Dagelijkse lichamelijke workoutquote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef Rijstbal het volgende:
Of rennen jullie iedere keer van ps3 naar pc
Macbook op schoot.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef Rijstbal het volgende:
Draadloze toetsenbord..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef Rijstbal het volgende:
Zo'n chatroom is handiger .. gaat ook allemaal een stuk sneller.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef mash_ het volgende:
Kunnen we niet gewoon een fc banananananas topic maken?
minder lopen en meer passen, met die cpu's moet je geen acties maken.. je levergt alle ballen zo inquote:
mn potje HoN begonquote:
Finding Midoquote:Op maandag 20 juni 2011 23:22 schreef OmniRocket het volgende:
ha! bazenredding! http://www.easports.com/media/play/video/78914925
Pff, ik ben totaal niet van celebrations en messages, maar zo iemand vraagt er toch echt omquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:37 schreef laucas het volgende:
haha rofl, speelde net een single match met me bronze's want ik had teveel blessures (geen zin om kaartjes te kopen).
Kom ik een enemy tegen met 'only 2 star plz' teamnaam. Zijn gemiddelde rating was 69 ofzo. Stond er IF Ozil in, IF Gomez, TOTY Neuer () in etc. Nou, de bekende truc dus. Gooit ie er gelijk een of andere vage spits in + Robben. Kerel kon er dus HELEMAAL niks van, dus ik lekker ballen met me bronze's. Zoals je kan raden had TOTY Neuer zijn aars bijna gered maar in de verlenging toch nog de 2-1 en 3-1 kunnen scoren met .......
tromgeroffel....
Uchebo
Heerlijk. Dan vraag ik me af hoevaak hij verliest tegen n00b teams met zijn toch wel sterren team haha
Dat heb ik met SIF Dzsudzsakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:55 schreef Rijstbal het volgende:
Welliton raakt ELKE wedstrijd geblesseerd
Kheb 2 smerige Portugezen in de centrale verdedgingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jouw russische beesten hebben Pato net trouwens flink toegetakeld!
Nee doet het heel prima eigenlijk. Alleen tijdens skillmoves krijgt ie altijd een beuk en duikt ie weer achterover.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Kheb 2 smerige Portugezen als centrale verdediger![]()
Hoe doet Pato het bij jou in de spits? Wordt hij niet makkelijk van de bal gezet?
Ja hij is een beetje slapquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee doet het heel prima eigenlijk. Alleen tijdens skillmoves krijgt ie altijd een beuk en duikt ie weer achterover.
Hij had rood gekregen toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef laucas het volgende:
SIF Henry please..
Kun je nog lobby'en, want die TOTW's zijn nog niet afgelopen toch?
Ik dacht dat je elke speler maar 1 keer in je team kon hebben?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:44 schreef Rijstbal het volgende:
Tja, MLS he
Ik heb trouwens een Koreaanse squad gemaakt
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#b69D9y4Gba3Qm
Haha ik had vandaag ook een koreaanse keeper.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik dacht dat je elke speler maar 1 keer in je team kon hebben?
Ik word trouwens echt dood gegooid met 1 koreaanse keeper in m'n bronzen pakjes, en niemand koopt m ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |