SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, Samzz wint het van ons allemaal!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Samzz tetten > jouw tetten
Sorry dan heb ik niks gezegd
ow crap.. tis al veel te laat jaquote:
Dat is waar samzz is ook welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk, Samzz wint het van ons allemaal!
Nee we kunnen toch ook pics plaatsen van vrouwen met kleren aan maar met een mooi karakterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? In plaats van 2 tetten, 4 tetten?
MUHAHAHAHAHAAAA.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee we kunnen toch ook pics plaatsen van vrouwen met kleren aan maar met een mooi karakter
die bestaan niet.. zodra ze tetten hebben zijn ze verdorvenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee we kunnen toch ook pics plaatsen van vrouwen met kleren aan maar met een mooi karakter
Met kleren aan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeeeeeeej!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef clevy het volgende:
[..]
die bestaan niet.. zodra ze tetten hebben zijn ze verdorven
ik ook van jouquote:
Omdat het sloeg op niks, je hebt gewoon je eigen graf gegravenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg ik een keer iets vrouwvriendelijks word ik uitgelachen
beter dan bedorvenquote:
Nog dieper?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het sloeg op niks, je hebt gewoon je eigen graf gegraven
Je zou het haast niet zeggen he, straks komt huppel ook nog even voor ons dan is het laagste punt voor ons wel bereiktquote:
Bijna 31 toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
L-E is onde de dertig toch? Dan is ze niet oud
Ach zo erg is huppel nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zou het haast niet zeggen he, straks komt huppel ook nog even voor ons dan is het laagste punt voor ons wel bereikt
Bijna 30, over drie maanden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bijna 31 toch?
Dan is het al ingezet de vergrijzing.
*rent*
Ja is ook zo, maar voor mijn Gevoel ben ik echt oud als ik 30 benquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, jong, wat is jong. Leeftijd is eigenlijk heel oninteressant he.
Zeg je nu dat MissB bejaard is?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:56 schreef S95Sedan het volgende:
30 is ook oud
Hoewel het maar een getal is.
Age is just a number. En dat klopt ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:56 schreef S95Sedan het volgende:
30 is ook oud
Hoewel het maar een getal is.
Techno is 48quote:
Mwaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja , als alle bejaarden zo waren dan teken ik ervoor.![]()
Ging het complimentjes alarm af?quote:
True, zie vrouwen van in de 20 die ik ouder zou schatten dan missbquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja , als alle bejaarden zo waren dan teken ik ervoor.![]()
Detailsquote:
Chivalry, jij kent het nogquote:
Je hebt geluk...bij jou valt er weinig af te takelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
De aftakeling gaat hard na de 35 so i've heard
Daarom, het kan alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt geluk...bij jou valt er weinig af te takelen.
Ja, bijna gemist door het diss-alarmquote:
Ik wil ze niet eens van nu zien...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wil wel eens foto's van jou zien over een jaar of 10.
Lang geleden dat ik een goede disstrack gehoord hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, bijna gemist door het diss-alarm
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een goede disstrack gehoord heb
Dat durf ik wel tegen te spreken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
De aftakeling gaat hard na de 35 so i've heard
Hier dan:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een goede disstrack gehoord heb
Zelfs dat is beter dan wat ik de laatste tijd hoorquote:
Dat hoeven we toch helemaal niet te zeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef L-E het volgende:
Waarom gaat het ineens niet meer over hoe geweldig L-E is?
Tetten laten zien en het zal weer over jou gaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef L-E het volgende:
Omdat. Inzicht. Enzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef L-E het volgende:
Omdat we et daar over eens zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef L-E het volgende:
Ik heb geen toegang tot je oren dus ik weet niet wat je hoortquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs dat is beter dan wat ik de laatste tijd hoor
Dat is gewoon een vanzelfsprekendheid, toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef L-E het volgende:
Duidelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat we et daar over eens zijn
Vuur is warm, ijs is koud, L-E is gewelidig
Dit zijn spreekwoordelijke oren schatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot je oren dus ik weet niet wat je hoort
Rusting aan he M&Metje, en maak je niet te drukquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga mn opgefokte lijf op mn spijkermat gooien en hopen dat ik daardoor wat ontspan
Doe mij maar de spreekwoordelijke tieten dan...of mag dat ook niet meer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit zijn spreekwoordelijke oren schat
Maar goed dat ik zo'n lieverd ben danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:09 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan nog zo'n lekker koppie hebben als je een verrot innerlijk hebt dan schiet dat ook niet op. Ik kan het weten
Hehe Royco gaat los.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
No way dat ik haar rijg aan mijn pik moest er nog tussen anders rijmt het niet he
Oh fijn om te horen lieverdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:09 schreef L-E het volgende:
Oh Missss, ik wilde nog even zeggen hoe BLIJ ik ben met de kleertjes! J. is weer een maat gegroeid en nu kon ik gaan winkelen op mijn eigen zolder, echt te geweldig!
Daar zijn de meningen over verdeelt hier geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed dat ik zo'n lieverd ben dan
Is Peuter gedegradeerd naar J.?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:09 schreef L-E het volgende:
Oh Missss, ik wilde nog even zeggen hoe BLIJ ik ben met de kleertjes! J. is weer een maat gegroeid en nu kon ik gaan winkelen op mijn eigen zolder, echt te geweldig!
Dat is net zo'n vaststaand feit als dat ik geweldig ben jongen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeel hier geloof ik.
Van die mooie oud hollandsche spreekwoorden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doe mij maar de spreekwoordelijke tieten dan...of mag dat ook niet meer?
MissB is tof. Echt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef S95Sedan het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeelt hier geloof ik.
Nog een goddelijke man in mijn leven kan ik niet handelen hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef Goddelijker het volgende:
Ik kom me ook even melden bij de singles, sinds heden avond.
Wordt steeds korterquote:
Dat van jou is zo, wil niet zeggen dat alles zo isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is net zo'n vaststaand feit als dat ik geweldig ben jongen.
Jeweets yoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van die mooie oud hollandsche spreekwoorden.
Beter val je met je gezicht op tieten dan op een bord vol met bieten
Stiekem is ze best lief, maar dat geef ik niet toe natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo goddelijk ben/voel ik me op dit moment nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog een goddelijke man in mijn leven kan ik niet handelen hoor.
Alleen wel jammer dat je spelling faalt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef Goddelijker het volgende:
Meer een blunder eigenlijk...quote:
Echt wel dat alles zo is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat van jou is zo, wil niet zeggen dat alles zo is
Gefeliciteerd !! Verstandige keuze!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef Goddelijker het volgende:
Daarom heeft zijn vriend hem gedumpt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat je spelling faalt.
Blijf je nog lang zo doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja daar is geen spreekwoordelijke speld tussen te krijgen hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt wel dat alles zo is.
Kijk eens om je heen? Is alles zo?
Ja he?! Zie je!
Dat is omdat ik niet helemaal helder meer denk, denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat je spelling faalt.
Dat zal ongetwijfeld een rol gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef ArTiC het volgende:
Daarom heeft zijn vriend hem gedumpt waarschijnlijk
Ja baasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt wel dat alles zo is.
Kijk eens om je heen? Is alles zo?
Ja he?! Zie je!
Uiteraard, dat weet je toch.quote:
Ik heb m'n vriendin de deur uitgegooid, dus het ligt iets anders/quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom heeft zijn vriend hem gedumpt waarschijnlijk
Telekids was tof, dat zouden ze moeten gaan herhalenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh oh oh, een blamage, ben je sip, kheb een tip, lap 'm lekker aan je laarsje!
(Telekids)
Vertel, wel benieuwd naar het verhaal zegmaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is omdat ik niet helemaal helder meer denk, denk ik.
Die PI verwart me.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, ik weet wel beter inmiddels.
Vriendin, relatie van 10 maanden, we kennen elkaar 7 jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vertel, wel benieuwd naar het verhaal zegmaar.
Vrouwen die niet weten wat ze willen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vriendin, relatie van 10 maanden, we kennen elkaar 7 jaar.
Komt een 'nieuwe' jongen tegen, nieuwsgierig naar 't onbekende.
Wil daardoor niet op vakantie, want ze weet niet wat ze wilt.
Nou, dan is het simpel, niet waar?
Nogmaals; gefeliciteerd! Goede keuze gemaakt!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Strontziek van. Dan maar de eer aan jezelf houden.quote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nogmaals; gefeliciteerd! Goede keuze gemaakt!
Yes indeed, she's not worth it.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:17 schreef Goddelijker het volgende:
Omdat het echt heel erg respectloos is om het gezeik tussen jullie twee op een openbaar forum te dumpen. Heb een beetje respect voor haar én jezelf en doe dat achter de schermen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo
[..]
Want? Miss komt me een beetje m'n neus uit eerlijk gezegd
Pff, gezellig :xquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vecht dat soort dingen dan persoonlijk uit en niet in een topicquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo
[..]
Moet je dat hier uitvechten dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:18 schreef S95Sedan het volgende:
Man ze kan geen normaal gesprek voeren, als ik hier mn gevoel uit loopt ze al te zeiken, ben dat gezeik strontzat. Laat d'r lekker opzouten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat het echt heel erg respectloos is om het gezeik tussen jullie twee op een openbaar forum te dumpen. Heb een beetje respect voor haar én jezelf en doe dat achter de schermen.
Respect daarvoor. Nooit concessies doen in de liefde, het is er helemaal voor gaan, en anders niet. Dat mag je van een ander ook verwachten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Strontziek van. Dan maar de eer aan jezelf houden.
Dat is het ook zeker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff, gezellig :x
Lijkt me een rotkeuze.
Ja, dat dus. Heb je mij ooit zien zeuren over een ex hier?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:19 schreef L-E het volgende:
Omdat het echt heel erg respectloos is om het gezeik tussen jullie twee op een openbaar forum te dumpen. Heb een beetje respect voor haar én jezelf en doe dat achter de schermen.
En Techno heeft er wel 46 hier!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Heb je mij ooit zien zeuren over een ex hier?
Daarom, als je weet dat die uitdaging er is, de uitdaging naar het onbekende, wees dan ook zo volwassen om het niet op te zoeken...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Respect daarvoor. Nooit concessies doen in de liefde, het is er helemaal voor gaan, en anders niet. Dat mag je van een ander ook verwachten.
Wat een sloeriequote:
Zeker, belangrijk de eer aan je zelf te houden wat dat betreft. Laat d'r maar merken wat ze mist.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker.
Ik heb gezegd van: Denk maar eens na over wat ik voor je beteken(de) en voor je deed, misschien kom je er achter dat het helemaal niet zo verkeerd was wat je had.
Techno is de ideale man he. Het uiterlijk van een jonge god van 24, en de ervaring en wijsheid van een van 46.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoveel? Bijna voor elk levensjaar 1.
Sorry techno
Ik heb er maar twee. Maar dat laatste is inderdaad een waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:23 schreef L-E het volgende:
Eigenlijk kan ik er maar 1 opnoemen. Maar de kracht van overdrijven is groot.
Ik vind je heel sterk hoor, dat was ik niet zo vlak na de break.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daarom, als je weet dat die uitdaging er is, de uitdaging naar het onbekende, wees dan ook zo volwassen om het niet op te zoeken...
Daarom. Als je geen eigen keuzes kunt maken, hoeft het van mij niet meer. Ga ik wel weer van het vrijgezellen-leven genieten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, belangrijk de eer aan je zelf te houden wat dat betreft. Laat d'r maar merken wat ze mist.
Aww... wat lief.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:24 schreef L-E het volgende:
Techno is de ideale man he. Het uiterlijk van een jonge god van 24, en de ervaring en wijsheid van een van 46.
Ja daar kan ik als snotneus natuurlijk niet tegenopquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Techno is de ideale man he. Het uiterlijk van een jonge god van 24, en de ervaring en wijsheid van een van 46.
Mijn hand had testraks ook bijna een break.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind je heel sterk hoor, dat was ik niet zo vlak na de break.
Je kan proberen om 46 vrouwen te neuken, vervolgens doen we wat testjes in behendigheid bij jullie beide, en dan kijken we of je mee kan komen met de grote jongens. Hard werken, maar ik geef je een kans.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar kan ik als snotneus natuurlijk niet tegenop
Testraks? Waar kom je weg?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn hand had testraks ook bijna een break.
Niet verstandig om je hand te breken he, trust mequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn hand had testraks ook bijna een break.
Ik heb hem al een keer gekneusd op deze manier. Frustraties op een gezonde manier uiten is niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet verstandig om je hand te breken he, trust me
Mag ik bij dat aantal ook een beetje overdrijven?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan proberen om 46 vrouwen te neuken, vervolgens doen we wat testjes in behendigheid bij jullie beide, en dan kijken we of je mee kan komen met de grote jongens. Hard werken, maar ik geef je een kans.
Dat weet ik niet, ik zal het nooit halen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:28 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou je er 46 willen neuken, weet je hoe vermoeiend
Er zijn er hier die al jaren bezig zijn daarmee en nog net zo ver zijn als royco volgens mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan proberen om 46 vrouwen te neuken, vervolgens doen we wat testjes in behendigheid bij jullie beide, en dan kijken we of je mee kan komen met de grote jongens. Hard werken, maar ik geef je een kans.
Oh ik ook niet hoor, hoop dat niet eens te halen eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik zal het nooit halen.
Ja suffie, dat zei ik expres he! Leuk ben ik he!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar kom je weg? Waar kom jij vandaan?
Nou ja, dat had makkelijk zo kunnen zijn maar dat red ik niet, want ik ben best wel kieskeurig.quote:
Ja snuffie, waarom denk je dat ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja suffie, dat zei ik expres he! Leuk ben ik he!
Er zijn niet eens 46 neukbare vrouwen op de hele wereld!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, dat had makkelijk zo kunnen zijn maar dat red ik niet, want ik ben best wel kieskeurig.
Ik begrijp je niet. Leg eens uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja snuffie, waarom denk je dat iker bij zette?
Moet ook alles uitleggen hè?
Nou dat wel hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn niet eens 46 neukbare vrouwen op de hele wereld!
Je bent toch geen boer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja suffie, dat zei ik expres he! Leuk ben ik he!
Oh. Komt nu het moment dat jullie me geen vertellen dat er naast mij ook andere vrouwen op de wereld zijn..?quote:
Ik kan ze op twee handen tellen. En ze waren niet eens allemaal de moeite waard.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:32 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19] weet niet eens op welk getal hij zit
[/me]
Morgen eens een lijstje maken
Schat, ik moet je wat vertellen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh. Komt nu het moment dat jullie me geen vertellen dat er naast mij ook andere vrouwen op de wereld zijn..?
...
Dat ik niet het centrum van het universum ben..?
Het scheelt maar een haartje maar je bent niet het centrum.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh. Komt nu het moment dat jullie me geen vertellen dat er naast mij ook andere vrouwen op de wereld zijn..?
...
Voor ons ben jij uiteraard het centrum van het universum, sinds ik hier in singles kom ben jij de enige die er nog toe doet uiteraard.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:33 schreef L-E het volgende:
[..]
...
Puur theoretisch gezien, alles waar een gat in zit is neukbaar. Dus ook een Ien Dales of Rita Verdonk of zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:32 schreef L-E het volgende:
Er zijn niet eens 46 neukbare vrouwen op de hele wereld!
MIquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Puur theoretisch gezien, alles waar een gat in zit is neukbaar. Dus ook een Ien Dales of Rita Verdonk of zo.
Ik kan ze ook met 2 handen tellen....2 geamputeerde handen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan ze op twee handen tellen. En ze waren niet eens allemaal de moeite waard.
Ja, laten we het eens 'puur theoretisch' bekijken..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Puur theoretisch gezien, alles waar een gat in zit is neukbaar. Dus ook een Ien Dales of Rita Verdonk of zo.
Jij hebt een haak.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan ze ook met 2 handen tellen....2 geamputeerde handen.
En god verhoede dat ik ooit een vinger nodig heb...
Hey, dat ik een rationele kijk op de zaak heb wil niet zeggen dat ik het ook zou doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:36 schreef L-E het volgende:
Ja, laten we het eens 'puur theoretisch' bekijken..
FREAK!
Ook die nietquote:
Als het aan iemand als Khomeini ligt wel juist... mja, religie he.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:37 schreef S95Sedan het volgende:
Tech een schaap heeft ook een gat, die neuk je toch ook niet.
Ja sommige anderen wel maja dat is een ander verhaal
He, puur theoretisch toch!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Als het aan iemand als Khomeini ligt wel juist... mja, religie he.
Nog ermee zitten van net?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik lig al in bed, wakker te zijn. :/
En weer wakker om te genieten van dat mooie levenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:32 schreef El_Matador het volgende:
Leven is mooi. Leven met een doel mooier
Truste
In tegenstelling tot de draaikonten van alle andere partijen op PvdD en SGP na?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:17 schreef Samzz het volgende:
Wat heb ik ook een hekel aan de draaikonten van de PVDA en D66
Zoals God bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:49 schreef Q. het volgende:
"Pragmatisme" heet dat, je aanpassen aan de situatie en niet vast blijven houden aan één idee, hoe achterhaalt dat ook blijkt.
In dit geval sprak het artikel dat ik las over de PVDA en D66, vandaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de draaikonten van alle andere partijen op PvdD en SGP na?
Sommige vrouwenquote:
Wil ik het wel zienquote:
Ze gaat alleen de auto wassen hoor, grondigquote:
Tempting maar neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gaat alleen de auto wassen hoor, grondig
Nou ja zegquote:
Doe je dit met opzet?quote:
Eigenlijk hoop ik dat ik er 'de' van kan maken, maja zo te zien gaat dat nog wel even.durenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:14 schreef Mystikvm het volgende:
Kaak rechtgezet, alleen dat vind 'ie niet zo leuk. Nu heb ik een opgezette kaak
[..]
Doe je dit met opzet?
Hoe is het met hetero?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Goedemorgen schatjes!
Het normale leven gaat weer beginnen
Die zit een week in Manchester. En is afgelopen zaterdag (premiere van de musical) voorgesteld aan de beste vriendinquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zit een week in Manchester. En is afgelopen zaterdag (premiere van de musical) voorgesteld aan de beste vriendin
En goedgekeurd?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zit een week in Manchester. En is afgelopen zaterdag (premiere van de musical) voorgesteld aan de beste vriendin
quote:
Leuk man! Ook wel prettig dat je vriend een kletsmaatje had. Anders voelt hij zich misschien ook niet op zijn gemak.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zij heeft sinds ene paar maanden een nieuwe vriend en die twee waren op ene gegeven moment druk aan 't kletsen en ze zei tegen me "Wat hebben wij toch leuke mannen ineens he?"
Nee, maar het is zo wel makkelijk.. Je weet toch om wie het gaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap dat het de naam is die aan één persoon wordt gegeven zodat we weten waar we het over hebben. Maar hetero is hij dus echt niet
Gelukkig kan je uitstekend blind typen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
En kolere, om 6:00 op, klaarwakker, niks aan het handje. In de trein even de ogen dicht, en die willen nu niet meer open. Sucks.
ALT+Squote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelukkig kan je uitstekend blind typen.
En zelfs de 'Invoeren'-knop vinden zonder te kijken.
Of je klikt uit automatisme, omdat je zoveel op FOK! zit, op invoeren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verdomd, het werkt.
Er kan in elk geval niet gezegd worden dat ik teveel op Fok zit
Wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Nu m'n toetsenbord nog fiksen, kloteding.
Hoi.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Sommige users zijn echt net kankerje komt ze echt overal tegen en je krijgt ze niet weg
.
Vind dit niet echt een 'leuke' opmerking.. De ziekte al eens in je persoonlijke omgeving meegemaakt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Sommige users zijn echt net kankerje komt ze echt overal tegen en je krijgt ze niet weg
.
FOK! is duidelijk niets voor jou. byebyequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Vind dit niet echt een 'leuke' opmerking.. De ziekte al eens in je persoonlijke omgeving meegemaakt?
Ga lekker niet wegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! is duidelijk niets voor jou. byebye.
Kom op zeg, het is gewoon een uitdrukking.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Vind dit niet echt een 'leuke' opmerking.. De ziekte al eens in je persoonlijke omgeving meegemaakt?
Meldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef HeatWave het volgende:
.
Fok! is echt niets voor jouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:07 schreef Spijker83 het volgende:
Ga lekker niet weg![]()
Maar misschien toch iets om in gedachte te houden
Voor alt-s moet ik mijn hand draaien. Tab kan ik raken (hihi ik zei raken) met mijn pink, enter met mijn anderequote:
En Den Haag ook niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! is duidelijk niets voor jou. byebye.
Meer een Windows-foutje, het toetsenbord springt om de vier woorden ofzo op een andere taal, dus de leestekens zitten ergens anders. Ik kan om de paar woorden op ctrl+shift drukkenquote:
Jezus sorry hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef HeatWave het volgende:
.
Mijn ene hand zit standaard op alt-s. Zo kan ik zo snel mogelijk zo veel mogelijk inhoudsloze posts maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor alt-s moet ik mijn hand draaien. Tab kan ik raken (hihi ik zei raken) met mijn pink, enter met mijn andere
Sowieso selectief lezenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:10 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik vind het ook geen geslaagde opmerking. Maar goed, lees er ondertussen al overheen.
Ja, dat van mij kan je beter gewoon overslaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso selectief lezen
Vooral dat van jou
Wie heeft er die ziekte niet in persoonlijke omgeving meegemaakt in Nederland?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Bedankt voor de steunquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:10 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik vind het ook geen geslaagde opmerking. Maar goed, lees er ondertussen al overheen.
Wtfquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer een Windows-foutje, het toetsenbord springt om de vier woorden ofzo op een andere taal, dus de leestekens zitten ergens anders. Ik kan om de paar woorden op ctrl+shift drukkenEn de taal verwijderen heeft geen zin
Ik ram al standaard om de zoveel woorden op ctrl+s, en op de ctrl+shift. Krijg er echt een tic van.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn ene hand zit standaard op alt-s. Zo kan ik zo snel mogelijk zo veel mogelijk inhoudsloze posts maken.!
Ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie heeft er die ziekte niet in persoonlijke omgeving meegemaakt in Nederland?
De meest loze opmerking mbt die ziekte ondertussen. 'wacht maar tot je zelf zoiets van dichtbij meemaakt' ehr.. been there done that. Iedereen.
Ja, die ken ik ook. Ik ben er een van. Maar boeiend, laat lekker gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:13 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Bedankt voor de steunhaha
Ben ook niet overgevoelig ervoor of zo.. Maar ken wel mensen die dit toch erg vervelend vinden.
Sowieso in de maatschappij wordt er steeds meer mee gespot. Dus vind ik dat er wat van gezegd mag worden..
Windows moet er sowieso opnieuw opgezet worden. Maar ik kan dat niet zelf denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
WtfIs dat niet te fiksen? Ik zou echt agressief worden van zoiets
Leugens, dan kan je maar met 1 hand tiepen. Altijd minder snel dan met 2 handen, tenzij je 3 tekens postquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn ene hand zit standaard op alt-s. Zo kan ik zo snel mogelijk zo veel mogelijk inhoudsloze posts maken.!
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Windows moet er sowieso opnieuw opgezet worden. Maar ik kan dat niet zelf denk ik
Ik vind dat schelden met kanker onze taal kleur geeft. We schelden ook met tyfus, denk niet dat in 1810 men elkaar belerend aan het toespreken was over hoe verschrikkelijk die ziekte wel niet was.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:13 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Bedankt voor de steunhaha
Ben ook niet overgevoelig ervoor of zo.. Maar ken wel mensen die dit toch erg vervelend vinden.
Sowieso in de maatschappij wordt er steeds meer mee gespot. Dus vind ik dat er wat van gezegd mag worden..
Omdat het de vorige keer ook fout ging met allemaal drivers enzo, had ik geen geluid meerquote:
Bijna haast welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat van mij kan je beter gewoon overslaan
En wat HW deed was niet eens schelden met kanker. Hij gebruikte het als metafoor voor iets dat zich ongecontroleerd voortplant. Wat dat betreft zou je tokkies en ander tuig ook een kankersoort kunnen noemenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind dat schelden met kanker onze taal kleur geeft. We schelden ook met tyfus, denk niet dat in 1810 men elkaar belerend aan het toespreken was over hoe verschrikkelijk die ziekte wel niet was.
Ik ben blij dat we in een land leven waar ik gewoon 'neger' kan zeggen.
Politiek correct geneuzel.
Maar ik weet niet of tyfus in 1810 ook al een scheldwoord was. Misschien hadden ze toen alleen maar woorden als 'drommels' en 'slabakker' en 'vlegels' en 'schoeljes'quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind dat schelden met kanker onze taal kleur geeft. We schelden ook met tyfus, denk niet dat in 1810 men elkaar belerend aan het toespreken was over hoe verschrikkelijk die ziekte wel niet was.
Ik ben blij dat we in een land leven waar ik ook gewoon 'neger' kan zeggen.
Soms hou ik van jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat HW deed was niet eens schelden met kanker. Hij gebruikte het als metafoor voor iets dat zich ongecontroleerd voortplant. Wat dat betreft zou je tokkies en ander tuig ook een kankersoort kunnen noemen
Oke danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het de vorige keer ook fout ging met allemaal drivers enzo, had ik geen geluid meerWindows 7 had ik zo gedaan, maar bij XP wil ik toch wel even iemand achter de hand hebben.
Vlegelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of tyfus in 1810 ook al een scheldwoord was. Misschien hadden ze toen alleen maar woorden als 'drommels' en 'slabakker' en 'vlegels' en 'schoeljes'
Das jou mening en die mag moet je hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we in een land leven waar ik ook gewoon 'neger' kan zeggen.
Zo noem ik ze ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat HW deed was niet eens schelden met kanker. Hij gebruikte het als metafoor voor iets dat zich ongecontroleerd voortplant. Wat dat betreft zou je tokkies en ander tuig ook een kankersoort kunnen noemen
Haarkleur kan veranderenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bijna haast wel
Het is dat je blont bent
Wel eens schoeljes in je omgeving meegemaakt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of tyfus in 1810 ook al een scheldwoord was. Misschien hadden ze toen alleen maar woorden als 'drommels' en 'slabakker' en 'vlegels' en 'schoeljes'
Schavuiten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeukt dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel eens schoeljes in je omgeving meegemaakt?
Hmm sta er niet echt om te springen om dat te eten..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
Ome Willem was een visionair! http://t.co/v83qEf1
Neuh, ik zit nog steeds iets te bedenken waar mijn opa aan overleden had kunnen zijn dat iedereen dagelijks gebruikt, zodat ik daar over kan gaan miepen. Want als je niet meer scheldt met een ziekte, dan komt die ziekte plots niet meer voor.quote:
Iedereen lekker een hartaanval toewensen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, ik zit nog steeds iets te bedenken waar mijn opa aan overleden had kunnen zijn dat iedereen dagelijks gebruikt, zodat ik daar over kan gaan miepen. Want als je niet meer scheldt met een ziekte, dan komt die ziekte plots niet meer voor.
Echt
Nou ja, uiteindelijk gaat iedereen dood aan 1 en hetzelfde iets: een hartstilstand. Dat is eigenlijk de enige doodsoorzaak.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen lekker een hartaanval toewensen?
Tuberculosequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, ik zit nog steeds iets te bedenken waar mijn opa aan overleden had kunnen zijn dat iedereen dagelijks gebruikt, zodat ik daar over kan gaan miepen. Want als je niet meer scheldt met een ziekte, dan komt die ziekte plots niet meer voor.
Echt
Een hersendode zou het daar misschien niet mee eens zijn... Maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, uiteindelijk gaat iedereen dood aan 1 en hetzelfde iets: een hartstilstand. Dat is eigenlijk de enige doodsoorzaak.
Ik denk niet dat een hersendode nog een mening heeft, over wat dan ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hersendode zou het daar misschien niet mee eens zijn... Maar je hebt gelijk
Tuberculose heeft toch meer... Klasse. Vind je niet?quote:
Nee, mij ook niet. Dood dus, maar niet perse door een hartaanvalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een hersendode nog een mening heeft, over wat dan ook
Die overlijdt uiteindelijk ook doordat z'n hart ermee kapt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hersendode zou het daar misschien niet mee eens zijn... Maar je hebt gelijk
Syfilis!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuberculose heeft toch meer... Klasse. Vind je niet?
Of anders, Hepatitis!
Een hersendode die op eigen kracht nog zijn/haar hart kan laten kloppen is wat mij betreft niet doodquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet. Dood dus, maar niet perse door een hartaanval
Dan klinkt het een beetje alsof Mevr. Mier aan het schelden is...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuberculose heeft toch meer... Klasse. Vind je niet?
Of anders, Hepatitis!
Een hersendode die dat niet kan, dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een hersendode die op eigen kracht nog zijn/haar hart kan laten kloppen is wat mij betreft niet dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |