Je loopt achter.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:17 schreef Fuszy het volgende:
van Facebook
Lowlands Festival
Jippie! Iedereen bedankt voor het stemmen! En om het te vieren, later vandaag wat nieuwe namen...
Geen idee of het een officieel account is
Rapid Razor Bob bevestigd het ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:17 schreef Fuszy het volgende:
van Facebook
Lowlands Festival
Jippie! Iedereen bedankt voor het stemmen! En om het te vieren, later vandaag wat nieuwe namen...
Dat is het.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:17 schreef Fuszy het volgende:
van Facebook
Lowlands Festival
En Muse schijnt af te sluiten in de Charlie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:22 schreef friekin_ het volgende:
Ik hoorde iets over Depeche mode en Radiohead.
En Gaga opent samen met De Jeugd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:23 schreef Haunter het volgende:
[..]
En Muse schijnt af te sluiten in de Charlie.
Van Velzen zal, hoe toepasselijk ook, het refrein van Gaga's Born This Way voor z'n rekening nemen. Kan een legendarische optreden worden.quote:
Koos Alberts zou het andere refrein doen toch>?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Van Velzen zal, hoe toepasselijk ook, het refrein van Gaga's Born This Way voor z'n rekening nemen. Kan een legendarische optreden worden.
wat?!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Van Velzen zal, hoe toepasselijk ook, het refrein van Gaga's Born This Way voor z'n rekening nemen. Kan een legendarische optreden worden.
Hier, meteen gequoted, staat zwart op wit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Hopelijk zijn de namen goed. Anders verkoop ik m'n kaartje.
Aan mij graag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Hopelijk zijn de namen goed. Anders verkoop ik m'n kaartje.
In mijn geval zwart op groen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:32 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Hier, meteen gequoted, staat zwart op wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |