tegen de stroom in ging ? Ik had de indruk dat Jasmin het wel best vond als ze weer eens kon bekvechtenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef akveor het volgende:
De enige die tegen de stroom in ging... de rest heeft mooi hun zin gekregen... belachelijk.
no fucking way...die vond ik nou net niks, van die 3 kerelsquote:Op maandag 20 juni 2011 23:23 schreef snetje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!! Salvatore komt erin
Als dat echt een vriend van Cosi is kan dat nog wat worden...quote:Op maandag 20 juni 2011 23:23 schreef snetje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!! Salvatore komt erin
Dat dus! Goed samengevat...quote:Op maandag 20 juni 2011 23:26 schreef akveor het volgende:
Dit wel een van de meest slechte BB Live shows die ik ooit heb gezien. Het draaide alleen maar om Valencia en Jordan. Jasmin werd overal buiten gehouden zelfs met de al vast staande uitslag.
Zou me niets verbazen, als Jordan bij haar terugkeer heeft bedongen dat ze niet directquote:Op maandag 20 juni 2011 23:26 schreef akveor het volgende:
Dit wel een van de meest slechte BB Live shows die ik ooit heb gezien. Het draaide alleen maar om Valencia en Jordan. Jasmin werd overal buiten gehouden zelfs met de al vast staande uitslag.
met alcohol graagquote:Op maandag 20 juni 2011 23:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hmm, die Salvatore staat nog niet bij de nieuwe bewoners, nog even wachten dus voor zijn promofoto voor de nieuwe OP.
Het is al half 12 dus hij zal zo al binnenkomen...
Ja inderdaad, met veel alcohol, dat was ik vergeten erbij te zetten...quote:
Het is precies waarom Jasmin had moeten blijven. De rest gunt het haar niet en hebben nu hun zin.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
Timmy heeft tegen BB gezegd dat als Jasmin zou blijven dat hij zou gaan??? Chantage
Ja, opzouten met die gast de volgende keer dan maar ....quote:Op maandag 20 juni 2011 23:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
Timmy heeft tegen BB gezegd dat als Jasmin zou blijven dat hij zou gaan??? Chantage
Ze hadden hem en Fab gewoon moeten laten gaan en er dan een paar nieuwe moeten ingooien. Dat was veel beter voor het programma geweest...quote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, opzouten met die gast de volgende keer dan maar ....
Dat het een maat van Cosimo is die zich met een list het huis heeft in gewerkt...quote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben ik de enige die denkt, dat die date helemaal niets gaat worden .....
Ja, dat zou dan nog wel humor zijn ....quote:Op maandag 20 juni 2011 23:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat het een maat van Cosimo is die zich met een list het huis heeft in gewerkt...
Dat ding is aangegroeid .....quote:Op maandag 20 juni 2011 23:52 schreef snetje het volgende:
en Fabienne heeft haar tandenborstel weer eens te pakken
Zou me niets verbazen, als ze het geblokkeerd heeft ......quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
Jordan weer terug... En zegt dat er deze avond niemand meer komt... Geen Salvatore dus???
we krijgen nu een preutse Jordanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, als ze het geblokkeerd heeft ......
Mijn God, ik dacht dat het Ingrid was .....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze was aan het klagen dat het voor bijna 1000 euro aan extensies zijn en dat die nu beschadigd zijn voor slechts 3 broodjes döner...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
de haren van Jordan zijn nu kapot zegt ze... mwah! die waren al lang kaput![]()
Dat hoop ik niet ... nog bedankt voor je linkje voor de liveshow, hoefde niet meer te refreshenquote:
yep!! dit hele gedoe heeft Ingrid al een paar dagen down gemaaktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:23 schreef akveor het volgende:
Ingrid blijft goed bij zichzelf. Jordan gedraagt zich weer eens als een verwend klein kind.
Ja, vraag ik mij ook af, Cosi zit volgens mij buiten in het bad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar is dat nou die maat van Cosi, die heb ik al een hele tijd niet gezien??? Hebben die 2 elkaar al ontmoet???
nog niet gezien nee ..streams haperen nogal ...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar is dat nou die maat van Cosi, die heb ik al een hele tijd niet gezien??? Hebben die 2 elkaar al ontmoet???
ik vind die Timmy zo'n achterlijke idiootquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef snetje het volgende:
goffer ... begint tie weer![]()
[ link | afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik vind die Timmy zo'n achterlijke idiootKleutergedrag..en zo NIET-grappig
+2quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
die 2 moeten nog heul lang wachten met kids!! ..sta je daar in de box naar 2 gekken te kijken .. moeders met koetsjie..groikgroikgroikgroikgroikgroikgroikgroik..koetsjie ... en een vader met wie weet wat weer op zijn hoofd...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, slechte timing, Jordan heeft een kleine crisis ......quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:41 schreef snetje het volgende:
hij is al een half uur in het huis en nog geen Jordan gezien
ik ben die Jordan nu echt even helemaal beu.... 18 jaar en zo verwend als de pest!! der moeder zat er ook al met het schaamrood op de kaken op de bank ...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, slechte timing, Jordan heeft een klein crisis ......
Bad hair day and so weiter ......
Dat dus, maar ik zie toch wel een soort van klik tussen die twee, had ik niet gedacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef akveor het volgende:
Ik hoor Salvatore zeggen: du bist so jung... welkom in het mijnenveld....
Nog niet helemaal begrijpend waar hij zich nu bevindt... Namelijk in Jordans mijnenveld, met haar persoonlijke ondersteuning van generaal BB himself...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef akveor het volgende:
Ik hoor Salvatore zeggen: du bist so jung... welkom in het mijnenveld....
Mooi beschreven, dit horen we morgen van de voice-over in de daily ......quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal begrijpend waar hij zich nu bevindt... Namelijk in Jordans mijnenveld, met haar persoonlijke ondersteuning van generaal BB himself...
Ja natuurlijk. Ze zijn beide jong dan gaat het allemaal veel losser.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik zie toch wel een soort van klik tussen die twee, had ik niet gedacht.
[ afbeelding ]
bubbelbad?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar nogmaals... Waar is Cosimo??? Al een uur niet gezien terwijl er een andere italiaan, sowieso een nieuwe bewoner, is gekomen???
nah! ik heb inmiddels 2 van die kleinhonden .. en die zijn vet lief!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, volgens mij heeft ie ook een rattenHund, zo groot ........![]()
[ afbeelding ]
de combi shirtje ..rokje en gummie laarzen vindt ik wel weer wat hebben bij Ingridquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, volgens mij heeft ie ook een rattenHund, zo groot ........![]()
[ afbeelding ]
Und dort ist, Cosimo die Cosmos ........
[ afbeelding ]
Waar je op let, scherp .......quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
de combi shirtje ..rokje en gummie laarzen vindt ik wel weer wat hebben bij Ingrid
ja sorry... ik weet gewoon te vertellen hoe de gordijnen er uitzien als ik na een visite terug ben.... is dat bleut???quote:
Ja, hoor... Maar nog zonder die Salvatore. Die soms noemt zichzelf steeds gast en mag niet zeggen hoelang hij blijft...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb jij je OP al aangepast .....
Ja, zie het nu ook, mooi, bedankt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, hoor... Maar nog zonder die Salvatore. Die soms noemt zichzelf steeds gast en mag niet zeggen hoelang hij blijft...
Yup, maar nog steeds streams om 0145 uur, ik bedoel maar ....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:44 schreef snetje het volgende:
en Ingrid trekt de volgende conclussie!! weer alles voor Jordan .....
Ja, zijn enige doelwit is namelijk Barry, en daar gaat Jordan terecht niet in mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:49 schreef snetje het volgende:
Jordan probeerd het weer eens richtng Flo over Ingrid en Flo kapt het weer af ...
danke ...ich dich auch ...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ich wünsch dir ein schöne Traum, snetje...
Maar wel de tweede Jordanstalker... die grijnzende nix loslatende sukkel doet niets anders dan achter Jordan aanlopen.. zo erg dat Jordan al tot 3x toe de naam David heeft laten vallen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het vooralsnog een geschikte vent, geen praatjes, geen ego, down to earth .......
[ afbeelding ]
Oh, dat had ik nog niet bedacht, werkelijk ??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:35 schreef 5thencounter het volgende:
En die Geile Pose weer... maar die gast is toch Homo... verspilde moeite!![]()
Een trekstang in z'n neus, oorbellen, en een loopje als een slachtoffer van een anale visitatie en een palet van even smerige inkvlekken als dat vrindje van Valerie... ik gok van wel!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet bedacht, werkelijk ??
Hij heeft Jordan ook nog niet geknuffeld of gekust of zo ........ ja, misschien heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een trekstang in z'n neus, oorbellen, en een loopje als een slachtoffer van een anale visitatie en een palet van even smerige inkvlekken als dat vrindje van Valerie... ik gok van wel!
Klopt, maar het kleeft aan haar als een klit.. duidelijk een opdracht mee om vriendjes te worden met Jordan om "testimonial-TV" te maken.. oftewel uithoren en laten lullen en als hij kijkcijfertechnisch bevalt mag een andere dooie lul oprotten en zelf blijven... TV-Gaat-Voor.... een ouwe wet!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij heeft Jordan ook nog niet geknuffeld of gekust of zo ........ ja, misschien heb je wel gelijk.
Goede analysequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, maar het kleeft aan haar als een klit.. duidelijk een opdracht mee om vriendjes te worden met Jordan om "testimonial-TV" te maken.. oftewel uithoren en laten lullen en als hij kijkcijfertechnisch bevalt mag een andere dooie lul oprotten en zelf blijven... TV-Gaat-Voor.... een ouwe wet!![]()
Thx... en ik denk dat Steve de "dooie" is in deze.. als Salvadore zijn werk goed doet tenminste,..quote:
Ja dat zei je al eerder, en terecht.. ze speelt het Spel goed mee, en weet fucking goed wat nieuwe Salvatoretje komt doen, en zeker na dat die van start af al achter Jordans reetje aanloopt...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar ik zeg het nogmaals, Jordan is de enige bewoner die om 0300 uur nog streams maakt ...
[ afbeelding ]
Waar is de rest, allemaal al lang naar bed .....
Jawohl, wir verstehen uns einander ......quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat zei je al eerder, en terecht.. ze speelt het Spel goed mee, en weet fucking goed wat nieuwe Salvatoretje komt doen, en zeker na dat die van start af al achter Jordans reetje aanloopt...
Ik gok zelfs dat Salvatore een vriendje van Jordan is uit "Het een of andere geil circuitje..." waar ze elkaar al langer kennen... is wel zo makkelijk voor de regie ook om uit te putten als de cijfers droppen....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawohl, wir verstehen uns einander ......
Damn, dat klinkt erg slecht ..........
Wow, dat had ik nog niet gedacht, maar vielleicht ......quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gok zelfs dat Salvatore een vriendje van Jordan is uit "Het een of andere geil circuitje...
" waar ze elkaar al langer kennen... is wel zo makkelijk voor de regie ook om uit te putten
als de cijfers droppen....
Kut.. welke stream dan? alles bij mij is zo DeauD als 't maar kan...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:35 schreef akveor het volgende:
Ik kijk net ff de stream... Jordan is weer eens aan het overacten... het lijkt erop dat ze deaud gaat, morgen gaat vertrekken enzo..... maar nu eerst maar weer eens met große Bruder een 'gesprek' in de SZ.
Hier ff aanmelden... http://bb-friendz.net beetje ingewikkeld maar goede kwaliteit voor zolang het duurt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kut.. welke stream dan? alles bij mij is zo DeauD als 't maar kan...
Yup.. klopt, de strijd tussen hoe lastig het wordt die streams met handen en voeten in leven te houden en de moeite waard om daar kosten wat het kost achter aan te blijven hobbelen begint intussen knap te verliezen.. met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen dus!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier ff aanmelden... http://bb-friendz.net beetje ingewikkeld maar goede kwaliteit voor zolang het duurt.
En hier: http://bigbrother11live.info/
Maar ze liggen nu te pitten cq te wachten op Jordan.
Als je dat einander weg had gelaten klopte je zin precies hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawohl, wir verstehen uns einander ......
Damn, dat klinkt erg slecht ..........
Nee, dat duurt wel erg lang.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:08 schreef snetje het volgende:
ze hebben de blikken nog niet mag ik aannemen?
[ link | afbeelding ]
Nee, niemand heeft haar gezien. Vandaar al die geruchten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:26 schreef akveor het volgende:
Is Jordan al gesignaleerd? Een van de laatste dingen die ik vannacht zag was dat ze bijna aan Salvatore moest beloven dat ze niet weg zou gaan. Het blijft een slecht idee om opstappers terug het huis in te laten.
ze mocht dus uitslapenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef akveor het volgende:
Geen paniek mensen.... ze laat haar billen zien en het is weer all good...![]()
[ afbeelding ]
Yup, dat wordt een Amandaatje.. kop kaal en een pruik erop!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:19 schreef snetje het volgende:
dat komt niet meer goed ...
[ link | afbeelding ]
Ik ben ook blij dat ze opgerot is maar ik vind het wel oneerlijk t.o. Jasmin.quote:
Mooi... nou nu maar hopen dat Tegengas het niet te zwaar opneemt...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
BB heeft net via een brief bekendgemaakt dat Jordan weg is en niet meer terugkomt.
Niemand is verbaasd.
Daar gaat zijn nachtstream. Arme Tegengas.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:40 schreef akveor het volgende:
Mooi... nou nu maar hopen dat Tegengas het niet te zwaar opneemt...
Owww neee... dat is niet leuk....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef snetje het volgende:
Tim heeft gehuild en Fabienne bij zich geroepen ....denk dat er wat ernstigs is gebeurd..
Ze hypert al. Wat een aanstelster.quote:
quote:
Ja maar waarom? Omdat er iets gebeurt is of even ze het op?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef beequeen het volgende:
Als ik Steve goed begrijp zijn of willen Timmy en Fabi het huis verlaten.
Hier geen probleem met de streams.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef Verse_Koffie het volgende:
Ik was weg alles gemist
Maar de streams haperen als een gek valt bijna niet te volgen op dit moment...
Geen idee, ik zit ook te wachten op een verklaring.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:35 schreef akveor het volgende:
Ja maar waarom? Omdat er iets gebeurt is of even ze het op?
Ik krijg bijna het idee dat ze de boel lopen te chanteren... en dat dat ook een reden is waarom Jasmin weg moest.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit ook te wachten op een verklaring.
Werken de links in de OP niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Verse_Koffie het volgende:
heeft iemand link voor mij? ik heb de boel leggegooit geschiedenis en cookies en derg nu ben ik alle links kwijt die ik had
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Maar wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef akveor het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat ze de boel lopen te chanteren... en dat dat ook een reden is waarom Jasmin weg moest.
Dat ze BB onder druk zetten ofzo. Dat Jordan verhaal is ook vreemd. Daarnaast Florian wil ook vertrekken.. tenzij er idd iets ergs gebeurd is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Maar wat heeft het een met het ander te maken?
sorry, was helemaal de OP vergeten.. Maar adamski werkt iig niet van de OP.quote:
Ah, ok. Dat BB een slappe hap is weet ik inmiddels wel. Geen behoorlijke straffen en als ze straffen slaat het nergens op. Jordan had iig een bijzondere status in het huis, zoveel is mij wel duidelijk. Ze doen zichzelf zo de das om, BB dan. Wat een flutprogramma, net als SST.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:50 schreef akveor het volgende:
Dat ze BB onder druk zetten ofzo. Dat Jordan verhaal is ook vreemd. Daarnaast Florian wil ook vertrekken.. tenzij er idd iets ergs gebeurd is.
Volgens de chat liggen ze in de rode slaapkamer. Wat is dit voor een gelul? Of hebben geen materiaal genoeg voor de daily?quote:
Ik las ook iets over een braadpan... en dat Timmy naakt rondliep...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens de chat liggen ze in de rode slaapkamer. Wat is dit voor een gelul? Of hebben geen materiaal genoeg voor de daily?
Dat was toch vannacht? Ik heb caps gezien op BB-fun.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:00 schreef akveor het volgende:
Ik las ook iets over een braadpan... en dat Timmy naakt rondliep...
Heerlijk die roddels...
quote:Das war Big Brother nun endlich zu viel und Timmy wurde gegen 16Uhr ins Sprechzimmer gerufen. Dort wurde ihm mitgeteilt das er das Haus noch heute zu verlassen hat, sich aber bei seinen Mitbewohnern verabschieden darf. Heulend, wie das kleine Kind das er nun mal ist, hat er sich mit Fabienne ins Schlafzimmer zurückgezogen.
Dat gaat best ver... maar of dit de oorzaak is?quote:Timmy erzählt Dagmar von seiner Erpressung des großen Bruders.
"Ich hab dem großen Bruder gesagt 'wenn sie nicht geht geh ich'
Daggy ist erstaunt: Warum machst du das von einer Person abhängig?
Er hätte es nicht ertragen können an ihrem Geburtstag hinten im Zimmer zu sitzen und hier vorne feiern die anderen.
Er möchte dass Fabienne an sich denkt und sich vom Zuschauer rauswählen lässt.
Das sie für sich was Gutes tut und bleibt, wenn er geht
Daggy meint, dass man damit klarkommen muß, wenn jamnd das Spiel spielt.
Laut Timmy hat Jasmin das Spiel und den Namen 'Big Brother' entehrt.
Er hat ihr auch nicht 'tschüss' gesagt
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:14 schreef akveor het volgende:
Het is toch niet duidelijk dat ie het huis moet verlaten?
quote:Das war Big Brother nun endlich zu viel und Timmy wurde gegen 16Uhr ins Sprechzimmer gerufen. Dort wurde ihm mitgeteilt das er das Haus noch heute zu verlassen hat, sich aber bei seinen Mitbewohnern verabschieden darf.
Als het waar is hoop ik dat hij direct moet vertrekken. Dat ging toch om Jasmin?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:11 schreef akveor het volgende:
Dit staat er in het ioff Dagboek: http://www.ioff.de/showpost.php?p=32216916&postcount=169
Dat gaat best ver... maar of dit de oorzaak is?
lol.. nee dat is iets wat iemand schreef op de chat als grapjuh.quote:
he jammer...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:15 schreef akveor het volgende:
[..]
lol.. nee dat is iets wat iemand schreef op de chat als grapjuh.
Ze heeft gewoon gelijk. Jordan is een attention whore. Ik ben blij dat ze opgerot is.quote:
Nee, dat was een gerucht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Ransjih het volgende:
was sal geen vriend van cosi zoals gesuggereerd? hij doet zo lelijk tegen m
De daily is allang afgelopen skattie. Wrs kijk je nu naar de live-stream.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:20 schreef Ransjih het volgende:
hee, loopt mijn klok verkeerd of loopt het uit?
Misschien dat ze rekening houden met de omstandigheden? Het moet wel menselijk blijven. Ook al hebben ze zich schandalig tegenover Jasmin gedragen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dat Cosi nudeln kookt. De boodschappen van vorige week zijn dus niet afgepakt. Wat een bs.
ben ook zoon ei hèquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
De daily is allang afgelopen skattie. Wrs kijk je nu naar de live-stream.
Btw, ik heb je PM gelezen. Hoe verdrietig.![]()
Nou je kan iig zeggen dat BB er alles aan heeft gedaan het ondankbare wicht te laten blijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou, dat is zwaar k*t, kom net thuis en zie dat Jordan opgestapt is ........
Ja, die is mooi genaaid gisteravond ......en ik luister nu een half uurtje naar de weekopdracht,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:50 schreef DINGSKE het volgende:
Ja , om maar te zwijgen over Jamintje die ook weg is
Ja,dat zeker, maar nu wel ten koste van Jasmin, had dan lekker gisteravond opgestapt .....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou je kan iig zeggen dat BB er alles aan heeft gedaan het ondankbare wicht te laten blijven.
idd , maar geloof wel dat zijn opa gestorven is , en hij blijft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hebben jullie overdag gekeken, wat is dat nu met Tim ?
Dat moeten opstappen was een geintje op de chat begrijp ik ?
Jêutje.. zou het echt nóg minder kunnen dan wat er nu zoal gepost wordt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die is mooi genaaid gisteravond ......en ik luister nu een half uurtje naar de weekopdracht,
en het komt me nu al mijn strot uit ....... God wat zullen de streams hier gaan inkakken ....
Tim doet zijn best voor jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou, dat is zwaar k*t, kom net thuis en zie dat Jordan opgestapt is ........
Ik heb Tim, Daggy, Rayo en Lisa nog nooit samen om één uur op de streams gezien .....quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Tim doet zijn best voor jetis al laat en hij is nog op
Dat dus, volgens mij mogen ze volgens de regels pas vanaf tien uur naar bed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:56 schreef Darklight het volgende:
normaal liggen ze om 21.30 ofzo al te slapen
Geen idee, zal wel deel uitmaken van de Afgunst/jalouzie-opdracht zijn van de Regie...quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom delen ze dit niet gewoon met iedereen asoos !
Dat mag niet. Dit was de prijs voor een match die Jordan en Flo gewonnen hebben. Die met de 10 vragen. Omdat Jordan er niet meer is heeft ze de prijs( döner) aan Fabi gegeven. Steve hebben ze gekozen omdat hij zo dol is op döner.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom delen ze dit niet gewoon met iedereen asoos !
Ik ook niet. Cola doet niks en Justin ook niet.quote:
ook maar even check .... dat gespel steeds nekt hem nuquote:
spellen... beetje grasmaaien... spellen... praten over het nomineren... spellen.... lange snuiten trekken naar het eten in de blikken .... en oja!! spellen ... nee dusquote:
ben erg druk met mn dementerende moederquote:
Sterkte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:01 schreef Ransjih het volgende:
ben erg druk met mn dementerende moederen volg eigenlijk op dit moment alleen uitzending
iemand een link?
ja Barry weer in de bochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |