overigens masturberenquote:Op maandag 27 juni 2011 07:44 schreef MakkieR het volgende:
Op zich kan ik het wel lang volhouden, maar eerlijk gezegd verveel ik me dan te pletter.
Het hebben van seks is niet zo mooi waar iedereen dat beweert en steeds vaker zie ik het alsof je een daad moet verrichten en heeft het weinig met erotiek te maken, maar meer met een uurtje naar de sportschool gaan. Voor of na de daad ben ik veel meer in mijn element, waar ik haar mag liefkozen waar ik overigens veel meer plezier aan beleef. daarbij geeft een mastruberende gevoel voor mij veel meer plezier dan een neukende gevoel, omdat je bij mastruberen, je eigen orgasme in een veel snellere tempo kunt bepalen. zelf ben ik dan ook van mening dat bij mastruberen je veel sneller komt dan met neuken, waar de pressie (druk) op je lid veel minder is.
Dat heeft iedereen het eerste jaar ja.. dan kun je ook nog 8x in een nacht klaarkomen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:34 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Och dat is dan ook lekker, dus als de kerel klaar is gaat hij gelijk slapen? Dat zou ik dus niet kunnen hé, de vrouw moet ook genoten hebben voordat ik ga slapen. Ik hou het bij lange na geen uren vol, maar ik zorg er wel voor dat de bedpartner ook met een tevreden gevoel gaat slapen
Ja, maar iedereen heeft hier een lul van 30 cm en komt 10 keer op een dag klaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef Jajong het volgende:
Weer een hoop bullshit in dit topic. Ik heb aardig wat vrouwen gepaalt in mijn tijd en het aantal vrouwen die langer dan een uur in de kut geneukt worden prettig vinden is op paar vingers te tellen.
Ik ben onder gemiddeld, ik heb maar 25 centimeter.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen heeft hier een lul van 30 cm en komt 10 keer op een dag klaar.
Die bescheidenheid siert je, jong.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben onder gemiddeld, ik heb maar 25 centimeter.
Damn 25?! Ik heb gewoon maar 10 centimeter..quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben onder gemiddeld, ik heb maar 25 centimeter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef colty het volgende:
[..]
Damn 25?! Ik heb gewoon maar 10 centimeter..Als je push-ups doet, en beneden bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:
Één keer maar? Pff, na 5 uur voorspel schiet ik in minstens 5 etappes een halve literpak vanillavla vol.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:26 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon 5 uur voorspel en dan max half uur seks.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Één keer maar? Pff, na 5 uur voorspel schiet ik in minstens 5 etappes een halve literpak vanillavla vol.
Inderdaad, mijn aantal is dan niet heel hoog maar al dat gelul over uren aan penetratie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef Jajong het volgende:
Weer een hoop bullshit in dit topic. Ik heb aardig wat vrouwen gepaalt in mijn tijd en het aantal vrouwen die langer dan een uur in de kut geneukt worden prettig vinden is op paar vingers te tellen.
Ik moet me heel hard concentreren wil ik van voorspel klaar willen komen. Soms ben je wel zo extreem geil dat het veel sneller gebeurd, maar vaker dat ookal sjort ze er 3 uur aan, ik nog niet kan klaarkomen zonder me heel goed te concenteren erop. Betekend overigens niet dat ik het niet lekker vind.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Één keer maar? Pff, na 5 uur voorspel schiet ik in minstens 5 etappes een halve literpak vanillavla vol.
Ik bedoel dus als je van voorspel overgaat op actie, na zo'n lang voorspel ben ik hoogstwaarschijnlijk binnen een halve minuut wel klaar en kan ik nog een paar rondes mee daarnaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik moet me heel hard concentreren wil ik van voorspel klaar willen komen. Soms ben je wel zo extreem geil dat het veel sneller gebeurd, maar vaker dat ookal sjort ze er 3 uur aan, ik nog niet kan klaarkomen zonder me heel goed te concenteren erop. Betekend overigens niet dat ik het niet lekker vind.
Ik kom sneller klaar als ik heel brak ben / een nacht door heb gehaald, dan wanneer ik heel geil ben. Als ik geil ben kan ik het veel beter controleren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik moet me heel hard concentreren wil ik van voorspel klaar willen komen. Soms ben je wel zo extreem geil dat het veel sneller gebeurd, maar vaker dat ookal sjort ze er 3 uur aan, ik nog niet kan klaarkomen zonder me heel goed te concenteren erop. Betekend overigens niet dat ik het niet lekker vind.
Als je controle hebt dan kun je in principe heel lang, maar controle is dus wat anders dan gewoon niet snel klaarkomen. En dan wordt je inderdaad wat gevoelsarm. Maar het is ook niks als je maar gewoon blijft pompen, je gaat natuurlijk wel van standje wisselen maar ook van hoeken en bewegingen. Dan raak je op een gegeven moment in een soort trance van het ritme, net als je heel fit bent en je gaat een heel eind hardlopen. Als je dat ritme en die trance dan samen deelt hoeft het echt niet op te houden, zeker als je meisje door kan gaan na het klaarkomen. Hoe lang het dan duurt weet ik echt niet, maar als het licht begint te worden en je hebt wel ongeveer een idee wanneer je begonnen bent dan weet je wel dat het lang is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:55 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn aantal is dan niet heel hoog maar al dat gelul over uren aan penetratie?
Sowieso zullen sessies van langer dan een paar uur niet de norm zijn, of je moet echt tijd te veel hebben en geen gevoel meer hebben in je schwanz.
Hmmm idee. Niet concentreren maar ontspannen. Seks gaat niet om het klaarkomen... maar om de intimiteit. Iig niet (altijdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat kan echt heel erg verschillen. Soms is het na 5 minuten wel gedaan, soms kan ik een ruim een half uur non-stop doorgaan en lijkt het er niet op dat er ooit een einde aan gaat komen. Uiteindelijk houdt het dan gewoon op.![]()
Als mensen hier ruim een uur liggen te pompen, tja mij lukt het niet, en als het in theorie zou moeten lukken is voor die tijd de lol er ook wel vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |