Agh, vwo is best een eitje als je het aankan en goed je best doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan goed plannen, maar discipline heb ik niet. Ik denk dat mijn plan B uiteindelijk alleen een cursus Nederlands zal zijn. Ik heb de afgelopen zes jaar nauwelijks opgelet.
[..]
Dat zal ik onthouden.
met H0 erbij.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Dastan het volgende:
kun je jezelf beter gelijk uit het raam werpen
N&G+T met kunst algemeen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
En terecht. Ha ha. Filosofie op het voortgezet onderwijs.
En dan dat plaatje van jou erbij.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Laat ik nou net dat laatste zijn..quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Agh, vwo is best een eitje als je het aankan en goed je best doet.Als je een luie donder bent, kan je beter iets anders doen.
Nederlands, Engels, Duits, geschiedenis, filosofie, wiskunde A en economie.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet? wat slecht.
Wat zijn jouw vakken?
Nou en, ik vind het boeiend.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
En met informatica en wiskunde D en muziek. Uiterst exact met een vleugje geschiedenis en kunst. Prachtig profiel.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
N&G+T met kunst algemeen.
wat een kutprofiel heb je dan.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
En met informatica en wiskunde D en muziek. Uiterst exact met een vleugje geschiedenis en kunst. Prachtig profiel.
MUZIEK.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
En met informatica en wiskunde D en muziek. Uiterst exact met een vleugje geschiedenis en kunst. Prachtig profiel.
vervuiling van je vakkenpakketquote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laat ik nou net dat laatste zijn..
[..]
Nederlands, Engels, Duits, geschiedenis, filosofie, wiskunde A en economie.
[..]
Nou en, ik vind het boeiend.
Hmm, lastig profiel denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Duits, geschiedenis, filosofie, wiskunde A en economie.
Ik heb ook C&M, dat vertelde mijn school pas een paar maanden geleden.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, lastig profiel denk ik.
aangezien je in e&m voor profielvak tussen AK/MW/M&O/Vreemde taal moet kiezen.
Zou je het dan versneld of 2 jaar over willen doen?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ook C&M, dat vertelde mijn school pas een paar maanden geleden.Ik wil wel graag filosofie, dus dat wordt denk ik moeilijk. Nou ja, nog eventjes doorzoeken dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |