Dan heb je deze nog nooit geprobeerd.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Sinaasappel chocoladecombinatie is echt om te kotsen
Hoef ik niet, heb al genoeg andere producten met die combi gehadquote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Dan heb je deze nog nooit geprobeerd.
Jij begrijpt het leven niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Koekjes met chocola en sinaasappel.
Dat vinden alleen homo's lekker.
Gestemdquote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef krokdown het volgende:
Poll: zijn de koekjes ook echt hemels?
• ja
• nee
• dodelijk
• geil
• lesbishe tiener (Y)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wanneer koekjes je leven zijn ben je homo.quote:
Ik ben naast gangster-der dan gangster ook hetero-er dan hetero.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wanneer koekjes je leven zijn ben je homo.
Een DIKKE homo.
Tt change naar 'help een gangster betrapt' pleasequote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Ik ben naast gangster-der dan gangster ook hetero-er dan hetero.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Tt change naar 'help een gangster betrapt' please
De feiten spreken je tegen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:47 schreef OverRated het volgende:
Ik zou die koekjes nooit kopen, want sinaasappel gaat niet samen met chocola in een koekje
Uiteraard, inclusief een vette paint!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:39 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Dat jij nou verwacht dat ik ranzige verhalen over mijn moeder + mijn zusje op fok! zet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit moet ik even kwijt: die koekjes zijn de smerigste, walgelijkste, ranzigste koekjes die ooit zijn gemaakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chocolade en sinaasappel.![]()
![]()
Je hoeft je vinger niet meer in je strot te stoppen, want als je die koekjes eet, komt je hele maaginhoud automatisch mee naar buiten.
Ik weet het.quote:
dat is gewoon absurd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:57 schreef Absurditeit het volgende:
Altijd een bijzonder gore combinatie gevonden.
Gayer en dan gay bedoel je?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Ik ben naast gangster-der dan gangster ook hetero-er dan hetero.
Humor is niet jouw sterkste kant volgens mij. Maar maak je geen zorgen, dat ligt aan het geslacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
M'n moeder en ik zijn betrapt door m'n broertje.
Nee ik leef nog.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:06 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Humor is niet jouw sterkste kant volgens mij. Maar maak je geen zorgen, dat ligt aan het geslacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |