quote:
Nee, maar bekt lekkerquote:
Komt omdat alle studenten OV krijgen hè, dan wordt het voor de rest van NL duurder.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:09 schreef jordyqwerty het volgende:
Trein is ook niet normaal duur in Nederland
Komt omdat we in Nederland liever geld aan mongolen dingen geven zoals het leger of stomme vliegtuigjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Komt omdat alle studenten OV krijgen hè, dan wordt het voor de rest van NL duurder.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Komt omdat alle studenten OV krijgen hè, dan wordt het voor de rest van NL duurder.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Komt omdat we in Nederland liever geld aan mongolen dingen geven zoals het leger of stomme vliegtuigjes
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Komt omdat we in Nederland liever geld aan mongolen dingen geven zoals het leger of stomme vliegtuigjes
moderne kunst helemaal de tyfus kapot bezuinigen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
moderne kunst helemaal de tyfus kapot bezuinigen.
quote:
Nieuwe kunst is bagger oude kunst kan nog.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Kunst is prachtig en moet behouden worden.
Whahaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Kunst is prachtig en moet behouden worden.
Maar dat is ook niet reëel. Laten we oude mensen afschaffen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef Snuf. het volgende:
Als je het leger afschaft zijn alle begrotingsproblemen opgelost
SNAP JUH?!!! NU LOOP IK ZELLUF MEE TERWIJL IK MEELOPERS EIGENLUK ZUM KOTSEN VIND!!11EINZ!!1quote:
En neemt België Nederland in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef Snuf. het volgende:
Als je het leger afschaft zijn alle begrotingsproblemen opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nieuwe kunst is bagger oude kunst kan nog.
Termen als 'linkse hobby's' gebruiken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Whaha
Linkse hobby is hetAls je een omgevallen brandweer auto al kunst noemt
Ik heb nog wel foto's van mij in een Irish pub.quote:
Mensen die het woord "Linkse hobby" gebruikenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Whaha
Linkse hobby is hetAls je een omgevallen brandweer auto al kunst noemt
Huh, rare zin?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
SNAP JUH?!!! NU LOOP IK ZELLUF MEE TERWIJL IK MEELOPERS EIGENLUK ZUM KOTSEN VIND!!11EINZ!!1![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |