Ik neem op met een digitale piano die aangesloten is op mijn laptop. Daar heb ik een simpel programmaatje opstaan (Fruity Loops) met een piano soundpack voor goede kwaliteit. Dan speel ik gewoon meestal 2 (soms 3) lagen waarvan vaak 1 (of 2) lagen puur piano en de ander achtergrondkoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe neem je het eigenlijk op en waar speel je mee ?
Okee dat dacht ik alquote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik neem op met een digitale piano die aangesloten is op mijn laptop. Daar heb ik een simpel programmaatje opstaan (Fruity Loops) met een piano soundpack voor goede kwaliteit. Dan speel ik gewoon meestal 2 (soms 3) lagen waarvan vaak 1 (of 2) lagen puur piano en de ander achtergrondkoor.
Ja dat is inderdaad wat ik ook zoek, dan daar maar eens voor kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef djgrasveld het volgende:
Ik heb aanslaggevoeligheid inderdaad op mijn piano. Drie niveaus: laag, gewoon en zwaar. Speelt echt een stuk fijner en je hebt eerder het gevoel dat je met een echte piano aan het spelen bent. Ook de noten klinken echt een stuk mooier hierdoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |