quote:
Nee, maar bekt lekkerquote:
Komt omdat alle studenten OV krijgen hè, dan wordt het voor de rest van NL duurder.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:09 schreef jordyqwerty het volgende:
Trein is ook niet normaal duur in Nederland
Komt omdat we in Nederland liever geld aan mongolen dingen geven zoals het leger of stomme vliegtuigjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Komt omdat alle studenten OV krijgen hè, dan wordt het voor de rest van NL duurder.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Komt omdat alle studenten OV krijgen hè, dan wordt het voor de rest van NL duurder.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Komt omdat we in Nederland liever geld aan mongolen dingen geven zoals het leger of stomme vliegtuigjes
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Komt omdat we in Nederland liever geld aan mongolen dingen geven zoals het leger of stomme vliegtuigjes
moderne kunst helemaal de tyfus kapot bezuinigen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
moderne kunst helemaal de tyfus kapot bezuinigen.
quote:
Nieuwe kunst is bagger oude kunst kan nog.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Kunst is prachtig en moet behouden worden.
Whahaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Kunst is prachtig en moet behouden worden.
Maar dat is ook niet reëel. Laten we oude mensen afschaffen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef Snuf. het volgende:
Als je het leger afschaft zijn alle begrotingsproblemen opgelost
SNAP JUH?!!! NU LOOP IK ZELLUF MEE TERWIJL IK MEELOPERS EIGENLUK ZUM KOTSEN VIND!!11EINZ!!1quote:
En neemt België Nederland in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef Snuf. het volgende:
Als je het leger afschaft zijn alle begrotingsproblemen opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nieuwe kunst is bagger oude kunst kan nog.
Termen als 'linkse hobby's' gebruiken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Whaha
Linkse hobby is hetAls je een omgevallen brandweer auto al kunst noemt
Ik heb nog wel foto's van mij in een Irish pub.quote:
Mensen die het woord "Linkse hobby" gebruikenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Whaha
Linkse hobby is hetAls je een omgevallen brandweer auto al kunst noemt
Huh, rare zin?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
SNAP JUH?!!! NU LOOP IK ZELLUF MEE TERWIJL IK MEELOPERS EIGENLUK ZUM KOTSEN VIND!!11EINZ!!1![]()
.
Dat bankje van 30.000 (?) euro danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Weer die omgevallen brandwagen nemen als voorbeeld van moderne kunst.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Weer die omgevallen brandwagen nemen als voorbeeld van moderne kunst.
Wij dachten hetzelfde. 14.gif.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen die het woord "Linkse hobby" gebruiken
Mensen die over mensen praten die het woord "Linkse hobby" gebruikenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen die het woord "Linkse hobby" gebruiken
Nee hoor?quote:
Terechte klacht, mensen die die term gebruiken zijn ZUM KOTSCHENNNNNNNNNNNNNN.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mensen die over mensen praten die het woord "Linkse hobby" gebruiken
Daaronder, de poezenparadequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:15 schreef Joosterd het volgende:
Keiharde kunst.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)im-T-Schippers.dhtml
Ja dus? Alsof jij zoiets geniaals kan verzinnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:15 schreef Joosterd het volgende:
Keiharde kunst.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)im-T-Schippers.dhtml
Inderdaad, aangenaam.quote:
Niet weten wie dat werkelijk isquote:
Impliceren dat er vandaag wordt geimpliceerdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:15 schreef yosander het volgende:
Nu nog impliceren en we hebben alles weer gehad voor vandaag.
Mehhh.quote:
Check.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Impliceren dat er vandaag wordt geimpliceerd.
Deze zomer is impliceren echt niet meer 'hip' om te gebruiken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Impliceren dat er vandaag wordt geimpliceerd.
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Moderne kunst: een afgezaagde boom die in een museum ligt, een compleet rood geverfd doek
, een spiegel op een doek geplakt
KAPOT. BEZUINIGEN.
Neem een voorbeeld aan Amerika. Als je goed bent krijg je toch geld van sponsors etc.
Amen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Moderne kunst: een afgezaagde boom die in een museum ligt, een compleet rood geverfd doek
, een spiegel op een doek geplakt
KAPOT. BEZUINIGEN.
Neem een voorbeeld aan Amerika. Als je goed bent krijg je toch geld van sponsors etc.
Dat is zó vorig seizoenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:16 schreef Beatles het volgende:
[..]
Deze zomer is impliceren echt niet meer 'hip' om te gebruiken.
Minstens 2x op een dag maak ik zo'n kunstwerk op schaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:16 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja dus? Alsof jij zoiets geniaals kan verzinnen.Lukt alleen de genialen onder ons.
[..]
Inderdaad, aangenaam.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Minstens 2x op een dag maak ik zo'n kunstwerk op schaal.![]()
Hoezo dequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
4 afleveringen slechtste chauffeur van NL gekeken, nu de laatste
Wtf van 'wtf' of van 'ik ben 12 wat is dit'?quote:
Ik zie het nu pas.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Klaar met school?quote:
Schaap.quote:
Koffiebeaun + Herionjunkquote:
Groetjons en trustenquote:
Met opzet..quote:
De flikker doet het met opzetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:23 schreef Beatles het volgende:
[..]
GA ER DAN POSTEN ???
[..]
Vergeten is menselijk. [ afbeelding ]
Dikke care.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De flikker doet het met opzet
Joosterdx 3 miljoen triljard
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De flikker doet het met opzet
Joosterdx 3 miljoen triljard
Hoeveel meets hebben jullie gehad? En is dat wel leuk? Als er zoveel mensen aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja is het ook. PUB meets waren echt koning en SC's gingen er kneiter hard doorheen.
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaagee.!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe niet zo ja. Doe vrolijkZO KEN IK JE NIET GODNONDEJU.
Ik zei dat ik er niks om gaf dat hij me expres niet opnoemde?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe niet zo ja. Doe vrolijkZO KEN IK JE NIET GODNONDEJU.
ye rightquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:27 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik zei dat ik er niks om gaf dat hij me expres niet opnoemde?Doet me niks.
Je zelfvertrouwen moet weer even een boost krijgen.quote:
Ik ben bij 3 of 4 pub meets geweest. Maar het is echt zooooo leuk als je met zoveel man bent. Wij heerschten over Stairway omdat we met zoveel man waren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:26 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoeveel meets hebben jullie gehad? En is dat wel leuk? Als er zoveel mensen aanwezig zijn?
Stairwayquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben bij 3 of 4 pub meets geweest. Maar het is echt zooooo leuk als je met zoveel man bent. Wij heerschten over Stairway omdat we met zoveel man waren.En het was altijd leuk, zijn altijd wel mensen waar je het mee kunt vinden. Sommigen blijven lang, tot diep in de nacht zuipen, sommigen gaan op tijd naar huis. Laatste meet waar ik bij was, zijn ze midden in de nacht met 4 man ofzo naar een pub'er zijn huis gelopen (hij woont in Utrecht).
Hij zei iedere keer dat hij zou komen maar hij kwam nooit, dus gingen ze hem halen.
En een meet was mijn mattie er ook, maar die kon niet meer naar huis. Dus toen zijn we met de nachttrein naar Eindhoven gegaan, hebben Mark en ik hem naar huis (Waalwijk) gebracht en zijn we terug gereden naar Helmond.
Ja Stairway is het makkelijkste omdat dat zo groot is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
Stairway!
Klinkt gezellig wel
Haha, wat een diehards @ laatste stuk![]()
Attention whore topics.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:31 schreef Heroinjunk het volgende:
PUB SC 3640 - Heroinjunk IS LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF
Zo zagen onze SC's eruit
Ze bijten je hoofd eraf!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar eens in PUB posten denk ik
Meisjes hosselenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar eens in PUB posten denk ik
Ik werd gewoon geadoreerd door PUB.quote:
Zuurkool. :")quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:34 schreef Beatles het volgende:
Oew Zeroku staat ook in dat lijstje![]()
En Mark ook
We leven in het heden niet in het verleden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik werd gewoon geadoreerd door PUB.
[..]
Zuurkool. :")
koffiebeaun is al overstapt naar mij. Wij gaan meeten op Lowlands.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hosselen
ik heb al een driehoeksverhouding met koffiebeaun en ezell
Ik word geadoreerd door EXA en PUB.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
We leven in het heden niet in het verleden.
Lies.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
koffiebeaun is al overstapt naar mij. Wij gaan meeten op Lowlands.
Ik adoreer je UI sowieso.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik word geadoreerd door EXA en PUB.
WAT IS DITquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Wel als Joosterd ook naar Lowlands gaat.
Geen leugens dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Wel als Joosterd ook naar Lowlands gaat.
kan ie niet. Ik winquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:40 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Kijk maar uit Jordy.. Als Joost beter kan zingen..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:43 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja, maar Joost kan goed gitaar spelen.
Ik ben een one man band.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:43 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja, maar Joost kan goed gitaar spelen.
Maar of je ook goed genoeg bent.quote:
Ja want slagroom is vies.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:44 schreef yosander het volgende:
Ik heb net een paar eetlepels met slagroom opgegeten. Is dat raar?
Ik spuit het zo in mijn mond.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:44 schreef yosander het volgende:
Een echte spuit het gewoon in zijn mond, niet eerst op een lepelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:44 schreef yosander het volgende:
WAT IS DEZEN???quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik spuit het zo in mijn mond.
Dear god, dat klonkt fout...
Klinkt inderdaad foutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Een echte spuit het gewoon in zijn mond, niet eerst op een lepel
[..]
Ok ok, als wij een keer een taartje gaan eten mag jij mijn slagroom hebben.quote:
Kom je me helpen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:44 schreef Beatles het volgende:
Dat wordt een dikke 'fittie' tussen Joost en Jordy, beide met een J en dan gevolgd door een o, beide 5 letters![]()
![]()
Succes Koffiebeaun.
[..]
Oeh spuitenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Een echte spuit het gewoon in zijn mond, niet eerst op een lepel
Jij kan het weten.quote:
Zet er dan vooral zo'n emoticon achterquote:
Dubbel fout,, mooi toch!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Zet er dan vooral zo'n emoticon achter
Emma tochquote:
Door dan met mij verder te gaan feesten en hun lekker ruzie te laten maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:46 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hmm, hoe wil je dat ik je help liefje?
Klinkt als een goed plan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:48 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Door dan met mij verder te gaan feesten en hun lekker ruzie te laten maken.
gitaal jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:48 schreef Joosterd het volgende:
Jordy zie je meisjes vinden het gewoon leuk dat ik gitaal speel en een serenade geef.
Als een echte schaap!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:48 schreef Beatles het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan!Im in!
[..]
gitaal ja![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:48 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Door dan met mij verder te gaan feesten en hun lekker ruzie te laten maken.
Sollyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:48 schreef Beatles het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan!Im in!
[..]
gitaal ja![]()
Eerste indruk is belangrijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:48 schreef jordyqwerty het volgende:
ach hou toch op, eisen hebben op muzikaal niveau voor een relatie![]()
Who cares baby I think I wanna marry youuuuuuquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Solly![]()
[..]
Eerste indruk is belangrijk
Koffiebeaun moet zelf beslissen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:50 schreef Beatles het volgende:
Wie ontdekte Koffiebeaun eigenlijk?Ik vind dat diegene recht heeft op haar.
jij hebt 24/7 een gitaar in je handen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Solly![]()
[..]
Eerste indruk is belangrijk
Ouders van Kurtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Who cares baby I think I wanna marry youuuuuu
Heb ik ook nog rechten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:50 schreef Beatles het volgende:
Wie ontdekte Koffiebeaun eigenlijk?Ik vind dat diegene recht heeft op haar.
Ik heb het maar een keer gekeken maar ik werd er niet warm of koud vanquote:
Alleen speciale meisjes krijgen een serenade. Dus nee geen 24/7quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jij hebt 24/7 een gitaar in je handen?
Nee, pas vanaf septemberquote:
Ze zingen regelmatig Beatle liedjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:51 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik heb het maar een keer gekeken maar ik werd er niet warm of koud van
Haha kan toch.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:51 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik heb het maar een keer gekeken maar ik werd er niet warm of koud van
Dat was een van mijn lievelingsaflevering.quote:
Sam.quote:
quote:
quote:
quote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:52 schreef Beatles het volgende:
Ik ga nog even lezen in bed en dan ook slapen, toedels.
quote:
Was een inkoppertjequote:
Altijd jwzquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:54 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja, je leest dus ook nog echt wat ik zeg.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb ook stiekem een relatie met sander
Ssst...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb ook stiekem een relatie met sander
Tja, wat moet je d'r anders meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:54 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja, je leest dus ook nog echt wat ik zeg.
Je scoort -punten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Ssst...knappen de chicks op af hè
.
quote:
quote:
Jouw grapje was veel punten waard.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:56 schreef yosander het volgende:
[..]. Dacht net wat punten te hadden gescoord met mijn garpje
.
vertelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Eerlijkheid duurt het langst. Ik heb ook roddels over Joost gehoord
Jippiequote:
Pssstt.!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Hmm Joost, vertel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Moet hij zelf meekomen. Als hij eerlijk en oprecht is tenminste!
welke Joostquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Vertel het maar koekjestrommel1.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Moet hij zelf meekomen. Als hij eerlijk en oprecht is tenminste!
Voegt toe aan favorieten.quote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:59 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Hihi, ik moest best wel hard lachen net.
Wat weet jij ?quote:
Moest grijnzenquote:
In het volgende topic ben je alles vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
In het volgende topic ben je alles vergeten.
[ afbeelding ]
Jaa, ik keek het eerder wel eens. Maar van seizoen 2 heb ik alleen laatste paar afleveringen gezien volgens mij.quote:
Haha ik heb het hele seizoen gedownload en dan kijk ik het altijd in een keer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jaa, ik keek het eerder wel eens. Maar van seizoen 2 heb ik alleen laatste paar afleveringen gezien volgens mij.
Ghehe leeuk, was seizoen 3 er al dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha ik heb het hele seizoen gedownload en dan kijk ik het altijd in een keer.
Nee seizoen 2.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:07 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ghehe leeuk, was seizoen 3 er al dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |