Yep, denk dat ik dat ga doen. IF Motta is altijd al behoorlijk rare geweest dus dat helptquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:07 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ze gewoon 1 voor 1 terugbrengen op de markt en beginnen met 160k/170k ofzo.
Ik ben nu level 29.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Met Torres een mooie omhaal gemaakt tegen Brazilië vanavond, verder helemaal weggetikt en lucky met 1-0 gewonnen. Begin langzaam te klimmen, ben nu level 20
Nee, PS3...quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:38 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik ben nu level 29.
Heb je xbox? Misschien keer potje doen?
Thanks!quote:
Daar heb ik ook ervaring mee. Van mijn vrienden groep ben ik het beste in fifa, en we spelen dit ook regelmatig als we bij elkaar zijn en dan met drank erbij. Alleen hoe meer ik drink hoe meer ik ga verliezen. Ik kan er dan echt niks meer van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik wist het eigenlijk al maar bezopen fifa spelen werkt echt voor geen meter!
Vieze kut pino0! Je vader is een kringspiermusketier.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:57 schreef Pino0 het volgende:
Ban me maar.
Dacht je nou echt dat ik daar om geef?
hou maar op, geen aandacht meer besteden aan dat soort zielige mensenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vieze kut pino0! Je vader is een kringspiermusketier.
Ik speel met een BPL team wat heel cheap is begonnen. 4-1-2-1-2 vond ik wel een relaxte formatie, en toen heb ik allemaal Engelsen daarvoor gekocht in formatie. Toen ik ging spelen bleken sommige spelers niet te voldoen en heb ik bijvoorbeeld IF Baines verwisseld voor Kolarov. Nu heb ik een team wat volledig naar mijn wensen is gecustomized en wat in verhouding nog een redelijk cheap team is. Dus idd, FUT draait niet puur om coinsquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:24 schreef Tobi-wan het volgende:
FUT draait helemaal niet om coins, tuurlijk als iemand beter is maar jij hebt een beter team maak je meer kans maar ik speel vaak beter met mijn goedkope team dan met mijn IF Serie A team.
Is het trouwens iemand opgevallen dat je de laatste tijd met gouden pakjes niet eens zo veel verlies maakt als je ze koopt en alles weer door verkoopt. Wil vandaag nog een paar pakjes kopen want volgende week zit er helemaal alleen maar shit tussen.
Mensen die zeggen dat fut alleen om coins draait zijn noob.je hebt mensen die een geweldig team hebben gekregen door traden,maar waarvan de skills wat lager zijn.en mensen niet zoveel traden en meer potjes spelen waardoor ze iets minder goede teams hebben maar betere skills.potjes tussen deze 2 groepen zijn spannend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:24 schreef Tobi-wan het volgende:
FUT draait helemaal niet om coins, tuurlijk als iemand beter is maar jij hebt een beter team maak je meer kans maar ik speel vaak beter met mijn goedkope team dan met mijn IF Serie A team.
Is het trouwens iemand opgevallen dat je de laatste tijd met gouden pakjes niet eens zo veel verlies maakt als je ze koopt en alles weer door verkoopt. Wil vandaag nog een paar pakjes kopen want volgende week zit er helemaal alleen maar shit tussen.
Dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat fut alleen om coins draait zijn noob.je hebt mensen die een geweldig team hebben gekregen door traden,maar waarvan de skills wat lager zijn.en mensen niet zoveel traden en meer potjes spelen waardoor ze iets minder goede teams hebben maar betere skills.potjes tussen deze 2 groepen zijn spannend.
Natuurlijk zijn er een paar die zowel een goed team hebben als goede skills.
Ten slotte heb je ook nog noobs,zoals pino,die zowel een slecht team als slechte skills hebben
Nee, en het is ook niet waarquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja hebben ze altijd welquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:08 schreef Lindgren. het volgende:
Vanavond even kijken of ze 'm eindelijk wel hebben in het filiaal hier vlakbij. Indien niet dan bestel ik 'm op de interwebs.
Ja, heb pas een paar dagen een PS3. Ze hebben hem niet altijd trouwens, ik ben deze week in 3 winkels geweest en allemaal hadden ze 'm niet meer op voorraad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hebben ze altijd welJe gaat nu nog Fifa 11 halen?
Ik heb denk k de laatste week iets van 20-30 pakjes gekocht en ik heb nog steeds evenveen coins. Natuurijk speel ik ook wat wedstrijden tussendoor maar normaal verloor ik veel meer als ik pakjes kocht.quote:
Gewoon online bestellen. Dan heb je hem morgen in huis. Hij is nu platinum dus zou hoog uit 30 euro moeten kosten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, heb pas een paar dagen een PS3. Ze hebben hem niet altijd trouwens, ik ben deze week in 3 winkels geweest en allemaal hadden ze 'm niet meer op voorraad.
Zo rot als je wordt neergehaald als je bent doorgebroken . Maar wel logisch natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:38 schreef Rijstbal het volgende:
Tering wat een wedstrijd heb ik net weer gespeeld met mn bronze Koreanen tegen een IF silver team. Eerste helft bleef het 1-1. In de 88ste minuut maakte tegenstander een doelpunt via een rebound. Hij dacht dat hij al gewonnen had maar Suk scoorde nog echt in de laatste seconde. In de verlenging brak Suk door. Tegenstander haalt hem neer en krijgt rood. Later maakte ik met mijn verdediger de 3-2. En hoe? !?? In de 120ste minuut nog wel
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/79052872
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |