SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
weet ik, smilies zijn wat lastiger met t9quote:Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik plaag je maar.Alles wel hier. En met jou?
Weer wat geleerd dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan correct ik je nu. Niet alle vrouwen zijn veeleisend, net als mannen
Fijn om te horen. Ik neem aan dat alles dan nog helemaal goed gaat met de relatie en met de jongedames?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
weet ik, smilies zijn wat lastiger met t9
En alles is hier goed, heel goed eigenlijk.
Jaquote:
Ja maar nu vind ik dat je dat ook moet zeggenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jamaar waar ik aan het denken of wie ga ik lekker niet zeggen
Hahaha wie ik zeg maakt toch niet uit. Je kan toch niet controleren of het waar isquote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar nu vind ik dat je dat ook moet zeggen
Just kidding
Angelina Jolie?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha wie ik zeg maakt toch niet uit. Je kan toch niet controleren of het waar isTenzij je gedachten kan lezen. En dat kan jij niet zo ver ik weet
dus .... het was .........
Die deed ook meequote:
Zozo direct groots uitgepakt met de fantasie of niet.. hahaquote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die deed ook meehet was een grote orgie met mij in het middelpunt
Dat klopt! Maar als zij bij mij aan de deur zou staan dan zou ik haar zeker binnen laten.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Das nog steeds een mooie vrouw. Maar zijn zoveel mooie vrouwen
The Playboy Mansion?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die deed ook meehet was een grote orgie met mij in het middelpunt
alleen voor een kopje koffiequote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat klopt! Maar als zij bij mij aan de deur zou staan dan zou ik haar zeker binnen laten.
Met precies welke intentie, hmm?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat klopt! Maar als zij bij mij aan de deur zou staan dan zou ik haar zeker binnen laten.
Hoi lieverdquote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef Delan het volgende:
[..]
alleen voor een kopje koffie![]()
hoi schatje
Ja, het is bijna saai zo goed gaat het.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Ik neem aan dat alles dan nog helemaal goed gaat met de relatie en met de jongedames?
Ik geef dat arme schaap natuurlijk een lekkere kop thee...quote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met precies welke intentie, hmm?
En dan maar hopen dat ze geen koekje kiest zeker?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik geef dat arme schaap natuurlijk een lekkere kop thee...
Gaat wel...?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef Delan het volgende:
[..]
gaat wel hoor! en met jou? hoe bevalt je nieuwe baan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |