Wel apart , toendertijd was dat wel een tegenvallende releasequote:
Sorryquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hadden we het pas nog over(pagina 4)
Heb ze toevallig alle 4 op vinyl, geinteresseerd?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef T-Force het volgende:
Vandaag m'n eerste muziek-DVD die ik ooit heb gekocht nog eens gekeken. Tiesto in Concert (2003)Zoveel fijne platen op die DVD!
Ja daarom juist, toch meer prog in plaats van de eerdere trance releases.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ga weg gekkieIs sowieso een totaal andere plaat. 5:00
Amsterdam Dance Event. Kijk zelf maar waar je naar toe gaat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:50 schreef T-Force het volgende:
Is er in de komende maanden nog een te gek tof vette trance-party waar ik naar toe moet? Want het begint weer te kriebelen
Armada Night klinkt wel vet, alleen zijn de normale tickets uitverkocht... Alleen de deluxe tickets zijn over, 180 euro voor 4 personen. Beetje prijzig wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:54 schreef needakill het volgende:
[..]
Amsterdam Dance Event. Kijk zelf maar waar je naar toe gaat.
Ferry Corsten vs Sander van Doorn op woensdag
Armada Night op vrijdagavond.
Quest4trance met de volgende dj'squote:Op maandag 3 oktober 2011 17:50 schreef T-Force het volgende:
Is er in de komende maanden nog een te gek tof vette trance-party waar ik naar toe moet? Want het begint weer te kriebelen
Vind Why beter hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wel apart , toendertijd was dat wel een tegenvallende release
Na Lolo - Melody / Sunset en Extended Horizon / Landscape was dit maar een matig nummertje.
Who's the starter incl Christos remix?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:02 schreef Xantra het volgende:
[..]
Heb ze toevallig alle 4 op vinyl, geinteresseerd?
Maar die werd toen na release met de grond gelijk gemaakt aangezien het een ripoff is van Sasha-Xpander. Nou weet ik het weer.quote:
quote:
A-kant Originalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Who's the starter incl Christos remix?
Op de 1e print zijn de A en B kant andersom iig de promoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef Xantra het volgende:
[..]
A-kant Original
B-kant A Few Seconds after Trancefer
1e print hé, doe niet aan die remix uitgaves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |