Ben jij 10 ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:05 schreef Pino0 het volgende:
Btw, onder welke search optie kan ik naar Adebayor kijken?
Puur gewoon om te zien hoe duur hij is.
10-jarigen lopen niet de hele dag met kanker te smijten. Het is meer een kwestie van een laag IQ denk ik.quote:
Sukkelquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:05 schreef Pino0 het volgende:
Ik zou eens bij de managers zoekenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:05 schreef Pino0 het volgende:
Fifa 12quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wanneer komt ie, wat zijn de belangrijkste nieuwe dingen? Misschien een link of video?
Niks hoor ik win zat vaak met mijn team met 1 if tegen bbva teams of teams die kwalitatief veel beter zijn of meerdere if's hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:03 schreef Pino0 het volgende:
Gaat natuurlijk weer helemaal nergens over.
Ultimate team is gewoon puur based on hoeveel coins je hebt, geen skill komt kijken.
Altijd weten ze zich erlangs te frommelen langs een van mijn bronzen spelers terwijl zij met 2/3 gouden minimaal rondhuppelen.
Allemaal unreal goals, vaak uit het niets. Gaat nergens over gewoon.
Stelletje kanker flikkers.
Iemand een triest kindje noemen terwijl je de zin die erboven staat typt.quote:
Terug naar de GGZ jijquote:
En dat wordt dus een ban.quote:
Mag er mij best een kado doen hoor als je er toch niets mee doetquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:59 schreef Confetti het volgende:
Had er even helemaal geen zin meer in en heb mijn hele team verkocht.![]()
Ga nu niet meer opnieuw beginnen en ben nu maar alle IF Motta´s aan het kopen, puur voor de lol en om hem ziek rare te maken, geen idee waarom![]()
Het werkt wel want gisteren verkocht die niet voor 110k en net gaat er eentje voor 145k omdat er zo weinig op de market zijn
Ik wacht nog een paar dagen, misschien dat ik er nog winst opmaak ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mag er mij best een kado doen hoor als je er toch niets mee doet
Rijke stinkerd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik wacht nog een paar dagen, misschien dat ik er nog winst opmaak ook![]()
Heb er nu 18 en nog 2,8 miljoen over maar geen Motta´s meer op de market
Ze gewoon 1 voor 1 terugbrengen op de markt en beginnen met 160k/170k ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik wacht nog een paar dagen, misschien dat ik er nog winst opmaak ook![]()
Heb er nu 18 en nog 2,8 miljoen over maar geen Motta´s meer op de market
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |