Nee juist niet, verf voor je hoofdhaar kun je hoogstens voor je wenkbrauwen gebruiken. Zeker niet voor je wimpers want dat spul mag niet in je ogen komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef Supaahmann het volgende:
Kiwi, dus verf voor je hoofdhaar kan je ook gebruiken om je wimpers mee te verven?, heeft u misschein iets dat u aanraad om je wimpers te verven
Waarschijnlijk ziet het er niet uit, maar ja er zijn ook vrouwen die er behoorlijk onnatuurlijk uitzienquote:Op maandag 20 juni 2011 23:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij de drogist zijn wimperverfpakketjes te koop, iets van een tientje.
Maar ik gebruik het om niet elke dag mascara te gebruiken... Vraag me af hoe onnatuurlijk het is bij een gast.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:06 schreef Supaahmann het volgende:
Is het mogelijk je wimpers donkerder te maken zodat het natuurlijk lijkt zeg maar... niet dat het gaat krullen of zo iets
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij de drogist zijn wimperverfpakketjes te koop, iets van een tientje.
Ja, dat is mogelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:10 schreef Supaahmann het volgende:
ja.. maar dat zegt toch niets over wat het is :p is het alleen dat het wat donkerder wordt zonder dat het krullen zeg maar dat het er wel natuurlijk uit ziet... is dat mogelijk?
Maar wel veilig als je geen idee hebt waar je mee bezig bentquote:Op maandag 20 juni 2011 23:20 schreef Supaahmann het volgende:
haha ja daar zat ik zelf ook aan te denken maar doe dat toch liever niet (A)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |