GT5 Prologue kreeg er 34 bij. Bij GT5 is dat nog onbekend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef Meike26 het volgende:
De nieuwe auto's komen ook met de DLC mee, er word namelijk een car pack aangekondigd.
Zoals Kaz Yamautchi zelf heeft gezegd, zullen dat 34 auto's worden. Of dat dan ook standaard auto's zijn die premium gemaakt zijn of splinternieuw.... geen idee. Tevens niet bekend of die 11 Nascars ook meegerekend zijn...en die Nissan GTR ! Niet zomaar weer een GTR, maar de auto waar hij van de zomer nog de 24h van nurbugring mee heeft gereden
Mooi, doe ik niet aan meequote:
Zonde, onder andere de Gillet Vertigo en Toyota Autobacs MR-s zijn erg leuke autootjes om mee te racen, laatst ook de Pontiac Solstice coupe helemaal getuned en dat is ook een grappig ding !quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:16 schreef woessie het volgende:
Tohc wel erg leuk die interiors, ik race namelijk nooit, maar dan ook nooit, met standardcars. Ik kan ze nu wel herontdekken. Ik ga gewoon (alweer) opnieuw beginnen met de game en ik laat me verrassen
Eindelijk met andere toffe bakken racen. Maar ik wil graag zsm zo'n trackpack. Instantbuy.
Inderdaad zonde! Maar ik vind het ook zonde dat je geen cockpitcam gebruikt. Het is in het begin wennen, maar je ziet alle meters lopen, het stuur met je eigen stuur meedraaien en ik persoonlijk krijg juist het racegevoel van de cockpitview. Juist omdat dan nog meer duidelijk is dat je steeds in verschillende auto's racet. Die stomme metertjes die je aan kan zetten bij de bumpercam.... alles ziet er hetzelfd uit... Eerlijk gezegd vind ik veel auto's maar saai rijden via de bumpercam. Ik wil het graag weten dat ik in een zonda rijd of een 8C. Superquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zonde, onder andere de Gillet Vertigo en Toyota Autobacs MR-s zijn erg leuke autootjes om mee te racen, laatst ook de Pontiac Solstice coupe helemaal getuned en dat is ook een grappig ding !
Zoals anderen ook al zeiden, rijd ik ook altijd met bumpercam, of soms zoals stratencircuits via de roofcam. Interieurtjes kunnen mij weinig boeien.
Als ik een Xbox had zou ik Forza 4 ook halen maar GT5 is toch wel mijn main game qua console racers. Ik snap wel dat Forza nu meer in de belangstelling staat vanwege de aanstaande release maar als Gamespot gelijk heeft en er maar 5 nieuwe banen in zitten zou ik me ook lichtelijk belazerd voelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:16 schreef matthisl het volgende:
Heeft iedereen hier een ps3 EN een xbox ofzo. Dat overstappen op Forza ineens..
In game saven was er al in GP2 en In race weersveranderingen was er al in GP3. Waarom kijken ze het niet af bij de makers van GT?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Op de bovenste na vind ik het er goed uit zien voor standard cars maar ik speel toch altijd voor het grootste snelheidsgevoel met de laagste viewpoint, ook met premium cars.
Forza 4 zal best een goeie game worden maar ik betwijfel of ze qua variatie in tracks en handling GT5 kunnen benaderen.
En ingame wheater control en in-race saving voor endurance races. Dat zijn toch wel serieuze verbeteringen.![]()
Ik heb geen Xbox en zit er ook totaal niet op te wachten verderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:16 schreef matthisl het volgende:
Ik niet, maar die 360 gaat er wel komen, voor Forza4.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:16 schreef matthisl het volgende:
Dat het lang duurde snap ik nog wel, de handling en AI finetunen + nieuwe premium wagens en tracks maken kost gewoon erg veel tijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik niet, maar die 360 gaat er wel komen, voor Forza4.
Ze hadden veeeeeel eerder met nieuwe tracks moeten komen voor GT5.
Ik snap dat de prio daarvoor niet echt hoog lag na die kernramp maar toch.
Zodra de nieuwe tracks bekend zijn gemaakt nog maar eens kijken of het weer leuk is om te gaan karren.
Bedankt om dit te postenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:09 schreef delano.888 het volgende:
ALS JE NU INLOGT krijg je een gratis x2010, EN er is een seasonal event waarbij je 5mil verdient.
KACHING
http://www.gtplanet.net/r(...)-new-seasonal-event/
Ik had zelf vrij snel genoeg van het spel, en start het nu nog maar af en toe op. Ben level 28 ofzo maar heb eeeeecht geen zin om door te gaan tot 40quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:48 schreef DeeBee het volgende:
Trieste shit dat soort dingen, net alsof het zo moeilijk is om die bak in het spel te halen...
Misschien omdat hij er goed in is?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:57 schreef delano.888 het volgende:
Hij is wel ubervet zeg die x2010. Wat maakt deze uitvoering "vettel" vraag ik me alleen af..
Snap ik maar verwachtte wel een speciale skinquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Misschien omdat hij er goed in is?![]()
Ik ga hem ook even downloaden.
Heb helaas alleen de Lupo Cup Car '00 en de Lupo GTI '01.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is hier iemand die een Volkswagen Lupo1.4 '02 standard kwijt kan? Ik koop je dr wel iets voor terug, zeg t maar.
Wat wil je hebben voor die GTI?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heb helaas alleen de Lupo Cup Car '00 en de Lupo GTI '01.
Het was volgens mij behoorlijk druk op de servers, duurde even voor ik die X2010 kreeg.
Dat is ook een hele vervelende bocht idd, maar leuke race vond ik die Lupo race verder wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:56 schreef delano.888 het volgende:
AAARGH lupo race, 1 ronde nordschleife, lig de hele race op de eerste plaats en in de laatste bocht knal ik de berm in, waarna de hele stoet me inhaalt.. GRRRR
Ik vind het wel een geweldige race gezien die Lupo echt aan het asfalt blijft kleven. Daarnaast is dat ding ook niet echt snel waardoor je lekker veel plankgas kunt rijden. Toprace, zo zouden er meer in moeten zittenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:56 schreef delano.888 het volgende:
AAARGH lupo race, 1 ronde nordschleife, lig de hele race op de eerste plaats en in de laatste bocht knal ik de berm in, waarna de hele stoet me inhaalt.. GRRRR
Het is toch de skin van Vettel die hij in de F1 heeft? Een standaard X2010 is gewoon zwart, grijs of wat dan ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap ik maar verwachtte wel een speciale skin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |