ja dat weet ik... speciaal toen GT5 al uit kwam een 50euro PSstore kaart aangeschaft...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
De DLC auto's zijn niet gratis hè ik vraag me af of iedereen dat wel door heeft
Dollar kan je omzetten naar euro.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Course Pack ($4.99)
Spa Francorchamps (with weather effects)
Kart Space I/II (at night)
Racing Car Pack ($7.99)
Red Bull X2011 Protytpe ’11
Dodge Challenger SRT8 Touring Car
Honda CR-Z Touring Car
Mazda Roadster Touring Car
Mazda RX-7 Touring Car
Mitsubishi Lancer Evolution X Touring Car
Nissan GT-R R35 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R33 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R32 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R34 Touring Car
Subaru Impreza Touring Car
Toyota Prius Touring Car
Gran Turismo Racing Kart Jr.
Gran Turismo Racing Kart 100
Gran Turismo Racing Kart 125
Racing Gear Pack ($2.99)
Includes suits and helmets of 8 famous WRC and NASCAR drivers and 12 new helmets.
Paint Pack ($1.99)
Includes 100 new paint colors.
Complete Pack ($11.99)
Includes all the packs in one convenient bundle.
Denk het ook wel ja. Dan nog ga ik lekker voor de complete pack. Ik vind de prijs goed te doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dollar kan je omzetten naar euro.
Dat weet ik wel zeker, staat op de officiele website van playstation of GT5, weet even niet meer welke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja. Dan nog ga ik lekker voor de complete pack. Ik vind de prijs goed te doen.
Nee, trackpack is bv maar ¤ 3,99, zie http://www.cutscene.nl/18(...)t-spa-francorchamps/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dollar kan je omzetten naar euro.
Ah ja, de trackpack en het complete pakket zijn wel 1 op 1 omgezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, trackpack is bv maar ¤ 3,99, zie http://www.cutscene.nl/18(...)t-spa-francorchamps/
Ik neem ook het totaalpakket, Spa ziet er prima uit!quote:
Ik kreeg hem bij het inloggen waar je normaal ook die lak accessoires krijgtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:43 schreef nils7 het volgende:
Je schijnt die X2010 dus te krijgen nu... waar en hoe![]()
via Giftsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:43 schreef nils7 het volgende:
Je schijnt die X2010 dus te krijgen nu... waar en hoe![]()
Nee zeker niet, als de X2010 de toekomst van de Formule 1 is ga ik niet meer kijken. Leuke auto, maar totaal niet realistisch en de G-krachten die in dat ding in real-life op de coureur zouden rusten...kan een coureur het hooguit 20 rondjes volhouden.. Bovendien denk ik dat in een raceklasse met zulke zetpillen er niet zoveel ingehaald zou worden als in GT5 mogelijk is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:50 schreef nils7 het volgende:
Had het gevonden ja net 2 minuten nadat ik hier postte.
Met ASM aan is het goed te doen :-)
Gaat wel lekker hard...ik denk laat ik eens fun doen en een merkenrace doen maar dan nog rij ik ze op flinke achterstand![]()
Anyway zo zou Formule 1 wel moeten zijn, denk dat het best kan!
De G krachten die vrij komen zijn te handelen voor een coureur (zeker niet voor langere tijd), een formule 1 coureur moet nu al razend snel kunnen handelen en denken een dergelijke auto als de X1 lijkt me niet veilig te besturen, zeker niet als je met meerdere mensen op de baan zit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:50 schreef nils7 het volgende:
Had het gevonden ja net 2 minuten nadat ik hier postte.
Met ASM aan is het goed te doen :-)
Gaat wel lekker hard...ik denk laat ik eens fun doen en een merkenrace doen maar dan nog rij ik ze op flinke achterstand![]()
Anyway zo zou Formule 1 wel moeten zijn, denk dat het best kan!
Vier Skylines, een Lancer, een Impreza, een Prius, een MX-5 en drie karts.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Course Pack ($4.99)
Spa Francorchamps (with weather effects)
Kart Space I/II (at night)
Racing Car Pack ($7.99)
Red Bull X2011 Protytpe ’11
Dodge Challenger SRT8 Touring Car
Honda CR-Z Touring Car
Mazda Roadster Touring Car
Mazda RX-7 Touring Car
Mitsubishi Lancer Evolution X Touring Car
Nissan GT-R R35 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R33 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R32 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R34 Touring Car
Subaru Impreza Touring Car
Toyota Prius Touring Car
Gran Turismo Racing Kart Jr.
Gran Turismo Racing Kart 100
Gran Turismo Racing Kart 125
Racing Gear Pack ($2.99)
Includes suits and helmets of 8 famous WRC and NASCAR drivers and 12 new helmets.
Paint Pack ($1.99)
Includes 100 new paint colors.
Complete Pack ($11.99)
Includes all the packs in one convenient bundle.
Ik vond het ook teleurstellend maar het zijn wel gave wagens en men gaat er vooralsnog van uit dat er meer DLC's komen. Wellicht daarin meer variatie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vier Skylines, een Lancer, een Impreza, een Prius, een MX-5 en drie karts.
Tsja...
En de geruchten over de standard wagens die een premium upgrade zouden krijgen, klopt daar nog iets van?
Gelukkig hebben we pas 136 Nissansquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vier Skylines, een Lancer, een Impreza, een Prius, een MX-5 en drie karts.
Tsja...
En de geruchten over de standard wagens die een premium upgrade zouden krijgen, klopt daar nog iets van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |