abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 23:08:22 #76
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98439765
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:07 schreef juxtaposition het volgende:
"wil je weer de 8 uur halen schat? pffff. Nou ok, maar doe het wel een beetje zachtjes, dan kan ik tenminste gewoon slapen."
haha :P nou ja dat zou ik niet volhouden 1 nacht in de week vind ik 4 a 5 uur al slopend
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
pi_98439884
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:07 schreef juxtaposition het volgende:
"wil je weer de 8 uur halen schat? pffff. Nou ok, maar doe het wel een beetje zachtjes, dan kan ik tenminste gewoon slapen."
Nou bij sommige meiden had ik inderdaad het gevoel dat ze sliepen... die hadden volgens mij nog nooit van actieve sex gehoord. Ben wel blij dat ik dan dominant ben.
pi_98439942
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:10 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Nou bij sommige meiden had ik inderdaad het gevoel dat ze sliepen... die hadden volgens mij nog nooit van actieve sex gehoord. Ben wel blij dat ik dan dominant ben.
Dat is naar ja.
Dan is het ook gewoon een race naar de top.
Ik klaar, ik tevreden, jij zoekt het maar uit.
Wijven die "meedoen voor spek en bonen" :')
  maandag 20 juni 2011 @ 23:12:44 #79
285467 missashley
Raar maar Waar
pi_98439987
nah ik ben nooit inslaap gevallen maar bedoel meer dan ben ik de dag er op zo niet te genieten
Af en toe is blup zeggen voldoende :)
pi_98441472
Marathonneuken vind ik voornamelijk iets voor de eerste jaren dat je seks hebt, voor het begin van een nieuwe relatie en voor een verregende crocusvakantie hier en daar.

De rest van je leven heb je wel wat beters te doen dan drie dagen kromlopen van de spierpijn en weet je dat je ook gewoon morgen wéér kan neuken in plaats van nu nog drie uur door. Laten we wel wezen; het moet wel léuk blijven. Het zijn de olympische spelen niet!
pi_98441750
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als een man goed is met zn handen en niet te lui is om ze te laten wapperen maakt het mij niet uit als ie maar twee minuten kan neuken. En andere vrouwen hebben dat met andere dingen heb ik me laten vertellen. Het heeft ook ergens wel wat vind ik hoor, dat ie het niet kan stoppen. Ik vond van die mannen die beleefd vragen "nu, of liever over een kwartiertje?" nou ook niet heel opwindend snap je. Dan heb je niet het idee dat je het beste bent wat hem ooit is overkomen, ook al is hij er zelf reuze trots op en moet hij aan het rottende lijk van zn oma denken om het truukje te klaren.
Amen

Jij weet waar je over praat. Ik heb een soort dating coach, een vrouw die al 30 partners heeft gehad en me van mijn maagdelijkheid af wilt helpen
Ze heeft me in geuren en kleuren uitgelegd hoe belangrijk je hand game is. Goed vingeren is echt een kunst
pi_98442296
Precies. Maar onderschat naast vaardigheid ook vooral inzet niet. Er zijn nog best veel mannen die het best kúnnen, maar die eigenlijk best tevreden zijn met even een snel wipje van een paar minuten en daarna gaan maffen. Als dat keer op keer op keer gebeurt en hij doet niks met zn magische handen heb je er ook verdomd weinig aan.
pi_98442374
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:59 schreef Dipkip het volgende:
Precies. Maar onderschat naast vaardigheid ook vooral inzet niet. Er zijn nog best veel mannen die het best kúnnen, maar die eigenlijk best tevreden zijn met even een snel wipje van een paar minuten en daarna gaan maffen. Als dat keer op keer op keer gebeurt en hij doet niks met zn magische handen heb je er ook verdomd weinig aan.
Tja dat soort mannen verdienen geen seks. Ik doe niets liever dan mijn meisje verwennen ^^
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:08:07 #84
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_98442760
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:08 schreef missashley het volgende:

[..]

haha :P nou ja dat zou ik niet volhouden 1 nacht in de week vind ik 4 a 5 uur al slopend
5 uur non-stop? Daarna zou ik toch even goed moeten eten. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:08:25 #85
341452 ecktebaazz
heeft bazen status
pi_98442781
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef juxtaposition het volgende:
2 uur, 6 uur, 8 uur.
Ik geloof er geen zak van.
In elk geval niet aan 1 stuk door.

Dat is neuken tot je lul als een rubber knuppel aanvoelt, en die zure sloot uitgebaggerd is tot een dorre greppel.
Ook kost het nogal wat spierkracht. Kramp in de kuiten ed.

Als het echt langer duurt dan 3 kwartier/een uur dan kap ik er mee.
Heb ik er gewoon geen zin meer in. Dan is het niet meer fijn.

dinsdag 21 juni 2011 @ 07:00:21 #86
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_98448904
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Amen

Jij weet waar je over praat. Ik heb een soort dating coach, een vrouw die al 30 partners heeft gehad en me van mijn maagdelijkheid af wilt helpen
Ze heeft me in geuren en kleuren uitgelegd hoe belangrijk je hand game is. Goed vingeren is echt een kunst
Nog een tip als je van je maagdelijkheid afgeholpen wilt worden; heb eens sex met een meid, ipv erover te praten met een ander. Gaat een stuk sneller.
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:10 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ik vrees dat als je het gevoel hebt dat ze slapen dat je misschien eens naar jezelf moet kijken. Vrouwen maken echt wel geluid als je de goede plekjes bezoekt hoor.
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
pi_98448925
te lang naar mijn zin ;(
pi_98448927
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:00 schreef David_Aames het volgende:

[..]

Nog een tip als je van je maagdelijkheid afgeholpen wilt worden; heb eens sex met een meid, ipv erover te praten met een ander. Gaat een stuk sneller.

[..]

Ik vrees dat als je het gevoel hebt dat ze slapen dat je misschien eens naar jezelf moet kijken. Vrouwen maken echt wel geluid als je de goede plekjes bezoekt hoor.
Het is meer dat ze zelf niet actief bezig zijn, maar gewoon de jongen al het werk laat doen. Klaarkomen deed ze wel hoor.
pi_98449060
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:04 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Het is meer dat ze zelf niet actief bezig zijn, maar gewoon de jongen al het werk laat doen. Klaarkomen deed ze wel hoor.
Ahja. Type zoutzakje. Of spermacontainer. Net een opblaaspop met geluidseffectjes.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:34:17 #90
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_98449794
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:59 schreef Dipkip het volgende:
Och dat is dan ook lekker, dus als de kerel klaar is gaat hij gelijk slapen? Dat zou ik dus niet kunnen hé, de vrouw moet ook genoten hebben voordat ik ga slapen :). Ik hou het bij lange na geen uren vol, maar ik zorg er wel voor dat de bedpartner ook met een tevreden gevoel gaat slapen :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:39:58 #91
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98449862
Varierend van een halve minuut tot een half uur (als ik echt mijn best doe) Soms moet het gewoon niet lang duren.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:29:49 #92
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_98450793
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:39 schreef tja77 het volgende:
Varierend van een halve minuut tot een half uur (als ik echt mijn best doe) Soms moet het gewoon niet lang duren.
volgens mij is dit 1 van de meest serieuze reacties :')

en elke dag samen lekker aan aan de speed :')
get a life!
A man's got to do what a man's got to do
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:30:52 #93
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98450822
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:29 schreef Olle. het volgende:

[..]

volgens mij is dit 1 van de meest serieuze reacties :')

en elke dag samen lekker aan aan de speed :')
get a life!
Als mensen dat leuk vinden is dat hun beslissing als je hier alleen komt om mensen te veroordelen dan ga je dat maar in een ander topic doen.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_98452140
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:30 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Als mensen dat leuk vinden is dat hun beslissing als je hier alleen komt om mensen te veroordelen dan ga je dat maar in een ander topic doen.
Is hun beslissing klopt, maar het is wel knap stom.

OT. Vanaf penetratie varieert van 5 minuten tot een uur. En dat is dan alleen neuken van penetratie tot spuiten. Een uur echt alleen neuken gebeurt echter maar zeer zelden. Handen/tong wordt ook nog gebruikt. Alles bij elkaar kan een sessie 5 minuten tot 4 uur duren.
pi_98452200
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef missashley het volgende:

[..]

met mijn huidige boy, gebruiken we beiden speed vrijwel dagelijks, dus we plannen het niet in voor de gelegenheid ofzo.
Ik heb dan wel aantal verplichte rustdagen ;) dus dan is het voor mij iets prettiger als hij niet heeft gehad tijdens seks. Anders sloopt ie me totaal :P
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:33 schreef missashley het volgende:

[..]

ik zal wel moeten, en die 4 dagen rust is ook voor een reden ;)
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef missashley het volgende:
Urinecontroles iov reclassering
WAT een wijf _O-
pi_98452337
Zolang zij eerder dan mij klaar komt is 't goed, wat eigenlijk altijd wel 't geval is.
Ik kan best lang door gaan, beetje afhankelijk hoe ik me er naar toe zet.
Laat ik me helemaal gaan kan 't vrij snel gebeurd zijn, als ik me een beetje in hou gaat 't sowieso over het uur heen.
pi_98452388
Acht uur :'). Hou toch op mensen...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:29:23 #98
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98452502
Alles boven het uur (neuken dan excl. voorspel) is volgens mij lichtelijk overdreven, en niet fijn meer.
pi_98454009
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef tja77 het volgende:
Alles boven het uur (neuken dan excl. voorspel) is volgens mij lichtelijk overdreven, en niet fijn meer.
Dat denk ik dus ook.

Na een goede, harde beurt van 30 minuten begint de poes van m'n vriendin ook wel beurs te worden.
Als zij dan klaar komt, ben ik blij dat ze even tijd nodig heeft om bij te tanken en na te genieten.
Want langer dan 30 minuten 'stoten' is ook funest voor mijn pielemuis.
pi_98455694
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef tja77 het volgende:
Ik heb wel eens dat ik daar boven zit maar dan mag het er inderdaad ook wel uit, komt ook nog eens bij dat als je er een zwembad onder had gelegd je die ook had kunnen vullen.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')