Mannen die niet van naknuffelen houden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:57 schreef missashley het volgende:
[..]
haha , mja hij vind naknuffelen ook niks en ik juist heel fijn. dus meestal ga ik gewoon met me kop op zijn borstkast liggen en dan valt hij wel in slaap en ik lig nog ff 1zijdig te knuffelen
nou over het algemeen niet na dat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mannen die niet van naknuffelen houden.
Terechte klacht, zelfde voor meisjes die dit niet willen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Tja, is persoonlijk, maar als ik klaar ben vind ik het prima om met mijn arm om het meisje te liggen, maar als ze me maar wel in slaap laat vallen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mannen die geen tweede keer willen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tja, is persoonlijk, maar als ik klaar ben vind ik het prima om met mijn arm om het meisje te liggen, maar als ze me maar wel in slaap laat vallen.
tja ik vind dat niet erg als ik die arm maar krijgquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tja, is persoonlijk, maar als ik klaar ben vind ik het prima om met mijn arm om het meisje te liggen, maar als ze me maar wel in slaap laat vallen.
nou dat gebeurd over het algemeen niet meteen na de eerste keerquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mannen die geen tweede keer willen.
Nou, persoonlijk bij mij wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef missashley het volgende:
[..]
nou dat gebeurd over het algemeen niet meteen na de eerste keer
tenzij er iets is als tijdsgebrek
Dat lukt niet meer, leeg is leeg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Tweede keer eigenlijk alleen 's ochtends als we wakker worden. Heb nou niet echt zin om een half uur nadat ik klaar ben meteen weer te gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
ook nie na 15 min rust?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar het lukt dan niet meer.
Meer oefenen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar het lukt dan niet meer.
Oh, ben toch wat anders gewend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tweede keer eigenlijk alleen 's ochtends als we wakker worden. Heb nou niet echt zin om een half uur nadat ik klaar ben meteen weer te gaan.
Maar de volgende ochtend.
nou voor deze boy was ik dat hoofdzakelijk ook gewend volgende ronde pas in de ochtend. maar dit is wel beterderquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Meer oefenen.
[..]
Oh, ben toch wat anders gewend.
Hij heeft niet zo'n grote long inhoud, na een keer moet hij toch echt even een uurtje uitpuffen.quote:
Het wil niet lukken.quote:
Op woensdag 22 juni 2011 01:09 schreef Dimens het volgende:
En dan is het nog maar de vraag of hij zin heeft hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef missashley het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 22 juni 2011 01:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij heeft niet zo'n grote long inhoud, na een keer moet hij toch echt even een uurtje uitpuffen.
[..]
ohh uurtje wachten nah dat is nog te overzien
ow mja als dat niet zeker is dan is een uur wel langquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan is het nog maar de vraag of hij zin heeft hoor.
Gelukkig kan ik mijn tong dan nog als back-up gebruiken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:12 schreef missashley het volgende:
[..]
ow mja als dat niet zeker is dan is een uur wel lang
Ik ben toch wel gewend drie keer achter elkaar hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan is het nog maar de vraag of hij zin heeft hoor.
Jij bent waarschijnlijk ook wel wat meer gewend dan ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik ben toch wel gewend drie keer achter elkaar hoor.Damn.
Dat was me al duidelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk ook wel wat meer gewend dan ik.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit dus. Tegen de tijd dat je urenlang loopt te soppen is die chick toch al uitgedroogd.
Plus wat is er in godsnaam nou fijn aan langer dan een uur pompen? Heb wel betere dingen te doen.Vanwaar al die hate, van de lange sessies wordt je bed het zuurst. Lijkt me al hate genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drommeldaris op 22-06-2011 12:21:51 ]
Wut?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vanwaar al die hate, van de lange sessies wordt je bet het zuurst. Lijkt me al hate genoeg
nope geen troll. Ik hou gewoon heel erg van seks en kan het lang uithouden. Er zijn maar 3 meisjes die het langer dan een half uur uithielden en die ene 8 uur.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Een OP die vraagt om serieuze reacties en dan is de eerste post meteen een moeilijke trol.
Nee jouw posts zijn lekker, direct aannemen dat er geen man is die het langer dan 20 minuten volhoudtquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Zijn posts zijn niet echt van waarde merk ik, niet op letten.
Blijkbaar kan je ook niet lezen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee jouw posts zijn lekker, direct aannemen dat er geen man is die het langer dan 20 minuten volhoudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |