tijd is zo in de 20 seconden.
Oh daar had ik nog niet eens naar gekeken. Wel vreemd trouwens dat er geen sprake is van vaste RP / IP ratio's voor champs dan. Ik zat er zelf eigenlijk meer aan te denk om RP te spenderen aan runes of b.v. exp bonus om sneller met vrienden ranked te kunnen spelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zonde om die champs van RP te kopen. Het is effectiever om dure champs met RP te kopen wat dat betreft, want de RP-prijs is meestal gewoon 975 RP terwijl hij in IP dan kan varieren van 1350 tot 6300. Met een 6300 champ heb je dus meer bang for the buck, omdat je die 1350 dan bij elkaar kan sparen van IP terwijl dat bij 6300 haast niet te doen is.
Skins boeien me niet, dus dat worden champs / boosts / runepages dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:22 schreef nyny83 het volgende:
Je kan geen runes kopen voor RP, maar ik zou je IP gebruiken voor runes en cheap champions (1350 en 450), en je RP voor duurdere champs, runepages en skins.
Sowieso vind ik ze vrij duur, ik heb bij het begin 2 packs gekocht met in totaal de eerste 40 champs, daarna alleen maar IP.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zonde om die champs van RP te kopen. Het is effectiever om dure champs met RP te kopen wat dat betreft, want de RP-prijs is meestal gewoon 975 RP terwijl hij in IP dan kan varieren van 1350 tot 6300. Met een 6300 champ heb je dus meer bang for the buck, omdat je die 1350 dan bij elkaar kan sparen van IP terwijl dat bij 6300 haast niet te doen is.
Oh aha! Ik kan ook altijd gelijk inloggen. 1x een minuut of 4 moeten wachten. Raar dat er toch zo'n verschil zit tussen US en EU dan..quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat om het inloggen, niet om de games zelf.
US inderdaad nooit last ervan, altijd gelijk inloggen en 5-20 sec wachten voor een gamequote:Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef colty het volgende:
[..]
Oh aha! Ik kan ook altijd gelijk inloggen. 1x een minuut of 4 moeten wachten. Raar dat er toch zo'n verschil zit tussen US en EU dan..
Inderdaad, ook toevallig dat ik alleen US speel aangezien een maatje van me daar begonnen is ivm de Beta geloof ik. Doordat hij daar zat, ben ik ook geljik op US begonnen dus nog nooit EU gespeeldquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef Adames het volgende:
[..]
US inderdaad nooit last ervan, altijd gelijk inloggen en 5-20 sec wachten voor een game
Ik heb er ook nog wel een account, maar dan moet ik weer op lvl 2 beginnen ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef colty het volgende:
[..]
Oh aha! Ik kan ook altijd gelijk inloggen. 1x een minuut of 4 moeten wachten. Raar dat er toch zo'n verschil zit tussen US en EU dan..
Hetzelfde, al zat ik dan zelf ook nog in de Beta. EU speelde ik alleen als er downtime was op US (wat toen wel vaker voorkwam)quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:06 schreef colty het volgende:
[..]
Inderdaad, ook toevallig dat ik alleen US speel aangezien een maatje van me daar begonnen is ivm de Beta geloof ik. Doordat hij daar zat, ben ik ook geljik op US begonnen dus nog nooit EU gespeeld
Ik had een tijdje terug een US account aangemaakt ivm de problemen op EU, misschien toch maar gewoon daar weer mee verder gaan als de problemen op EU aanhouden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Hetzelfde, al zat ik dan zelf ook nog in de Beta. EU speelde ik alleen als er downtime was op US (wat toen wel vaker voorkwam)
Ping is redelijk voor mij, 180ms. 2/3 van de mensen op US heeft meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een US account aangemaakt ivm de problemen op EU, misschien toch maar gewoon daar weer mee verder gaan als de problemen op EU aanhouden.
Ja klopt, wat dat betreft is het in NL meestal beter dan in de VS.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Ping is redelijk voor mij, 180ms. 2/3 van de mensen op US heeft meer.
Waar is die bron dan? Ik geloof er weinig van, de crew en de users zijn bijvoorbeeld vele male actiever op de US forums dan op de EUquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:10 schreef nyny83 het volgende:
Op de US zijn minder problemen om 2 redenen:
- Verschillende timezones, dus geen grote pieken met inloggen zoals in de EU
- Veel minder spelers. Bron: Riot
Daarbij speel je op de Europese piektijden juist weer niet op de Amerikaanse piektijden. Heb vroeger nog wel eens wat US-based mmo's ed gespeeld die pas echt leuk werden vanaf een uurtje of 11-12 's avonds.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:10 schreef nyny83 het volgende:
Op de US zijn minder problemen om 2 redenen:
- Verschillende timezones, dus geen grote pieken met inloggen zoals in de EU
- Veel minder spelers. Bron: Riot
Kan er niet rouwig om zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef ems. het volgende:
Die patchnotes. http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=874415
Evelynn zal je voorlopig niet meer zien iigWat een overdreven nerf.
Zie verder niet echt character nerfs waar ik rouwig om ben. Vayne is zoals in het topic vermeld vrij terecht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef ems. het volgende:
quote:Wards and Teemo's mushrooms are no longer targetable/manipulated by spells (except Summoner Teleport). This means, for example, that wards will no longer be able to block Rammus' Powerball, Mushrooms will not block skillshots, and Jax is no longer able to Leapstrike onto a ward
Nasus een miskoop? Speel nog eens een paar potjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef EpicKnife het volgende:
De eerste keer dat ik met Ashe mijn ulti gebruikte, had ik iemand dood andere kant van de map, ik was boven in een lane, en ik richtte op iemand in het midden, ik had iemand helemaal onderaan dood. Echt mooi. Ashe is wel goed, Nasus heb ik ook gekocht, maar dat was een miskoop. :s
Wat hij zegt. Nasus is baas. Gewoon brute nuke is het.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:50 schreef colty het volgende:
[..]
Nasus een miskoop? Speel nog eens een paar potjes!
Haha, ik ken het.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:15 schreef Zeroku het volgende:
Echt... speel een potje met vrienden en meteen gekanker.
Ik speel echt 3 miljard liever alleen dan met hen.
Je kunt ook fatsoenlijke vrienden zoeken natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:15 schreef Zeroku het volgende:
Echt... speel een potje met vrienden en meteen gekanker.
Ik speel echt 3 miljard liever alleen dan met hen.
Fatsoenlijke vrienden maken elkaar niet af?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt ook fatsoenlijke vrienden zoeken natuurlijk.
Ik speel zonder problemen met een paar vrienden / bekenden. Eén vriend van ons is gestopt met LoL, omdat we hem continu belachelijk maakten vanwege het feit dat hij echt 80% van de tijd scores van 2/14/2 haalde. Het werd hem iets te pijnlijk duidelijk dat ondanks dat hij de grootste gamenerd van ons allemaal is, hij gewoon echt bizar slecht is in welke game dan ook.
Ja, ik heb fatsoenlijke vrienden. Eentje speelt op 2k rating, de andere op 1800 en nog eentje op 1500 ofzo maar die speelt af en toe mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt ook fatsoenlijke vrienden zoeken natuurlijk.
Ik speel zonder problemen met een paar vrienden / bekenden. Eén vriend van ons is gestopt met LoL, omdat we hem continu belachelijk maakten vanwege het feit dat hij echt 80% van de tijd scores van 2/14/2 haalde. Het werd hem iets te pijnlijk duidelijk dat ondanks dat hij de grootste gamenerd van ons allemaal is, hij gewoon echt bizar slecht is in welke game dan ook.
Oh dat bleven we ook proberen hoor. Maar als je na 30 keer uitleggen nog niet snapt dat towerdiven op lvl 2 met een tegenstander op 50% HP niet echt verstandig is, dan houdt het een keer op natuurlijk. Als je daarnaast ook nog het beeld van jezelf hebt dat je toch wel vrij goed bent, dan kun je er op wachten dat mensen daar grappen over gaan maken natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:24 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Fatsoenlijke vrienden maken elkaar niet af?Integendeel ze helpen elkaar beter te worden.
Klopt helemaal. Ligt er denk ik wel aan of het een "vriend" of echte vriend is natuurlijk. Mij boeit het niet zo veel als een echte vriend van me gaat towerdiven. Als we er dan maar wel samen om kunnen lachen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat bleven we ook proberen hoor. Maar als je na 30 keer uitleggen nog niet snapt dat towerdiven op lvl 2 met een tegenstander op 50% HP niet echt verstandig is, dan houdt het een keer op natuurlijk. Als je daarnaast ook nog het beeld van jezelf hebt dat je toch wel vrij goed bent, dan kun je er op wachten dat mensen daar grappen over gaan maken natuurlijk.
En kom, het is maar een spelletje.
Had hem lekker pantheon geleerd! Die kan dat gewoon door zijn shield-passivequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat bleven we ook proberen hoor. Maar als je na 30 keer uitleggen nog niet snapt dat towerdiven op lvl 2 met een tegenstander op 50% HP niet echt verstandig is, dan houdt het een keer op natuurlijk. Als je daarnaast ook nog het beeld van jezelf hebt dat je toch wel vrij goed bent, dan kun je er op wachten dat mensen daar grappen over gaan maken natuurlijk.
En kom, het is maar een spelletje.
Tsjah da's een beetje jammer. Zeker met IRL vrienden moet je daar wel uit kunnen komen lijkt me. Als ik met bekenden die nog geen lvl 30 zijn aan het spelen ben weet ik dat ze noob zijn en ga je dus met een andere mentaliteit het potje in. Dan ga je gewoon voor de fun spelen en niet lopen tryharden voor die win.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik heb fatsoenlijke vrienden. Eentje speelt op 2k rating, de andere op 1800 en nog eentje op 1500 ofzo maar die speelt af en toe mee.
Dat is het probleem niet, het is meer dat ik zeg maar nu een half jaar speel en zij twee jaar ofzo. En dan speel ik ook nog pas een paar games Malzahar en ben dus wat itembuilds uit aan het testen en dan zit er wel eens een kutpotje bij en dan begint het gejank meteen...
Ja het is niet dat ik noob benquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Tsjah da's een beetje jammer. Zeker met IRL vrienden moet je daar wel uit kunnen komen lijkt me. Als ik met bekenden die nog geen lvl 30 zijn aan het spelen ben weet ik dat ze noob zijn en ga je dus met een andere mentaliteit het potje in. Dan ga je gewoon voor de fun spelen en niet lopen tryharden voor die win.
Als je wat loopt te kloten is dat allemaal prima natuurlijk. Het punt is dat hij echt heel fanatiek loopt te spelen en dit soort dingen dan doet. Als ie dan achteraf de match weer verloren heeft met een 2/16/2, dan heeft hij weer verhalen over het feit dat hij altijd met verschrikkelijke noobs speelt. Of dan ook nog beweert dat hij net een hele goede 12/3/8 heeft gespeeld, terwijl je gewoon in z'n match history kan zien dat het niet zo is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:13 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ligt er denk ik wel aan of het een "vriend" of echte vriend is natuurlijk. Mij boeit het niet zo veel als een echte vriend van me gaat towerdiven. Als we er dan maar wel samen om kunnen lachen!![]()
Maar kom, towerdiven op lvl 2 en ermee wegkomen is natuurlijk ook leuk!
Ja, dat eerste dus. Maar schijnbaar kunnen ze dat niet hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:04 schreef nyny83 het volgende:
Wat is dan het probleem? OF je zegt dat je malz wilt proberen en dat het mis kan gaan, OF je neemt een andere heroe en gaat voor de winst
Bah, ik weet niet wat ik van Gangplank's nieuwe passive vind.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef ems. het volgende:
Ik doe nu Berserker Greaves, Infinity Edge, Phantom Dancer, nog een PD, Bloodthirster of Banshee's Veil. Dan zou ik die dus voor de eerste of na de eerste PD pakken.quote:Sword of the Divine
+60% Attack Speed UNIQUE Passive: Every fourth attack deals 100 extra Magic Damage. UNIQUE Active: Your attacks cannot be dodged and you gain 30 Armor Penetration for 8 seconds.
Die zie ik ook bijna niemand gebruiken, terwijl die stats zo slecht nog niet eens zijn.quote:Tiamat
+50 Attack Damage +15 Health Regen per 5 sec +5 Mana Regen per 5 sec Passive: Your attacks splash, dealing 50% area of effect damage around the target (35% for ranged attacks).
Wtf?quote:Maximum gold for killing a player on a long kill streak reduced to 500 gold from 1000
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef Keselo het volgende:
Tiamat is absoluut geen goed item nee, qua prijs is het niet goed en er zijn veel beter items om als carry in 1 van je 6 item slots te doen. Quicksilver Sash is aardig als je tegen een team met veel cc speelt dat jou constant focust.
Hmm, duidelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef ems. het volgende:
mja, tiamat.
50 damage = nice
15 health regen = mediocre en vrijwel overbodig
5 mana regen = niets
passive is kleine radius en voegt nogal weinig toe.
Typische item die niemand koopt omdat eigenlijk ook vrijwel niemand er wat aan heeft.
Ik moet zeggen dat het me meeviel vandaag, maar een minuutje of 10 wachten en niet eens na een kwartier 'server busy' e.d....quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:46 schreef sanakthe het volgende:
Die queue's gaan echt he-le-maal nergens meer over..
Ezreal, Gangplank en eventueel Twitch wil het nog wel eens leuk op zijn, dat was het dan ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef ems. het volgende:
mja, tiamat.
50 damage = nice
15 health regen = mediocre en vrijwel overbodig
5 mana regen = niets
passive is kleine radius en voegt nogal weinig toe.
Typische item die niemand koopt omdat eigenlijk ook vrijwel niemand er wat aan heeft.
Attack speed en damage moeten natuurlijk een optimale verhouding hebben, maar inderdaad alleen nuttig als je tegen een (sterke) Jax speelt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:21 schreef nyny83 het volgende:
Nee, als Ashe heb je pure damage en armorpen. nodig, attack speed is van secundair belang. Het KAN wel, maar ik zou het alleen doen vs dodgewhores zoals Jax en soms Singed.
mm ff kijken wat ik dan op geel heb, verder vind ik swiftness wel erg fijne boots. Ashe moet juist snel zijn, ze heeft verder helemaal niks om zich te verdedigen. En wat voor boots heb je dan. Mobility of Mercury zijn de andere 2 keuzes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:19 schreef ems. het volgende:
Als je gele mana per level runes hebt heb je zat manaregen. En boots of swiftness vind ik nogal overbodig op ashe ;o
Greaves vind ik persoonlijk veruit de slechtste boots.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef Zeroku het volgende:
Boots of Swiftness zijn overbodig inderdaad. Ik gebruik zelf altijd berserker greaves. Met een fatsoenlijk team hoeft je toch niet weg te rennen, je doet je ulti en killed iedereen als het goed is.
Zojuist weer een heerlijk potje met Ashe gespeeld, daarna meteen session closed, nu een uur queue_
Heb bij verschillende (goede) Ashe-spelers gekeken c.q. gevraagd en bijna iedereen noemde die boots als degene die zij gebruiken. Ook op Dreamhack meest gebruikt by the way.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Greaves vind ik persoonlijk veruit de slechtste boots.
Berserker greaves juist absoluut. Beste greaves op ashe veruit, juist omdat ze makkelijk kan kiten. Berserker greaves zijn geen slechte boots, ze zijn alleen op weinig classes ideaal. Ashe is er één vanquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:23 schreef Adames het volgende:
[..]
mm ff kijken wat ik dan op geel heb, verder vind ik swiftness wel erg fijne boots. Ashe moet juist snel zijn, ze heeft verder helemaal niks om zich te verdedigen. En wat voor boots heb je dan. Mobility of Mercury zijn de andere 2 keuzes.
Wat ik er op tegen heb is dat een Ashe als het goed is het meeste gold binnenhaalt gedurende het spel. Dan vind ik nogal zonde om de goedkope berserkers te pakken die eigenlijk niks unieks bieden, in plaats van de betere snelheid bij swiftness of mobility of de anti-CC van Mercury al is een gestunde Ashe meestal toch zo dood..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Berserker greaves juist absoluut. Beste greaves op ashe veruit, juist omdat ze makkelijk kan kiten. Berserker greaves zijn geen slechte boots, ze zijn alleen op weinig classes ideaal. Ashe is er één van
25% attack speed is tamelijk veel voor zo'n goedkope item hoor. Daarnaast maak ik ze meestal direct af nadat ik een BF sword heb en als het goed is ben je dan al gevaarlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat ik er op tegen heb is dat een Ashe als het goed is het meeste gold binnenhaalt gedurende het spel. Dan vind ik nogal zonde om de goedkope berserkers te pakken die eigenlijk niks unieks bieden, in plaats van de betere snelheid bij swiftness of mobility of de anti-CC van Mercury al is een gestunde Ashe meestal toch zo dood..
In Europa blijkbaar welquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zijn queues van 50+ minuten normaal? Vriend van me zei dat ik dit spel uit moest proberen, download ik het moet ik 50+ minuten wachten.
Staat ie net op 1 minuut, springt ie terug naar 10 minuten.quote:
Op Ashe pak je juist berserker greaves. Die 25% attack speed betekent gewoon 25% meer schade. Met een goede support in je lane heb je rond de 20 minuten ook infinity edge en kan het feest beginnen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat ik er op tegen heb is dat een Ashe als het goed is het meeste gold binnenhaalt gedurende het spel. Dan vind ik nogal zonde om de goedkope berserkers te pakken die eigenlijk niks unieks bieden, in plaats van de betere snelheid bij swiftness of mobility of de anti-CC van Mercury al is een gestunde Ashe meestal toch zo dood..
Al ligt het natuurlijk wel aan het niveau waarop je speelt, op de hoge niveau's haal je niet binnen een half uur PD+IE+BC+LW en is het in je eentje ganken veel minder. Dan zou ik inderdaad wel voor Berserker gaan. Op de lage niveau's ga ik zelf nog steeds liever voor snelheid die je de mobiliteit geeft om snel tussen lanes te switchen.
Nee deze week met DreamHack is het totale bagger geworden. Daarvoor had je 's avonds in de piek misschien 15 minuten queue, maar vaker helemaal geen queue.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zijn queues van 50+ minuten normaal? Vriend van me zei dat ik dit spel uit moest proberen, download ik het moet ik 50+ minuten wachten.
Je tweede PD zeker vervangen door eerst een banshee's veil te kopen. Beter defense (heb je nog helemaal niet namelijk) dan nog meer offense op dat moment in de game. Meestal is het na IE en PD toch al over. Zo niet dan doe je iets verkeerd (te weinig defense meestal). Banshee's veil zeker een beetje early/mid game kopen tegen karthus/malzahar etc.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:12 schreef Zeroku het volgende:
Sword of Divine. Zou dat goed in een Ashe-build passen?
[..]
Ik doe nu Berserker Greaves, Infinity Edge, Phantom Dancer, nog een PD, Bloodthirster of Banshee's Veil. Dan zou ik die dus voor de eerste of na de eerste PD pakken.
Ben even aan het kijken voor een andere Ashe-build dan normaal.
Ehm, die zijn er juist weinig want ashe heeft permaslow?quote:Er zijn veeel champions die je te snel af zijn.
Tryndamere kan zo bij je komen, Teemo, Nocturne, iedere hero met een stun, etc.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Ehm, die zijn er juist weinig want ashe heeft permaslow?
Gaat mij erom dat als je toch genoeg geld hebt je beter je IAS ergens anders vandaan kan halen, bijvoorbeeld met een Zeal/PD. Dan kan je andere boots kopen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:21 schreef ems. het volgende:
Ja, maar dat zijn voorbeelden waarbij boots of swiftness je verder ook weinig gaan helpen. En wederom eerder een verkeerde positionering.
Download US en ga daar spelen, nergens last van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Staat ie net op 1 minuut, springt ie terug naar 10 minuten.
Wacht je 50 minuten, krijg je ineens "server is busy" word je gekickt. Vind het nu al een kutspel en ik ben er nog niet eens in gekomen!
Alleen heb je daar last van een hogere latency, altijd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:04 schreef colty het volgende:
[..]
Download US en ga daar spelen, nergens last van.
Heb ik echt geen last van moet ik zeggen. De meeste gasten hebben een hogere dan ik en naast dat trouwens. Het gebeurd niet vaak dat ik niet de eerste ben die 100% geladen heeft en op Summoning staat. Het enige wat ik ooit gehad heb waren wat fps drops, dit was op het moment dat ze met wat probleempjes kampten. Eigenlijk dus nooit last van lag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:25 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Alleen heb je daar last van een hogere latency, altijd.
Het is maar wat je liever hebt, maar ik zou er gestoord van worden
En daar zou ik persoonlijk dus gek van wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:25 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Alleen heb je daar last van een hogere latency, altijd.
Het is maar wat je liever hebt, maar ik zou er gestoord van worden
Edit: Wtf...bijna half 1 's middags, maar toch al een queue van 33 min? Het moet niet veel gekker worden...
Nouja als je EU gewend bent zoals ik en dan op US gaat spelen (ben daar lvl 22) merk je het verschil wel hoor. Op US kan ik dus echt voor geen ene meter lasthitten bijvoorbeeld, terwijl dat op EU wel aardig gaat (~200 vs ~45 ping)quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:24 schreef colty het volgende:
[..]
Heb ik echt geen last van moet ik zeggen. De meeste gasten hebben een hogere dan ik en naast dat trouwens. Het gebeurd niet vaak dat ik niet de eerste ben die 100% geladen heeft en op Summoning staat. Het enige wat ik ooit gehad heb waren wat fps drops, dit was op het moment dat ze met wat probleempjes kampten. Eigenlijk dus nooit last van lag.
Ben ik het geheel mee eens, als dit zo blijft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef colty het volgende:
[..]
En daar zou ik persoonlijk dus gek van worden
Heb ik ook al 3 keer gehad de afgelopen week.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:20 schreef Necrodeath het volgende:
![]()
Na ruim een half uur queue eindelijk in de game, ff een potje coop vs ai gestart om de Gankplank changes te bekijken en mn daily IP bonus te krijgen.
Potje klaar; disconnected from pvp.net blabla you can try to manually reconnect, popup error: session closed, en weer in de queue....
Kwestie van smaak dan. Ik heb er in ieder geval geen last vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:43 schreef ems. het volgende:
Tsja. Ik speel liever 1 game per dag met 19 ms dan zoveel ik wil met 100+ ms. Dan is voor mij gewoon het spel verkloot namelijk
Maargoed, ik heb toch zelden last van queues en d/c omdat ik bijna alleen s'nachts speel.
Dat paar milliseconden merk je natuurlijk ook pas wanneer je echt goed bent.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef colty het volgende:
[..]
Kwestie van smaak dan. Ik heb er in ieder geval geen last van
Dan zou ems geen verschil moeten merkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat paar milliseconden merk je natuurlijk ook pas wanneer je echt goed bent.
Mwa. Vooral bij lasthitten lijkt me. Als je dat niet goed kunt, dan is in feite het potje al verloren met degelijke tegenstanders.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat paar milliseconden merk je natuurlijk ook pas wanneer je echt goed bent.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dan zou ems geen verschil moeten merken
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:47 schreef HeavensAxe het volgende:
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=259020____________!
Hoorde een vriend van me hetzelfde zeggen inderdaad. Even proberenquote:
Ik krijg nog steeds dezelfde popup en word dan geforceerd om op OK te drukken waarna het spel word afgesloten. Enig idee hoe ik dat kan oplossen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef Monolith het volgende:
Ik zit er nog steeds in en speel zonder probleem, alleen shop is niet actief op het moment.
Ik krijg dat ook, is niet op te lossenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds dezelfde popup en word dan geforceerd om op OK te drukken waarna het spel word afgesloten. Enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Goede reclame voor ons volkquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:47 schreef HeavensAxe het volgende:
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=259020____________!
Als je een goede build hebt zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:15 schreef ems. het volgende:
Ik hoor iedereen roepen dat Yorick belachelijk underpowered is, kan iemand dat bevestigen?
Ik had er gister 3x achter elkaar eentje in m'n team, maar ik was ook nog niet echt onder de indruk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:36 schreef Keselo het volgende:
Het een kinderlijk eenvoudig een Yorick te outlanen. Of Yorick kan junglen weet ik niet, lijkt me wel super moeten gaan met die minions..
Lag dat aan de Vlad / WW die of slecht of niet gewend aan gepimpte GP waren of is GP nu weer OP?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:01 schreef nyny83 het volgende:
Ik speelde gister TEGEN een gangplank, die ging mid. Ik was Ashe maar omdat Vladimir per se mid wilde nam ik een solo lane. Vervolgens werd Vlad COMPLEET gedomineerd door gangplank, en pakte GP ook onze warwick jungler die Vlad af en toe kwam helpen er steeds bij. Kortom: 15 minuten gespeeld, 13 kills voor GP. Geegee.
Dat was natuurlijk ook een beetje de bedoeling van de wijzigingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:42 schreef nyny83 het volgende:
Voornamelijk het eerste denk ik, alhoewel GP nu wel een stuk sterker geworden is imo.
Klopt, ik denk dat ik hem ook zeker weer eens ga proberen binnenkort, of zelfs kopen. Want of hij nou slecht is of niet, ik vind hem altijd wel leuk om te spelen. Parrrrley! 8)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook een beetje de bedoeling van de wijzigingen.
Gisteravond bij mij wel m.u.v. de shop. Maar er waren anderen met problemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:25 schreef WaywardOne het volgende:
Werken de EU servers weer naar behoren?
GoT channel joinen ingame, zitten altijd wel 15~30 mensen, allemaal nederlanders. Meestal zijn wel lvl 20+ dus het is wel handig om eerste deel alsnog solo te doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:12 schreef Gafietsen het volgende:
Ik speel het ook sinds uhm
eergister:P
Heeft iemand een leuke clan/guild ( weet niet hoe ze het noeme op LoL??)
Of gewoon een groepje mensen op Teamspeak?
Want ik kan er nog niks van, en hulp is best welkom
Eerste deel solo is juist handig als ik dan tips krijgquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:17 schreef daankes het volgende:
[..]
GoT channel joinen ingame, zitten altijd wel 15~30 mensen, allemaal nederlanders. Meestal zijn wel lvl 20+ dus het is wel handig om eerste deel alsnog solo te doen.
GP is nu echt sterk inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:42 schreef nyny83 het volgende:
Voornamelijk het eerste denk ik, alhoewel GP nu wel een stuk sterker geworden is imo. Zeker omdat mensen nog niet allemaal weten dat ie nu een slow heeft, en dus moeilijk van hem weg kunnen komen.
Moet je mij even toevoegen. Username: Silv47quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Eerste deel solo is juist handig als ik dan tips krijg
Maar dan zoek ik eerst wel een mini-gebeuren iets wat me beetje kan helpen haha.
Sowieso hou ik wel van wat kleinere groepen als ik game, anders is het zo druk, en luisterd niemand naar elkaar:P
Dadelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:10 schreef MrManuel het volgende:
Jeej dadelijk op allebij me accounts 550 RP erbij
Mooi heb ik op die ene al 900
Daarom speel ik alleen support in ranked gamesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dadelijk? Kan nog tot 1 juli duren.
Echt, net weer wat potjes met Soraka, maar er zijn nog teveel mensen die niet eens snappen wat het nut van een support is...
Ja, was ik eerst ook van plan. Maar ik dacht, och met Soraka even build optimaliseren moet wel kunnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:35 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Daarom speel ik alleen support in ranked games
Laatst midden in de nacht gequeued met een level 16 oid maat van me. 33-1-8 shaco. Ik me maar afvragen waarom het zo makkelijk ging, waren ze behalve hun mid die 30 was (die ik zo'n 14 keer heb geganked) ook rond lvl 16.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef nyny83 het volgende:
Dan heb je een nadeel in runes, masteries en ervaring en dan is het sowieso al niet leuk. Het leukste is om met iemand samen te spelen van hetzelfde level.
Ik ga je vanavond ergens adden, gaan we towerdivenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Echt, net weer wat potjes met Soraka, maar er zijn nog teveel mensen die niet eens snappen wat het nut van een support is...
Sona is perfect met silence en dikke heal.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, was ik eerst ook van plan. Maar ik dacht, och met Soraka even build optimaliseren moet wel kunnen.
Schijnbaar niet dus. Wie vinden jullie trouwens beste support? Soraka is wel goed op zich, alleen vrij squishy. Janna kán goed zijn, maar is vrij lastig om echt goed te spelen. Taric heb ik nog niet gespeeld, maar schijnt wel goed te zijn.
Prima,quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Laatst midden in de nacht gequeued met een level 16 oid maat van me. 33-1-8 shaco. Ik me maar afvragen waarom het zo makkelijk ging, waren ze behalve hun mid die 30 was (die ik zo'n 14 keer heb geganked) ook rond lvl 16.
Maarja, enige redelijke oplossing denk ik zo. Ik denk alleen dat het systeem verder geen rekening houdt met je hidden rating.
[..]
Ik ga je vanavond ergens adden, gaan we towerdiven
Soraka heeft ook silence en dikke healquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Sona is perfect met silence en dikke heal.
maar ik vind persoonlijk Sona ook zeer vet he.
Twee heals zelfsquote:
Aangezien ik ook Soraka sinds vanochtend heb gespeeld (en alles gewonnen xd), ben ik wel benieuwd naar jouw build.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, was ik eerst ook van plan. Maar ik dacht, och met Soraka even build optimaliseren moet wel kunnen.
Schijnbaar niet dus. Wie vinden jullie trouwens beste support? Soraka is wel goed op zich, alleen vrij squishy. Janna kán goed zijn, maar is vrij lastig om echt goed te spelen. Taric heb ik nog niet gespeeld, maar schijnt wel goed te zijn.
Ik haal Doran's ring. Philosepher Stone > Heart of Gold > Kagen's Lucky pick en tussendoor nog een bult wards. Als ik geld genoeg heb Shurelya's Reverie/Aegis of the Legion en dan is het vaak al wel voorbijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:27 schreef Soltd het volgende:
[..]
Aangezien ik ook Soraka sinds vanochtend heb gespeeld (en alles gewonnen xd), ben ik wel benieuwd naar jouw build.
Mijnes: boots + ward + hp. -> boots afmaken -> rod of ages -> spirit visage -> frozen heart. En daarna meestal afgelopen.
Abyssal Scepter is nog een leuke toevoeging voor jezelf en je team.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik haal Doran's ring. Philosepher Stone > Heart of Gold > Kagen's Lucky pick en tussendoor nog een bult wards. Als ik geld genoeg heb Shurelya's Reverie/Aegis of the Legion en dan is het vaak al wel voorbij.
Eerste potje vandaag 0/1/17, daarna 0/10/13 en 0/5/14 ofzo. Laatste twee allebei verloren.
Meestal blijf ik de eerste minuut of 2-3 een beetje achter hangen en dan kom ik ze healen als ze nodig hebben. Ze gaan meestal bij mijn elo vanzelf agressiever spelen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dadelijk? Kan nog tot 1 juli duren.
ligt eraan vind ik. als je noobs in je team hebt maakt het geen zak uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef ems. het volgende:
Abyssal Scepter = farm = op soraka = verboden!
Dan heb je er nog niet veel aan. Autoattacks + je Q doen echt niet genoeg damage om iemand te killenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:59 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
ligt eraan vind ik. als je noobs in je team hebt maakt het geen zak uit.
Je bedoelt Abbysal Scepter aura = low range = Soraka dichtbij = dode Soraka .quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef ems. het volgende:
Abyssal Scepter = farm = op soraka = verboden!
Zat net ook bij twee van dat soort lui in, gewoon leaven voordat de match begint. Wordt wel beetje geirriteerd nu op de lage elo(1200), kan gewoon niet hoger raken doordat er totaal geen teamplay is en andere teams winnen doordat ze niet kiezen voor support etc... Daarnaast junglers die verwijten gaan maken als je op soraka 0-3 staat, noemen ze je feeder....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef Keselo het volgende:
Leuk. Bij ranked iemand die denkt leuk te zijn om te gaan trollen.
Nu een leBlanc met ignite clairvoyance. Klapmongool.
Ik ga geen 20 rating verliezen omdat er een klapmongool denkt dat ie grappig is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:03 schreef jespertje het volgende:
[..]
Zat net ook bij twee van dat soort lui in, gewoon leaven voordat de match begint. Wordt wel beetje geirriteerd nu op de lage elo(1200), kan gewoon niet hoger raken doordat er totaal geen teamplay is en andere teams winnen doordat ze niet kiezen voor support etc... Daarnaast junglers die verwijten gaan maken als je op soraka 0-3 staat, noemen ze je feeder....
Oftewel, nu gewoon proberen voor ap of ad carries....
Gaat dus niet als je tegen allemaal 1600s zit..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:12 schreef Zeroku het volgende:
Als ik perse wil winnen ga ik gewoon AD/AP-carry. Dan heb ik echt schijt aan welke heroes de rest pakt. Is al vaak zat voorgekomen dat ik een Malzahar-Vladimir-Veigar-Ashe-Brand-team heb gehad bijvoorbeeld en dat we ook nog wonnen.
Mja, zit wat in inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef Keselo het volgende:
[..]
Gaat dus niet als je tegen allemaal 1600s zit..
Te weinig info.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:24 schreef HansvanOchten het volgende:
Hallo allemaal,
Ik speelde het de afgelopen weken een tijdje, maar sinds 2 weken is het gewoon onmogelijk om in te loggen
Heeft iedereen last van. Riot heeft last van DDoS attacks en heeft daarnaast niet gerekend op de supersnelle groei van het aantal spelers. Je krijgt compensatie in de vorm van 550 riot points.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:27 schreef HansvanOchten het volgende:
que's van 30 min, login server busy etc
Die gaan mooi richting Divine Sorakaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Heeft iedereen last van. Riot heeft last van DDoS attacks en heeft daarnaast niet gerekend op de supersnelle groei van het aantal spelers. Je krijgt compensatie in de vorm van 550 riot points.
Ach ja, of een heel potje ergeren aan die lui of -20, dan is de keuze voor mij makkelijk gehaalt. Denk ik eindelijk een leuk team te hebben, ik jungle amumu, bot ashe en soraka, mid kennen en top irelia, heb ik een soraka die alleen puur of ashe focust, ook in team battles en een ashe die na 30 min al 55 minion kills heeft. Fail game weerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik ga geen 20 rating verliezen omdat er een klapmongool denkt dat ie grappig is.
Die DDoS was al weer een tijdje terug, en dan zouden de amerikanen er ook last moeten hebben. Het zijn vooral ineens veel nieuwe spelers met dat dreamhack gebeuren schijntquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Heeft iedereen last van. Riot heeft last van DDoS attacks en heeft daarnaast niet gerekend op de supersnelle groei van het aantal spelers. Je krijgt compensatie in de vorm van 550 riot points.
Ymir heeft pas gepost dat die DDoS aanvallen nog steeds gaande zijn. En de dreamhack aanwas heeft er ook zeker mee te maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die DDoS was al weer een tijdje terug, en dan zouden de amerikanen er ook last moeten hebben. Het zijn vooral ineens veel nieuwe spelers met dat dreamhack gebeuren schijnt.
Overigens speel ik nu met Veigar, wat een held is dat late game. Met deathfire grasp iedereen in een keer killen
Mja, als ik met een beetje redelijk team speel, ben ik ook niet te beroerd om support te spelen, maar niet als ik vooraf al weet dat het toch gaat falen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:19 schreef Monolith het volgende:
Godsamme wat word ik moe van al die spelers die alleen maar carries spelen. Zit je weer in een team met 4 carries tegen een goed uitgebalanceerd team.
Doe de tutorials eerstquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wil misschien ook es LoL gaan proberen!Wil eens wat anders te doen hebben naast WoW. Iemand nog starters tips voor LoL?
Daarom probeer ik nu een beetje met amumu te spelen. Je kunt beter een team zonder support hebben dan een team zonder tank.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, als ik met een beetje redelijk team speel, ben ik ook niet te beroerd om support te spelen, maar niet als ik vooraf al weet dat het toch gaat falen.
En delete WoWquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Doe de tutorials eerstLeer je in ieder geval de basics van hoe de towers werken enzo. Misschien nog ff 1 of 2x tegen beginner AI oefenen, en dan gewoon spelen. Ohja, en koop een goedkope champ van 450 IP en oefen daar flink mee.
Joa, wel lastige heroes om mee te starten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef EpicKnife het volgende:
Heb RP gekocht. Voor 10 eu heb ik Anivia + Jax + Kennen gekocht. Goede aankopen?
Anders probeer je ze eerst voordat je ze met RP gaat kopenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:20 schreef EpicKnife het volgende:
Jezus, Jax, Kennen en Anivia gekocht met RP. Wat een miskopen
Mjah iddquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:39 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Anders probeer je ze eerst voordat je ze met RP gaat kopen
Bestaat dat champions Pack niet meer? 20 Dollar en je krijgt 20 champs, waaronder Jax en Aniviaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef EpicKnife het volgende:
Heb RP gekocht. Voor 10 eu heb ik Anivia + Jax + Kennen gekocht. Goede aankopen?
Ashe is inderdaad een prima hero, makkelijk om te leren maar tegelijkertijd iemand om op elk niveau te spelen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een Yi die je alleen bij de lage niveau's ziet.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb de tutorial gehad met Ashe en had mijn eerste "bot" game met een andere champion gespeeld. Lukte mij niet echt en ik ging halverwege weg, meteen een strafpunt in mijn email inbox!![]()
![]()
Heb maar meteen Ashe aangeschaft en ga een beetje daarmee oefenen. Kijken of ik het een leuk spelletje vindt!
Op hoog niveau is Ashe alleen retehandig om d'r pijlquote:Op zondag 26 juni 2011 13:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Ashe is inderdaad een prima hero, makkelijk om te leren maar tegelijkertijd iemand om op elk niveau te spelen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een Yi die je alleen bij de lage niveau's ziet.
Uhuhquote:Op zondag 26 juni 2011 13:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op hoog niveau is Ashe alleen retehandig om d'r pijl. Buiten die ulti om zijn er (veel) betere carries.
also also alsoquote:Op zondag 26 juni 2011 13:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Buiten die ulti om zijn er (veel) betere carries.
http://season-one-championship.eu.leagueoflegends.com/quote:Op zondag 26 juni 2011 13:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op hoog niveau is Ashe alleen retehandig om d'r pijl. Buiten die ulti om zijn er (veel) betere carries.
Ja? Lees je wel wat ik zeg? Die ultimate maakt Ashe goed, OOK op hoog niveau. Alleen voor de rest zijn er genoeg carries die beter zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:34 schreef Thormodo het volgende:
[..]
http://season-one-championship.eu.leagueoflegends.com/
Ga maar eens het aantal games tellen waarin Ashe niet voorkomt.
En ja al die heroes packs zijn er nog. Je hebt er ook één voor 3900 RP waarbij je vervolgens weer ~2k RP terug krijgt.
Ook de meest squishy hero. Als je eenmaal getarget bent, ben je ook meteen de lul.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:44 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat dat er een beetje vanaf hangt tegen wat voor team je speelt. Trouwens vind ik ashe alsnog belachelijk sterk met permaslow.
Ze is ieder geval goed om mee te beginnen en lang mee door te gaan, iets wat handig is voor iemand als Bienelientjee. Waarom dat zo is komt ze zelf wel achter.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja? Lees je wel wat ik zeg? Die ultimate maakt Ashe goed, OOK op hoog niveau. Alleen voor de rest zijn er genoeg carries die beter zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |